Przetargi.pl
Kompleksowa przebudowa Amfiteatru w Mrągowie z budową infrastruktury towarzyszącej

Gmina Miasto Mrągowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, Królewiecka 60A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897419000
  • Data zamieszczenia: 2022-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Mrągowo
    Królewiecka 60A
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897419000
    REGON: 510743427
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa przebudowa Amfiteatru w Mrągowie z budową infrastruktury towarzyszącej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie przedmiotu zamówienia w związku z jego terminem realizacji podzielony został na II etapy:1.1 ETAP II.A. „Przebudowa Amfiteatru przy ul. Jaszczurcza Góra w Mrągowie z budową infrastruktury towarzyszącej” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” – w części wykonania dokumentacji;I.B. „Przebudowa Amfiteatru przy ul. Jaszczurcza Góra w Mrągowie z budową infrastruktury towarzyszącej” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” – w części wykonania robót budowlanych tj. robót rozbiórkowych i przygotowawczych;I.C.„Budowa i przebudowa układu komunikacyjnego amfiteatru przy ul. Jaszczurcza Góra w Mrągowie” - wykonanie robót budowlanych.1.2 ETAP II„Przebudowa Amfiteatru przy ul. Jaszczurcza Góra w Mrągowie z budową infrastruktury towarzyszącej” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” – w części wykonania pozostałych robót budowlanych.2. Opis przedmiotu zamówienia dla Etapu I (I.A., I.B. i I.C.)2.1 Etap I - I.A. „Przebudowa Amfiteatru przy ul. Jaszczurcza Góra w Mrągowie z budową infrastruktury towarzyszącej” obejmująca prace w zakresie:2.1.1 projektowania tj. wykonania mapy do celów projektowych, opinii geotechnicznej, projektu budowlanego (5 egz.), projektu wykonawczego (5 egz), przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji (sanitarnohigieniczne, p.poż., bhp, Konserwatora Zabytków, pozwolenie wodnoprawne , decyzja środowiskowa) w tym decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę i budowę (UWAGA: ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ODPROWADZENIA WÓD OPADOWYCH CZĘŚCIOWO DO ZAPROJEKTOWANEGO KOLEKTORA DESZCZOWEGO PRZY UKŁADZIE KOMUNIKACYJNYM AMFITEATRU REALIZOWANEGO W ETAPIE I – I.C.); 2.1.2 sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia złożenia przez Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie do odpowiedniego nadzoru budowlanego.2.1.3 Opracowania należy przekazać w wersji elektronicznej (część tekstowa opracowania w formacie *.doc [MS Word] lub *.pdf [Adobe Reader], część rysunkowa w formacie *.dwg lub *.dxf oraz w *.pdf [Adobe Reader]; kosztorys i przedmiar robót w formacie *.ath [Norma lub inny kompatybilny] lub *.xls [MS Excel]).2.1.4 Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, oraz załączony PROGRAM FUNKCJONALNO – UŻYTKOWY.2.1.5 Roboty objęte zamówieniem w zakresie projektowania zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym obejmują przede wszystkim:1) budowę zadaszenia nad widownią z częścią otwieraną wraz z instalacją do użytkowania obiektu jako infrastruktury technicznej obsługującej amfiteatr;2) przebudowę reżyserki jako infrastruktury technicznej obsługującej amfiteatr;3) przebudowę sceny amfiteatru wraz z montażem platformy – podnośnika przy scenie oraz wymianę membran na zadaszeniu sceny, przebudowę jednego ze skrzydeł zadaszenia;4) przebudowę infrastruktury dla obsługi amfiteatru w tym wymianę obrzeży na krawężniki najazdowe na wysokości sceny.2.1.6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich czynności koniecznych do zrealizowania przedmiotu tej części umowy niezależnie od tego czy ww. czynności zostały przewidziane na dzień złożenia oferty.2.1.7. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia i konsultowania z Zamawiającym dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót na każdym etapie jej opracowywania, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań i proponowanych urządzeń.2.1.8 Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454);2.1.9 Kosztorys inwestorski należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym(Dz. U. z 2021r., poz. 2458);2.1.10 Projekt budowlany należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Z 2020r. Poz. 1609) i ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. Z 2021r. poz. 2351 z późn. zm.).2.2. Etap I – I.B. „Przebudowa Amfiteatru przy ul. Jaszczurcza Góra w Mrągowie z budową infrastruktury towarzyszącej” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” – w części wykonania robót budowlanych tj.1) Realizacja robót rozbiórkowych i przygotowawczych w szczególności w zakresie rozbiórki nawierzchni, istniejącej widowni w celu wykonania fundamentowania pod zadaszenie amfiteatru, w tym rozbiórka istniejącej reżyserki ;2) Wykonanie fundamentowania pod konstrukcję zadaszenia amfiteatru.2.2.1 Roboty będą realizowane na podstawie decyzji – pozwolenie na rozbiórkę i budowę uzyskaną przez Wykonawcę.2.2.2 Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa.2.3 Etap I - I.C. „Budowa i przebudowa układu komunikacyjnego amfiteatru przy ul. Jaszczurcza Góra w Mrągowie” obejmująca wykonanie robót budowlanych tj.1) Wykonanie nowego ciągu drogowego oraz przebudowę ciągów istniejących leżących w ciągu ul. Jaszczurcza Góra z betonu asfaltowego i z kostki brukowej betonowej;2) Budowę parkingu oraz miejsc postojowych przylegających do jezdni o nawierzchni z betonowej kostki brukowej;3) Budowę chodników i zjazdów z betonowej kostki brukowej;4) Budowę kanalizacji deszczowej;5) Budowę oświetlenia ulicznego w technologii energooszczędnej LED;6) Przebudowę kolizji istniejących sieci z planowaną infrastrukturą;7) Wycinkę drzew.2.3.1 Roboty będą realizowane na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Decyzja udostępniona zostanie Wykonawcy po podpisaniu umowy.2.3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Etapu I (I.C) został zawarty w załączonej dokumentacji:1) Dokumentacji projektowej w tym przedmiary robót;2) Projekcie umowy – załącznik nr 1 do SWZ;3) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanychUWAGA! Kompletny opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie/zakończenie (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonali w tym okresie) co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektu budowlanego z zadaszeniem membranowym.1.1 Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, może być spełniony:- przez Wykonawcę samodzielnie,- przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.UWAGA:W związku z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp: „W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.”2. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyćw wykonywaniu zamówienia, tj.:a) projektantem, który posiada uprawnienia konstrukcyjno – budowlane do projektowania w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – minimalne wymagania:- posiada uprawnienia do projektowania w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjnej- budowlanej bez ograniczeń,- posiada co najmniej 4-letnie doświadczenie przy wykonywaniu projektów budowlano-wykonawczych w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w tym wykonał minimum jeden projekt dotyczący konstrukcji membranowych. Potwierdzeniem spełnienia warunku będą złożone referencje;b) kierownikiem budowy (pełniący jednocześnie rolę kierownika robót), który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – minimalne wymagania:- posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,- posiada co najmniej 4-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w bezpośrednim kierowaniu lub nadzorowaniu realizacji inwestycji budowlanych w zakresie specjalności konstrukcyjno – budowlanej, do których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności.c) kierownikiem budowy (pełniący jednocześnie rolę kierownika robót), który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – minimalne wymagania:- posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności drogowej,- posiada co najmniej 4-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w bezpośrednim kierowaniu lub nadzorowaniu realizacji inwestycji budowlanych w zakresie specjalności drogowej,d) kierownikiem robót branży sanitarnej, który posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – minimalne wymagania:- posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w bezpośrednim kierowaniu lub nadzorowaniu robót sanitarnych.e) kierownikiem robót branży elektrycznej, który posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – minimalne wymagania:- posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w bezpośrednim kierowaniu lub nadzorowaniu robót elektrycznych.Przez uprawnienia należy rozumieć: w rozumieniu Ustawy z dnia 07 lipca 1994r Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2021r poz. 2351 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane orz Ustawy z dnia 22 grudnia 2015r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( tj. Dz.U. z 2021r poz. 1646).f) inspektorem nadzoru terenów zieleni, który posiada uprawnienia w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – minimalne wymagania:- uprawnienia w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, potwierdzone odpowiednim certyfikatem,- posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie przy bezpośrednim kierowaniu lub nadzorowaniu robót w zakresie gospodarki zielenią.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach