Przetargi.pl
Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego do województwa wielkopolskiego. Innowacje i dobre praktyki Inkubatora Kuchennego w Krwonach

LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Kalsk, 91
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 385 2091
  • Data zamieszczenia: 2024-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
    91
    66-100 Kalsk, woj. lubuskie
    tel. 68 385 2091
    REGON: 001059001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego do województwa wielkopolskiego. Innowacje i dobre praktyki Inkubatora Kuchennego w Krwonach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i realizacji trzydniowego, tematycznego wyjazdu studyjnego do woj. wielkopolskiego obejmującego zorganizowanie wizyt studyjnych w ramach operacji pn. „Nowoczesne praktyki przetwórcze w Polsce - szlakiem inkubatorów przetwórczych w województwie wielkopolskim i świętokrzyskim. Innowacje i dobre praktyki w województwie wielkopolskim. Wyjazd studyjny organizowany jest dla 30 uczestników.2. Zamawiający wskazuje lokalizację - Inkubator Kuchenny w Krwonach w woj. wielkopolskim.Gospodarstw rolne, agroturystyczne, przedsiębiorstwa rolno-spożywcze, pasieki, winnice, organizacje społeczne na rzecz przedsiębiorczości, LGD ( Lokalne Grupy Działania ) z terenu woj. wielkopolskiego.3. Realizacja wyjazdu nastąpi w terminie: a) I – priorytetowy i akceptowalny przez Zamawiającego termin: 02-04.10.2024 r;4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: kompleksowej organizacji wyjazdu studyjnego zgodnie z Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63500000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 112 ustawy Pzp, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przezZamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj:Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu (lubwykonywaniu w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) usług - wyjazdówstudyjnych obejmujących co najmniej:- zapewnienie minimum 2 noclegów,- wyżywienie,- transport,- wizyty studyjne do: Gospodarstw rolnych, agroturystycznych, przedsiębiorstw rolno-spożywczych, pasiek, winnic,organizacji społecznych na rzecz przedsiębiorczości, LGD ( Lokalne Grupy Działania ),dla liczby co najmniej 30 osób (uczestników) , bez zastrzeżeń ze strony zlecających.Zamawiający za 1 usługę uzna jedną umowę = jeden wyjazd studyjny. Jeśli w ramach jednej umowy Wykonawcazrealizował więcej niż jeden wyjazd studyjny, Zamawiający uzna to jako jedną (1) usługę.Wyjazdy mogą być krajowe lub zagraniczne.Wartość każdego z wyjazdów nie może być niższa niż 50.000 zł brutto.Za „wyjazd studyjny” rozumie się wyjazd specjalistyczny na zamówienie, o charakterze szkoleniowym, w celu realizacjitematu branżowego, naukowego, realizowanego poprzez wizyty studyjnew obiektach, instytucjach oraz innych zakładach, których działalność związana jest z tematem wskazanym w Załączniku nr1 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia - Realizacja programu wyjazdu, dla grupy co najmniej 30 osób, wraz z dowodami,że usługi te były wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a w jeżeli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach