Stowarzyszenie Gmin Uzdrowiskowych RP ogłasza przetarg
- Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, ul. Czarny Potok 27/24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 477 74 50 , fax. 18 477 74 51
- Data zamieszczenia: 2011-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Gmin Uzdrowiskowych RP
ul. Czarny Potok 27/24 27/24
33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
tel. 18 477 74 50, fax. 18 477 74 51
REGON: 01203769500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA WYJAZDU STUDYJNEGO W RAMACH PROJEKTU ROZWÓJ I PROMOCJA MAŁOPOLSKIEGO PRODUKTU UZDROWISKOWEGO W RAMACH KRAJOWYCH I EUROPEJSKICH SIECI WSPÓŁPRACY - WIZYTA STUDYJNA NR 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa wyjazdu studyjnego (w kraju i za granicą) w zakresie: zakwaterowania i wyżywienia uczestników, zapewnienia transportu, pokrycia kosztów biletów wstępu do odwiedzanych instytucji, ubezpieczenia uczestników, zapewnienia pilota-tłumacza. II. Założenia programowo-organizacyjne wyjazdu szkoleniowego: 1. Uczestnicy, zakres tematyczny wyjazdów: 1.1. Osoby odpowiedzialne za marketing i promocję w jednostkach samorządu terytorialnego oraz przedsiębiorstwach uzdrowiskowych, przedstawiciele lokalnych organizacji turystycznych, osoby odpowiedzialne za kontraktowanie usług medycznych i pozyskiwanie nowych rynków dla usług uzdrowiskowych. 1.2. Cel: zapoznanie się z metodami kreowania nowych, kompleksowych produktów i usług turystyczno-uzdrowiskowych oraz metod ich skutecznej promocji, ukazanie korzyści płynących ze współpracy w sieciach (na różnych poziomach współpracy), a także zapoznanie się z metodami kontraktowania usług sanatoryjnych w innych krajach, niż wynika to z lokalizacji uzdrowiska oraz nawiązanie bezpośrednich kontaktów z europejskimi kasami chorych w celu zawarcia nowych kontraktów. 2. Liczba uczestników: 2.1. W wyjeździe studyjnym będzie uczestniczyło 30 osób. Imienną listę uczestników wyjazdu sporządzi Zamawiający i dostarczy Wykonawcy co najmniej 1 tydzień przed terminem wyjazdu. 3. Czas trwania wyjazdu: 7 dni. 4. Termin wyjazdu: 4.1. Wizyta odbędzie się w terminie od 25 wrzesień 2011 r. do 01 październik 2011 r. 5. Plan wyjazdu: 5.1. Wyjazd będzie realizowany zgodnie z następującym planem: - 1 dzień (Niedziela) Wyjazd z Krynicy-Zdroju w godzinach rannych, przejazd do Velké Losiny (CZ). Zwiedzanie uzdrowiska i spotkanie. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 2 dzień (Poniedziałek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Jeseník (CZ), spotkanie, zwiedzanie. Przejazd do Burg (Spreewald) (D), spotkanie, zwiedzanie. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 3 dzień (Wtorek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Bad Schmiedeberg (D) spotkanie, zwiedzanie. Przejazd Bad Sooden-Allendorf (D), spotkanie, zwiedzanie. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 4 dzień (Środa) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Bad Sooden-Allendorf (D) - spotkanie, zwiedzanie. Przejazd do Bad Kreuznach (D) - spotkanie, zwiedzanie. Przejazd do Bad Sobernheim (D). Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg w Bad Kreuznach lub Bad Sobernheim. - 5 dzień (Czwartek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Bad Wörishofen (D) Bawaria, zwiedzanie i spotkanie. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 6 dzień (Piątek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Bad Gögging (D), spotkanie, informacje. Przejazd do Bad Abbach (D). Przejazd do Sibyllenbad (D) - spotkanie i zwiedzanie. Przejazd do Mariańskie Łaźnie, zwiedzanie, przejazd do Lazne Belohrad (CZ), zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 7 dzień (Sobota) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Luhačovíce (CZ) - zwiedzanie, spotkanie w uzdrowisku. Powrót do Krynicy-Zdroju. 6. Posiłki dla uczestników: - w dniach od pierwszego do szóstego - obiadokolacja, - w dniach od drugiego do siódmego - śniadanie, suchy prowiant 7. Zakwaterowanie uczestników: 7.1. Zakwaterowanie w hotelach/pensjonatach ***(trzygwiazdkowych), w pokojach jednoosobowych oraz dwuosobowych z własnym węzłem sanitarnym, liczba pokoi jednoosobowych nie może być mniejsza niż pięć. 7.2. W obiekcie powinna być salka udostępniana na spotkania grupy. 7.3. Wyposażenie i standard obiektu powinien zapewniać uczestnikom dobre warunki pobytu. 8. Środek transportu: 8.1. Podróż oraz wszystkie przejazdy związane z realizacją wyjazdu będą odbywać się komfortowym autokarem. Wyposażanie autokaru: klimatyzacja, toaleta/WC, rozkładane miejsca siedzące z wysokimi oparciami dla wszystkich uczestników. 8.2. W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w czasie który pozwoli na prawidłową realizacje przyjętego planu. 9. Tłumaczenia: W trakcie wyjazdu grupie będzie towarzyszył pilot/tłumacz, którego zabezpiecza Wykonawca. Pilot/tłumacz odpowiedzialny będzie za przeprowadzenie tłumaczeń ustnych (konsekutywnych) z języka niemieckiego/angielskiego na język polski (i odwrotnie) w trakcie realizacji wizyt i spotkań na terenie odwiedzanych miejscowości. Zamawiający wymaga wysokich kwalifikacji tłumacza w zakresie znajomości języka niemieckiego i angielskiego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za: - realizację programu w zakresie podanych miejscowości do każdego wyjazdu, - zapewnienie posiłków dla uczestników, - zapewnienie zakwaterowania dla uczestników, - pokrycie kosztów biletów wstępu do odwiedzanych instytucji, - zapewnienie autokaru, - zapewnienie pilota/tłumacza, - ubezpieczenie KL i NW uczestników. Zamawiający będzie odpowiedzialny za: - przedłożenie programu poszczególnych wyjazdów, - rekrutację uczestników, - zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacją programu merytorycznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgurp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i organizację wydarzeń promocyjnych WFOŚiGW w Krakowie w 2016 roku
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja posiedzenia wyjazdowego Komisji Polityki Gospodarczej ECON Komitetu Regionów w Małopolsce w dniach: 19 - 21 czerwca 2016 r
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja pikniku plenerowego w ramach promocji projektu Czysta woda dla Krakowa - uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Myślenice, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
Dodano: 2015-09-15 - Organizacja konferencji Annual Business in Małopolska Meeting 2015
Dodano: 2015-09-14 - Świadczenie usług organizacyjno-logistycznych związanych z organizacją wydarzenia pn. Forum Samorządowe Polska Kraje Partnerstwa Wschodniego
Dodano: 2015-09-10 - świadczenie usług organizacyjno - logistycznych związanych z organizacją wydarzenia pn. Forum Samorządowe Polska Kraje Partnerstwa Wschodniego
Dodano: 2015-08-21 - Kompleksowa organizacja masowej imprezy plenerowej artystyczno-rozrywkowej, niebiletowanej pn. Zakopiański Sylwester 2015 r.
Dodano: 2015-08-03 - świadczenie usług logistycznych i dostaw, w tym najmu hal namiotowych użytkowych wraz z montażem, demontażem i transportem, na potrzeby organizacji spektakli Narodowego Starego Teatru podczas projektu UBU TOUR
Dodano: 2015-05-08 - Przygotowanie i organizacja wydarzeń promocyjnych WFOŚiGW w Krakowie w 2015 roku
Dodano: 2015-04-30 - PCFE.272.24.2015 Przygotowanie i organizacja spotkań informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu e-Powiat Nowosądecki
Dodano: 2015-04-30