Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 85-059 Bydgoszcz, Unii Lubelskiej 4c
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-02-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.
Unii Lubelskiej 4c
85-059 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
REGON: 341515088 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.barr.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa organizacja wyjazdu na targi Arabian Travel Market w Dubaju w 2023 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację wyjazdu na targi Arabian Travel Market, które odbywają się w dniach 01 – 04 maja 2023 roku w Dubaju, na którą składają się następujące zadania:1) Usługa transportowa (bilety lotnicze, transfer lotniskowy za granicą, bilety komunikacji miejskiej, transfer w Polsce – jeśli dotyczy)2) Usługa hotelowa (noclegi) ze śniadaniami3) Zakup biletów wstępu na targi (wejściówki)4) Zapewnienie ekwiwalentu kosztów wyżywienia5) Zapewnienie ubezpieczenia6) Zapewnienie opiekunaSzczegółowy opis zadań leżących po stronie Wykonawcy został wskazany w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79997000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymania go nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.3. Ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium we właściwej wysokości przed otwarciem ofert, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP, uznaje się za odrzuconą.4. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 PZP.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca załącza do oferty w oryginale w postaci elektronicznej.6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 PZP, bez potwierdzania tych okoliczności,2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą wskazany w Rozdziale XIV ust. 1 SWZ.7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. o numerze: 84 1240 6452 1111 0010 5487 9493 z dopiskiem „wadium – Organizacja wyjazdu na Arabian Travel Market (SMB/ZP/37)”. Wadium w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin (data i godzina) uznania rachunku Zamawiającego.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca spełni ten warunek, jeśli posiada aktualny wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 24 listopada 2017 roku o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. z 2022, poz. 511), a w przypadku podmiotu zagranicznego mającego siedzibę na terenie Unii Europejskiej lub państwa, o którym mowa w art. 8 ust. 2 ww. ustawy – dokument wymagany w kraju siedziby Wykonawcy dla prowadzenia działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Jako kurs przeliczeniowy na PLN danych finansowych wyrażonych w walutach innych niż PLN, należy przyjąć średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z pierwszego dnia roboczego miesiąca, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że:a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej: 2 (dwie) usługi organizacji logistyki zagranicznych wyjazdów, w tym rezerwacji i zakupu biletów lotniczych oraz rezerwacji miejsc hotelowych na misje gospodarcze/targi/wizyty studyjne w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości minimalnej 100 000,00 zł netto każdab) skieruje do wykonania przedmiotu zamówienia Opiekuna, który posiada doświadczenie w zakresie organizacji/koordynacji logistyki co najmniej 2 zagranicznych wyjazdów na misje gospodarcze/targi/wizyty studyjne w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-24
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa organizacja wyjazdu na targi MIPIM w Cannes w 2023 roku
Dodano: 2023-01-24 - Kompleksowa organizacja wyjazdu na targi World Travel Market w Londynie w 2022 roku
Dodano: 2022-09-29 - Kompleksowa organizacja udziału przedsiębiorców w misjach gospodarczych w Europie
Dodano: 2021-03-02 - Kompleksowa organizacja udziału przedsiębiorców w misjach gospodarczych w Europie
Dodano: 2020-12-29 - Kompleksowa organizacja udziału przedsiębiorców w misjach gospodarczych związanych z targami i wystawami zagranicą.
Dodano: 2020-02-18