Przetargi.pl
PCFE.272.24.2015 Przygotowanie i organizacja spotkań informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu e-Powiat Nowosądecki

Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Kościuszki 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 18 92 , fax. 18 262 18 92
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
    ul. Kościuszki 3 3
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 262 18 92, fax. 18 262 18 92
    REGON: 12109129100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PCFE.272.24.2015 Przygotowanie i organizacja spotkań informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu e-Powiat Nowosądecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i organizacja dziesięciu spotkań informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu e-Powiat Nowosądecki, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet V. Dobre rządzenie Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 10 części (Pakietów): 1) Pakiet 1: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Mogilnie a) Miejsce: Plac przy Domu Kultury w Mogilnie b) Termin realizacji: 24 maja 2015 r., od godz. 13:00 do godz. 19:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, nagłośnienie, scenę, projektor, ekran projekcyjny, namiot, stoliki i krzesła, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 2) Pakiet 2: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Paszynie a) Miejsce: Plac obok sali gimnastycznej w Paszynie b) Termin realizacji: 24 maja 2015 r., od godz. 14:00 do godz. 20:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, dostęp do bezpłatnych toalet, namiot, stoły, ławki, nagłośnienie, pojemniki na śmieci, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 3) Pakiet 3: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Kamionce Wielkiej a) Miejsce: Kamionka Wielka - Czarna Kępica b) Termin realizacji: 24 maja 2015 r., od godz. 12:00 do godz. 18:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, dostęp do bezpłatnych toalet, namiot, stół, krzesła, projektor oraz ekran projekcyjny, nagłośnienie, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 4) Pakiet 4: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Grybowie a) Miejsce: Park Miejski w Grybowie, 33-330 Grybów, b) Termin realizacji: 30 maja 2015 r., od godz. 13:00 do godz. 22:00, c) Planowana liczba uczestników: 200 osób, d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, namiot, stoły/krzesła i/lub ławy/ławki nagłośnienie i oświetlenie, dostęp do bezpłatnych toalet, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 5) Pakiet 5: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Rytrze a) Miejsce: Plac przy Szkole Podstawowej w Rytrze b) Termin realizacji: 30 maja 2015 r., od godz. 12:00 do godz. 18:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, namiot, nagłośnienie, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 6) Pakiet 6: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Piwnicznej-Zdroju a) Miejsce: Amfiteatr w Piwnicznej - Zdroju lub w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych sala widowiskowa w MGOK w Piwnicznej - Zdroju b) Termin realizacji: 31 maja 2015 r., od godz. 14:00 do godz. 20:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, namiot, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 7) Pakiet 7: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Chełmcu a) Miejsce: Rolkowisko i Orlik w Chełmcu, b) Termin realizacji: 31 maja 2015 r., od godz. 13:00 do godz. 19:00, c) Planowana liczba uczestników: 200 osób, d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, dostęp do bezpłatnych toalet, namiot, stoliki i ławki, nagłośnienie, pojemniki na śmieci, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 8) Pakiet 8: Spotkanie informacyjno-promocyjne we Frycowej a) Miejsce: Plac przy szkole podstawowej we Frycowej b) Termin realizacji: 31 maja 2015 r., od godz. 12:00 do godz. 18:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zorganizuje plac zabaw dla dzieci, zapewni catering, napoje, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 9) Pakiet 9: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Korzennej a) Miejsce: Sala gimnastyczna w Korzennej b) Termin realizacji: 13 czerwca 2015 r., od godz. 14:00 do godz. 20:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zapewni catering, napoje, stoliki, krzesła, scenę, nagłośnienie, ekran i projektor, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 10) Pakiet 10: Spotkanie informacyjno-promocyjne w Starym Sączu a) Miejsce: Rynek w Starym Sączu b) Termin realizacji: 14 czerwca 2015 r., od godz. 14:00 do godz. 20:00 c) Planowana liczba uczestników: 200 osób d) Wykonawca zapewni catering, napoje, ławki i stoły, nagłośnienie, nagrody w konkursach, moderatora oraz plakaty. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.malopolska.pl/pcfens
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach