Lubuskie Centrum Produktu Regionalnego ogłasza przetarg
- Adres: 65-140 Zielona Góra, Wyczółkowskiego 2
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. +48 68 326 74 01 , fax. +48 68 3207538
- Data zamieszczenia: 2023-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubuskie Centrum Produktu Regionalnego
Wyczółkowskiego 2
65-140 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. +48 68 326 74 01, fax. +48 68 3207538
REGON: 381835689 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcpr.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach ALINA we FRANCJI” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa organizacja misji gospodarczej z udziałem przedstawicieli samorządu (JST) oraz lubuskich przedsiębiorców MŚP w zakresie nawiązania współpracy pomiędzy lubuskimi przedsiębiorcami a zagranicznymi firmami i instytucjami zainteresowanymi ofertami eksportowymi lubuskich podmiotów gospodarczych oraz zainteresowanie potencjalnych inwestorów inwestycjami na terenie województwa lubuskiego. Misja umożliwi również promocję walorów gospodarczych regionu lubuskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79956000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości : 1000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty.3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:1) Pieniądzu,2) Gwarancjach bankowych;3) Gwarancjach ubezpieczeniowych;4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023r., poz. 462).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: 78 1600 1462 1871 1579 2000 0012.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 misje gospodarcze lub wyjazdy studyjne lub wizyty studyjne, w tym przynajmniej 1 misję gospodarczą lub wyjazd studyjny lub wizytę studyjną do kraju w którym odbywa się misja tj. Francji z udziałem przynajmniej 10 uczestników, o wartości co najmniej 50 000,00 PLN brutto każda, w trakcie których w programie merytorycznym odbyły się spotkania z izbami handlowymi lub urzędami lub firmami oraz odbyły się spotkania B2B,b) Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje bądź będzie dysponował osobami które skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia, osoby które będą przez cały okres realizacji przedmiotu umowy,-Koordynatora – osoby ze znajomością języka polskiego oraz języka angielskiego lub kraju misji na poziomie min. C1 wg kryteriów Rady Europy, odpowiedzialna za koordynację umowy w sprawie niniejszego zamówienia, posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w branży turystycznej, która posiada doświadczenie w co najmniej 3 misjach –gospodarczych, wizytach studyjnych lub wyjazdach studyjnych, w charakterze pilota, opiekuna, przewodnika lub koordynatora, w trakcie których w programie merytorycznym odbyły się co najmniej spotkania B2B;-Koordynatora „na miejscu” - osoby ze znajomością języka polskiego oraz języka angielskiego lub kraju misji na poziomie min. C1 wg kryteriów Rady Europy, odpowiedzialna za koordynację umowy w sprawie niniejszego zamówienia na miejscu realizacji (w Francji) posiadająca zdolność do podejmowania wiążących decyzji w imieniu Wykonawcy, posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w branży turystycznej;- Opiekuna grupy I (pilota- przewodnika) - osoby ze znajomością języka polskiego oraz języka angielskiego lub kraju misji na poziomie min. C1 wg kryteriów Rady Europy, która posiada doświadczenie w co najmniej 1 misji gospodarczej lub wizycie studyjnej, w Francji w charakterze pilota, opiekuna, przewodnika lub koordynatora, posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w branży turystycznej;- Opiekuna grupy II (pilota- przewodnika) – osoby ze znajomością języka polskiego oraz języka angielskiego lub kraju misji na poziomie min. C1 wg kryteriów Rady Europy, posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w branży turystycznej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-20
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach ALINA we FRANCJI”
Dodano: 2023-09-24 - „Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach HORECA EXPO ALGIER 2023 w Algierii”
Dodano: 2023-09-24 - „Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach FRESH AGRO-MASHOV 2023 W IZRAELU”
Dodano: 2023-06-01 - „Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach FOOD & DRINKS – FOOD TECHNOLOGY MOLDOVA w Mołdawii- Kiszyniów”
Dodano: 2023-04-20 - „Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach WINEXPO GEORGIA w Gruzji”
Dodano: 2023-04-20 - „Zapewnienie miejsca dla przedstawicieli lubuskich MŚP na pięciu targach turystycznych realizowanych w kraju i za granicą polegające na wynajęciu powierzchni i zabudowy wraz z aranżacją stoisk wystawienniczych.”
Dodano: 2019-08-02 - „Kompleksowa zabudowa stoiska wystawienniczego wraz z zapewnieniem niezbędnego wyposażenia, demontażu stoiska oraz obsłudze technicznej stoiska na terenie i w czasie trwania targów przemysłowych HANNOVER MESSE 2019, które odbędą się w Hannoverze (Niemcy) w dniach 1-5 kwietnia 2019 r.”
Dodano: 2019-02-12 - „Zapewnienie miejsca na siedmiu targach turystycznych realizowanych w kraju i za granicą polegające na wynajęciu powierzchni i zabudowy wraz z aranżacją stoisk wystawienniczych.”
Dodano: 2017-10-10