Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg
- Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 684 565 404
- Data zamieszczenia: 2019-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
ul. Podgórna 7
65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, fax. 684 565 404
REGON: 97077008900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zapewnienie miejsca dla przedstawicieli lubuskich MŚP na pięciu targach turystycznych realizowanych w kraju i za granicą polegające na wynajęciu powierzchni i zabudowy wraz z aranżacją stoisk wystawienniczych.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie miejsca dla przedstawicieli lubuskich MŚP na pięciu targach turystycznych realizowanych w kraju i za granicą polegające na wynajęciu powierzchni i zabudowy wraz z aranżacją stoisk wystawienniczych. 2. Zabudowa powinna nawiązywać do „Poglądowego projektu stoiska z roku 2018” z zachowaniem kolorystyki i wyglądu, która uwzględnia powierzchnię 50 m2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79956000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. Pisemne zobowiązanie – jeśli dotyczy. 3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Poglądowe projekty (wizualizację 3D) wraz z propozycją planu zagospodarowania powierzchni wszystkich stoisk objętych Zamówieniem. Stoiska muszą uwzględniać wymagania zawarte w SOPZ oraz warunki zabudowy i aranżacji na poszczególnych targach. Wizualizacja winna obejmować główne elementy stoiska, w tym wygląd ścianek wewnątrz i na zewnątrz oraz rzut z góry. UWAGA: Nie złożenie wraz z ofertą poglądowych projektów zabudowy stoisk wystawienniczych wraz z propozycją planu zagospodarowania wszystkich stoisk nie będzie podlegało uzupełnieniu na podst. art. 26 ust. 3 ustawy Pzp., wówczas oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z zapisami SIWZ na podst. art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp. 5. Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wyko-nawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. W przypadku braku wykazania (złożenia uzasadnienia w terminie składania ofert), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowa-nia ich poufności i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach ALINA we FRANCJI”
Dodano: 2023-09-24 - „Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach HORECA EXPO ALGIER 2023 w Algierii”
Dodano: 2023-09-24 - „Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach ALINA we FRANCJI”
Dodano: 2023-07-11 - „Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach FRESH AGRO-MASHOV 2023 W IZRAELU”
Dodano: 2023-06-01 - „Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach FOOD & DRINKS – FOOD TECHNOLOGY MOLDOVA w Mołdawii- Kiszyniów”
Dodano: 2023-04-20 - „Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach WINEXPO GEORGIA w Gruzji”
Dodano: 2023-04-20 - „Kompleksowa zabudowa stoiska wystawienniczego wraz z zapewnieniem niezbędnego wyposażenia, demontażu stoiska oraz obsłudze technicznej stoiska na terenie i w czasie trwania targów przemysłowych HANNOVER MESSE 2019, które odbędą się w Hannoverze (Niemcy) w dniach 1-5 kwietnia 2019 r.”
Dodano: 2019-02-12 - „Zapewnienie miejsca na siedmiu targach turystycznych realizowanych w kraju i za granicą polegające na wynajęciu powierzchni i zabudowy wraz z aranżacją stoisk wystawienniczych.”
Dodano: 2017-10-10