Przetargi.pl
Kompleksowa przebudowa i remont budynku Collegium Antropologicum przy ul. Kuźniczej 35 obejmująca II etap termomodernizacji oraz remont elewacji budynku przy pl. Uniwersyteckim 15 we Wrocławiu

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2020-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 13010000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa przebudowa i remont budynku Collegium Antropologicum przy ul. Kuźniczej 35 obejmująca II etap termomodernizacji oraz remont elewacji budynku przy pl. Uniwersyteckim 15 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące kompleksową przebudowę i remont budynku Collegium Antropologicum przy ul. Kuźniczej 35 obejmującą II etap termomodernizacji oraz remont elewacji budynku przy pl. Uniwersyteckim 15 we Wrocławiu. 2. 1.2 Zadanie obejmuje następujący zakres prac: I. ROBOTY TERMOMODERNIZACYJNE (w budynku Collegium Antropologicum przy ul. Kuźniczej 35). Przedmiot zamówienia obejmuje: - Roboty ziemne związane z odkopaniem budynku od strony dziedzińca, - Wykonanie iniekcji przeciwwilgociowych zewnętrznych ścian piwnicznych od strony dziedzińca od zewnątrz (iniekcja od wewnątrz została wykonana w poprzednim etapie robót), - Wykonanie bitumicznej izolacji ścian piwnicy do głębokości 80 cm poniżej poziomu posadzki w piwnicy i ścian fundamentowych do głębokości 100 cm poniżej poziomu terenu, - Ocieplenie ścian piwnicy do głębokości 80 cm poniżej poziomu posadzki w piwnicy i ścian fundamentowych do głębokości 100 cm poniżej poziomu terenu gr. 20 cm. o współczynniku przewodzenia ciepła max. 0,035 W/m*K, - Ułożenie warstwy folii kubełkowej na całości warstwy izolacji termicznej, - Zasypanie wykopów; - Ułożenie warstwy wełny mineralnej na strychu gr. 20 cm. o współczynniku przewodzenia ciepła max. 0,035 W/m*K, - Wykonanie podłogi drewnianej z płyty OSB na legarach ułożonych na stropie co 65 cm., - Impregnacja elementów drewnianych nowo wykonanej podłogi z każdej strony do stopnia NRO, - Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej. - Montaż nowej stolarki stolarki okiennej trzyszybowej o parametrach podanych w STWiORB - Montaż nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej oraz renowacja i ponowny montaż; - Ocieplenie wnęk grzejnikowych; - Wykonanie ocieplenia podłogi na gruncie; - Demontaż instalacji centralnego ogrzewania; - Demontaż instalacji wentylacji wywiewnej; - Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania; - Montaż nowych grzejników; - Montaż nowych przepływowych ogrzewaczy wody; - Montaż higrosterowalnych nawietrzaków ściennych i okiennych; - Montaż kanałów i klap wentylacji wywiewnej; - Montaż wentylatorów; - Demontaż instalacji elektrycznej oświetlenia; - Wykonanie nowej instalacji oświetlenia; - Montaż nowych energooszczędnych opraw oświetleniowych LED. II. POZOSTAŁE ROBOTY BUDOWLANE - Roboty rozbiórkowe wewnątrz budynku; - Skucie tynków w piwnicach; - Usunięcie warstw malarskich z pozostałych tynków; - Skucie posadzek; - Demontaż elementów budynku w miejscu planowanego szybu windowego; - Wykopy wewnątrz budynku pod szyb windowy; - Wykonanie żelbetowego szybu windowego; - Dostawa i montaż dźwigu osobowego; - Wykonanie nowych ścian działowych; - Wykonanie nowych warstw posadzkowych i podłóg; - Wykonanie tynków podkładowych i renowacyjnych hydrofobowych w piwnicach; - Dwukrotne malowanie z gruntowaniem wszystkich powierzchni wewnętrznych; - Wykonanie ścian działowych; - Przebudowa dachu budynku gospodarczego; - Montaż drzwi wewnętrznych; - Zamurowanie otworów. - Wykonanie iniekcji przeciwwilgociowych zewnętrznych ścian piwnicznych od strony dziedzińca od zewnątrz (iniekcja od wewnątrz została wykonana w poprzednim etapie robót), - Zagospodarowanie dziedzińca; - Montaż balustrad; - Montaż nowych parapetów wewnętrznych (drewnianych malowanych) i zewnętrznych (blacha tytanowo-cynkową); - Wymiana obróbek blacharskich; - Remont elewacji; - Remont stalowych elementów na elewacji. III. POZOSTAŁE ROBOTY SANITARNE - Demontaż instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych; - Wykonanie instalacji wodociągowej; - Wykonanie instalacji hydrantowej; - Wykonanie kanalizacji sanitarnej wewnętrznej i zewnętrznej; - Wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z wymianą żeliwnych elementów rur spustowych z czyszczakami. IV. POZOSTAŁE ROBOTY ELEKTRYCZNE - Demontaż istniejących instalacji elektrycznych; - Wykonanie pozostałego okablowania instalacji wysokoprądowych; - Wykonanie tras kablowych; - Montaż tablic rozdzielczych; - Montaż osprzętu elektrycznego; - Wykonanie okablowania strukturalnego; - Montaż osprzętu komputerowego; - Montaż okablowania HDMI i głośnikowego; - Montaż urządzeń systemu AV; - Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru; - Wykonanie systemu odymiania klatki schodowej (okna oddymiające w dachu z siłownikami zostały zamontowane przy okazji remontu dachu. Wykonawca podłączy zamontowane elementy i uruchomi system); - Wykonanie systemu domofonowego; - Montaż systemu monitoringu; - Wymiana instalacji odgromowej. 3. Szczegółowy zakres prac, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawierają następujące załączniki do SIWZ: Załącznik nr 9.1: Projekt budowlany: Remont i Przebudowa budynku przy ul. Kuźniczej 35 Załącznik nr 9.2: Projekt Wykonawczy: Remont i Przebudowa budynku przy ul. Kuźniczej Branża: Architektura + Konstrukcja Załącznik nr 9.3: Projekt Wykonawczy: Remont i Przebudowa budynku przy ul. Kuźniczej 35 Branża: Instalacje Elektryczne i Teletechniczne Załącznik nr 9.4: Projekt Wykonawczy: Remont i Przebudowa budynku przy ul. Kuźniczej 35 Branża: Instalacje Sanitarne Załączniki nr 10.1: Specyfikacja Techniczna: Remont i Przebudowa budynku przy ul. Kuźniczej Branża: Architektura + Konstrukcja Załącznik nr 10.2: Specyfikacja Techniczna: Remont i Przebudowa budynku przy ul. Kuźniczej 35 Branża: Instalacje Elektryczne Załącznik nr 10.3: Specyfikacja Techniczna: Remont i Przebudowa budynku przy ul. Kuźniczej 35 Branża: Instalacje Teletechniczne Załącznik nr 10.4: Specyfikacja Techniczna: Remont i Przebudowa budynku przy ul. Kuźniczej Branża: Instalacje Teletechniczne- System CCTV Załącznik nr 10.5: Specyfikacja Techniczna: Remont i Przebudowa budynku przy ul. Kuźniczej 35 Branża: Instalacje Sanitarne Załącznik nr 11.1: Przedmiar robót- Termomodernizacja budynku Collegium Antropologicum: roboty budowlane Załącznik nr 11.2: Przedmiar robót- Termomodernizacja budynku Collegium Antropologicum: roboty elektryczne Załącznik nr 11.3: Przedmiar robót- Termomodernizacja budynku Collegium Antropologicum: roboty sanitarne Załącznik nr 11.4: Przedmiar robót- Kompleksowa przebudowa i remont budynku Collegium Antropologicum - pozostałe roboty budowlane Załącznik nr 11.5: Przedmiar robót- Kompleksowa przebudowa i remont budynku Collegium - pozostałe roboty elektryczne i roboty teletechniczne Załącznik nr 11.6: Przedmiar robót- Kompleksowa przebudowa i remont budynku Collegium Antropologicum - system CCTV Załącznik nr 11.7: Przedmiar robót- Kompleksowa przebudowa i remont budynku Collegium Antropologicum - pozostałe roboty sanitarne Załącznik nr 11.8: Przedmiar robót- Kompleksowa przebudowa i remont budynku Collegium Antropologicum - Remont elewacji Załącznik nr 12: Program prac konserwatorskich: Dawny konwikt pw. Św. Józefa, obecnie siedziba Zakładu Antropologii Polskiej Akademii Nauk i Katedry Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego Załącznik nr 13.1: Projekt budowlany: Remont elewacji budynku Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 15 we Wrocławiu. Listopad 2017 r. Załącznik nr 13.2: Projekt budowlany: Remont elewacji budynku Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 15 we Wrocławiu. Styczeń 2018 r Załącznik nr 14: Specyfikacja techniczna: Remont elewacji budynku Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 15 we Wrocławiu. Styczeń 2018 r. Załącznik nr 15.1: Przedmiar robót inwestycyjnych: Remont elewacji budynku Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 15 we Wrocławiu Załącznik nr 15.2: Przedmiar robót remontowych: Remont elewacji budynku Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 15 we Wrocławiu Załącznik nr 16: Program prac konserwatorskich: Kamienne detale elewacji frontowej kamienicy; Wrocław, pl. Uniwersytecki 15 4. Warunki i zasady realizacji umowy zawiera Wzór umowy- Załącznik nr 7 do SIWZ wraz z załącznikami: wzorem Karty Gwarancyjnej, Oświadczeniem częściowym/końcowym Podwykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100 000 zł (słownie: sto tysięcy zł); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Santander Bank Polska S.A. we Wrocławiu 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: wadium, nr postępowania: BZP.272.1.2020.PM 5. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty. 6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. nr 108, I piętro, okienko nr 1) do terminu składania ofert. Kopię zaleca się dołączyć do oferty. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 15. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Kalkulacja ceny stanowiąca załącznik nr 1a do SIWZ – w formie oryginału; 3) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1-3 tj., Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 6) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 8 do SIWZ jeśli dotyczy) – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach