Stowarzyszenie Gmin Uzdrowiskowych RP ogłasza przetarg
- Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, ul. Czarny Potok 27/24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 477 74 50 , fax. 18 477 74 51
- Data zamieszczenia: 2012-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Gmin Uzdrowiskowych RP
ul. Czarny Potok 27/24 27/24
33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
tel. 18 477 74 50, fax. 18 477 74 51
REGON: 01203769500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA WYJAZDÓW STUDYJNYCH W RAMACH PROJEKTU ROZWÓJ I PROMOCJA MAŁOPOLSKIEGO PRODUKTU UZDROWISKOWEGO W RAMACH KRAJOWYCH I EUROPEJSKICH SIECI WSPÓŁPRACY - WIZYTA STUDYJNA NR III i IV - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne zadania: ZADANIE NR 1 I. Przedmiot zamówienia: Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego w ramach projektu Rozwój i promocja Małopolskiego Produktu Uzdrowiskowego w ramach krajowych i europejskich sieci współpracy. II. Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest obsługa wyjazdu studyjnego (w kraju i za granicą) w zakresie: zakwaterowania i wyżywienia uczestników, zapewnienia transportu uczestników i materiałów promocyjno-reklamowych, pokrycia kosztów biletów wstępu do odwiedzanych instytucji, ubezpieczenia uczestników, zapewnienia pilota-tłumacza. III. Założenia programowo-organizacyjne wyjazdu studyjnego: 1. Uczestnicy, zakres tematyczny wyjazdów: Osoby odpowiedzialne za zagadnienia związane z ochroną środowiska w jednostkach samorządu terytorialnego, zakładach komunalnych oraz dużych obiektach sanatoryjnych, a także lokalne środowiska ekologiczne. Cel: zapoznanie decydentów z gmin uzdrowiskowych z modelowymi rozwiązaniami w zakresie ochrony powietrza i wody, rozwiązywaniu problemów gospodarki odpadami, szerszego wykorzystania odnawialnych źródeł energii, a także budowaniu konsensusu ze środowiskami ekologicznymi, które doprowadzą do wypracowania zasad zrównoważonego rozwoju miejscowości uzdrowiskowych w Małopolsce. 2. Liczba uczestników: W wyjeździe studialny będzie uczestniczyło 15 osób. Imienną listę uczestników każdego wyjazdu sporządzi Zamawiający i dostarczy Wykonawcy co najmniej jeden tydzień przed terminem wyjazdu. 3. Czas trwania wyjazdu: 7 dni. 4. Termin wyjazdu: 4.1. Wizyta odbędzie się w terminie od 22 kwiecień 2012 do 28 kwiecień 2012 r. 5. Plan wyjazdu: 5.1. Wyjazd będzie realizowany zgodnie z następującym planem: - 1 dzień (Niedziela) Wyjazd z Krynicy-Zdroju w godzinach rannych, przejazd do Pies tany (SK) zwiedzanie, informacje. Przyjazd do Wiednia (A). Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 2 dzień (Poniedziałek) Śniadanie. Zwiedzanie modelowych rozwiązań ekologicznych w Wiedniu oraz spotkanie z tamtejszymi środowiskami ekologicznymi. Obiad i kolacja w trakcie zwiedzania i spotkań lub obiadokolacja w miejscu zakwaterowania. - 3 dzień (Wtorek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. zwiedzanie modelowych rozwiązań ekologicznych na terenie Gminy Gussing (A), spotkanie z władzami i przedstawicielami mieszkańców. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 4 dzień (Środa) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. zwiedzanie modelowych rozwiązań ekologicznych na terenie Altheim (A), spotkanie z władzami i przedstawicielami mieszkańców. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 5 dzień (Czwartek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd z Altheim do Baden Baden (D), spotkanie i informacje. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 6 dzień (Piątek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Karlove Vary (CZ) zwiedzanie. Przejazd do Mariańske Laźne (CZ) zwiedzanie i informacje. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 7 dzień (Sobota) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Krynicy-Zdroju. 6. Posiłki dla uczestników: - w pierwszym dniu - obiadokolacja, - w dniach od drugiego do szóstego - śniadanie, obiadokolacja, - w siódmym dniu - śniadanie, w dniach od drugiego do siódmego - prowiant na drogę. 7. Zakwaterowanie uczestników: 7.1. Zakwaterowanie w hotelach/pensjonatach , w pokojach jednoosobowych oraz dwuosobowych z własnym węzłem sanitarnym, liczba pokoi jednoosobowych nie może być mniejsza niż trzy. 7.2. W obiekcie powinna być sala udostępniana na spotkania grupy, 7.3. Wyposażenie i standard obiektu powinien zapewniać uczestnikom dobre warunki pobytu. 8. Środek transportu: 8.1. Podróż oraz wszystkie przejazdy związane z realizacją wyjazdów będą odbywać się komfortowym autokarem lub busem. Wyposażanie autokaru lub busa: klimatyzacja, toaleta/WC, rozkładane miejsca siedzące z wysokimi oparciami dla wszystkich uczestników. 8.2. W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu (autokar lub bus) o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w czasie który pozwoli na prawidłową realizację przyjętego planu. 8. Tłumaczenia: W trakcie wyjazdów każdej grupie będzie towarzyszył pilot/tłumacz, którego zabezpiecza Wykonawca. Pilot/tłumacz odpowiedzialny będzie za przeprowadzenie tłumaczeń ustnych (konsekutywnych) z języka niemieckiego/angielskiego na język polski (i odwrotnie) w trakcie realizacji wizyt i spotkań na terenie odwiedzanych miejscowości. Zamawiający wymaga wysokich kwalifikacji tłumacza w zakresie znajomości języka niemieckiego i angielskiego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za: - realizację programu w zakresie podanych miejscowości do każdego wyjazdu, - zapewnienie posiłków dla uczestników, - zapewnienie zakwaterowania dla uczestników, - pokrycie kosztów biletów wstępu do odwiedzanych instytucji, - zapewnienie autokaru lub busa, - zapewnienie pilota/tłumacza, - ubezpieczenie KL i NW uczestników. Zamawiający będzie odpowiedzialny za: - przedłożenie programu poszczególnych wyjazdów, - rekrutację uczestników, - zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacją programu merytorycznego. ZADANIE NR 2 I. Przedmiot zamówienia: Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego w ramach projektu Rozwój i promocja Małopolskiego Produktu Uzdrowiskowego w ramach krajowych i europejskich sieci współpracy II. Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest obsługa wyjazdu studyjnego (w kraju i za granicą) w zakresie: zakwaterowania i wyżywienia uczestników, zapewnienia transportu uczestników i materiałów promocyjno-reklamowych, pokrycia kosztów biletów wstępu do odwiedzanych instytucji, ubezpieczenia uczestników, zapewnienia pilota-tłumacza. III. Założenia programowo-organizacyjne wyjazdu studyjnego: 3. Uczestnicy, zakres tematyczny wyjazdów: Osoby odpowiedzialne za zagadnienia związane z planowaniem przestrzennym oraz projektowaniem na terenach miejscowości uzdrowiskowych. Cel: zapoznanie decydentów z gmin uzdrowiskowych oraz inwestorów z modelowymi rozwiązaniami w zakresie projektowania w miejscowościach uzdrowiskowych, lokowania w nich obiektów nowoczesnych przy jednoczesnym utrzymywaniu tożsamości miejsca (szczególnie dotyczy to miejscowości o charakterze historycznym). Szczególny nacisk położony zostanie także na zapoznanie uczestników z najnowszymi rozwiązaniami w zakresie projektowania przestrzeni publicznych służących funkcji turystyczno-uzdrowiskowej. 2. Liczba uczestników: 2.1. W wyjeździe studialny będzie uczestniczyło 15 osób. 2.2. Imienną listę uczestników każdego wyjazdu sporządzi Zamawiający i dostarczy Wykonawcy co najmniej 1 tydzień przed terminem każdego wyjazdu. 3. Czas trwania wyjazdu: 7 dni. 4. Terminy wyjazdów: 4.1. Wizyta odbędzie się w terminie od 5 sierpień 2012 do 11 sierpień 2012 r. 5. Plan wyjazdów: 5.1. Wyjazd będzie realizowany zgodnie z następującym planem: -1 dzień (Niedziela) Wyjazd z Krynicy-Zdroju w godzinach rannych, przejazd do Kudowy, spotkanie z władzami, przedstawicielami uzdrowiska, zwiedzanie. Przejazd do Burg im Spreewald (D), spotkanie, informacje. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 2 dzień (Poniedziałek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Bad Schmiedeberg, spotkanie, informacje (D). Przejazd do Bad Sooden-Allendorf (D), spotkanie z władzami i przedstawicielami miasta. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 3 dzień (Wtorek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Zwiedzanie, wyjazd z Bad Sooden-Allendorf (D). Przejazd do Bad Wildungen (D). Przejazd do Baden-Baden (D). Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 4 dzień (Środa) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Zwiedzanie i spotkania w Baden-Baden (D). Zakwaterowanie, nocleg i obiadokolacja w okolicach Salzburga. - 5 dzień (Czwartek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Wyjazd do Bad Blumau (A), spotkanie, informacje. Przejazd do Sárvár (HU), spotkanie i informacje. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 6 dzień (Piątek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Pies tany (SK) zwiedzanie, spotkanie z przedstawicielami uzdrowiska. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 7 dzień (Sobota) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Wizyta w uzdrowisku Pies tany i powrót do Krynicy-Zdroju. 6. Posiłki dla uczestników: - w pierwszym dniu - obiadokolacja, - w dniach od drugiego do szóstego - śniadanie, obiadokolacja, - w siódmym dniu - śniadanie, . w dniach od drugiego do siódmego - prowiant na drogę. 7. Zakwaterowanie uczestników: 7.1. Zakwaterowanie w hotelach/pensjonatach , w pokojach jednoosobowych oraz dwuosobowych z własnym węzłem sanitarnym, liczba pokoi jednoosobowych nie może być mniejsza niż trzy. 7.2. W obiekcie powinna być sala udostępniana na spotkania grupy. 7.3. Wyposażenie i standard obiektu powinien zapewniać uczestnikom dobre warunki pobytu. 8. Środek transportu: 8.1. Podróż oraz wszystkie przejazdy związane z realizacją wyjazdów będą odbywać się komfortowym autokarem lub busem. Wyposażanie autokaru lub busa: klimatyzacja, toaleta-WC, rozkładane miejsca siedzące z wysokimi oparciami dla wszystkich uczestników. 8.2. W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu (autokar lub bus) o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w czasie który pozwoli na prawidłową realizację przyjętego planu. 8. Tłumaczenia: W trakcie wyjazdów każdej grupie będzie towarzyszył pilot/tłumacz, którego zabezpiecza Wykonawca. Pilot-tłumacz odpowiedzialny będzie za przeprowadzenie tłumaczeń ustnych (konsekutywnych) z języka niemieckiego/angielskiego na język polski (i odwrotnie) w trakcie realizacji wizyt i spotkań na terenie odwiedzanych miejscowości. Zamawiający wymaga wysokich kwalifikacji tłumacza w zakresie znajomości języka niemieckiego i angielskiego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za: - realizację programu w zakresie podanych miejscowości do każdego wyjazdu, - zapewnienie posiłków dla uczestników, - zapewnienie zakwaterowania dla uczestników, - pokrycie kosztów biletów wstępu do odwiedzanych instytucji, - zapewnienie autokaru lub busa, - zapewnienie pilota-tłumacza, - ubezpieczenie KL i NW uczestników. Zamawiający będzie odpowiedzialny za: - przedłożenie programu poszczególnych wyjazdów, - rekrutację uczestników, - zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacją programu merytorycznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgurp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i organizację wydarzeń promocyjnych WFOŚiGW w Krakowie w 2016 roku
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja posiedzenia wyjazdowego Komisji Polityki Gospodarczej ECON Komitetu Regionów w Małopolsce w dniach: 19 - 21 czerwca 2016 r
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja pikniku plenerowego w ramach promocji projektu Czysta woda dla Krakowa - uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Myślenice, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
Dodano: 2015-09-15 - Organizacja konferencji Annual Business in Małopolska Meeting 2015
Dodano: 2015-09-14 - Świadczenie usług organizacyjno-logistycznych związanych z organizacją wydarzenia pn. Forum Samorządowe Polska Kraje Partnerstwa Wschodniego
Dodano: 2015-09-10 - świadczenie usług organizacyjno - logistycznych związanych z organizacją wydarzenia pn. Forum Samorządowe Polska Kraje Partnerstwa Wschodniego
Dodano: 2015-08-21 - Kompleksowa organizacja masowej imprezy plenerowej artystyczno-rozrywkowej, niebiletowanej pn. Zakopiański Sylwester 2015 r.
Dodano: 2015-08-03 - świadczenie usług logistycznych i dostaw, w tym najmu hal namiotowych użytkowych wraz z montażem, demontażem i transportem, na potrzeby organizacji spektakli Narodowego Starego Teatru podczas projektu UBU TOUR
Dodano: 2015-05-08 - Przygotowanie i organizacja wydarzeń promocyjnych WFOŚiGW w Krakowie w 2015 roku
Dodano: 2015-04-30 - PCFE.272.24.2015 Przygotowanie i organizacja spotkań informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu e-Powiat Nowosądecki
Dodano: 2015-04-30