Przetargi.pl
Kompleksowa organizacja wydarzenia Europejski Tydzień Innowacji

Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20029 Lublin, ul. Artura Grottgera
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 718 09 07; 718 09 00 , fax. 81 718 09 01
  • Data zamieszczenia: 2017-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie
    ul. Artura Grottgera 2
    20029 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 718 09 07; 718 09 00, fax. 81 718 09 01
    REGON: 06174302100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcklubelskie.pl; https://lck.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa organizacja wydarzenia Europejski Tydzień Innowacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja wydarzenia o nazwie Europejski Tydzień Innowacji w dniach 6-10 listopada 2017 r. w Lubelskim Centrum Konferencyjnym w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonywanie usługi, o której mowa w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca ma możliwość zapoznania się z warunkami realizacji usługi poprzez dokonanie wizji lokalnej obiektu, dzięki której zdobędzie wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zgłoszenia dokonania wizji wraz z proponowanym terminem, proszę kierować do Zamawiającego elektronicznie, na adres: kamila.donica@lcklubelskie.pl, przy czym Zamawiający zaleca, by wizje były dokonywane do 29 września 2017 r. do godz. 14-tej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79952000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu uzyskania punktów w kryteriach wyboru oferty określonych w rozdz. XXVI SIWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a) podpisaną przez Wykonawcę koncepcję scenografii Sali S2 wraz z krótkim opisem zastosowanych rozwiązań (w formie oryginału), w postaci przykładowej fotografii/wizualizacji (dopuszczana jest fotografia z innego wydarzenia) zapisane na płycie CD/DVD, na pendrive lub w postaci wydrukowanych fotografii propozycji scenografii na Sali S2; b) podpisaną przez Wykonawcę koncepcję kompozycji roślinno-owocowej pod sceną w Sali S2 (w formie oryginału) wraz z przykładowymi zdjęciami z realizacji lub wizualizacje (dopuszczana jest fotografia z innego wydarzenia) zapisane na płycie CD/DVD, na pendrive lub w postaci wydrukowanych fotografii; c) podpisaną przez Wykonawcę propozycję elementów uatrakcyjniających wygląd i interaktywność wydarzenia poprzez zastosowanie innowacyjnego systemu wyświetlania informacji wraz z parametrami technicznymi zastosowanego rozwiązania (w formie oryginału); d) podpisaną przez Wykonawcę koncepcję aranżacji dodatkowych punktów cateringowych (w formie oryginału) wraz z przykładowymi zdjęciami z realizacji lub wizualizację (dopuszczana jest fotografia z innego wydarzenia) zapisane na płycie CD/DVD, na pendrive lub w postaci wydrukowanych fotografii, pozwalające na ocenę oferty na podstawie kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty określonych w rozdz. XXVI ust. 2-5 SIWZ. 2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika, Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy). Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: - Pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców, - Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy/firmy z określeniem adresu siedziby). Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę będącego pełnomocnikiem (jeśli pełnomocnikiem został ustanowiony jeden z Wykonawców). Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest dołączyć do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie oryginału) zgodnie z propozycją treści zobowiązania zamieszczoną w załączniku nr 8 do SIWZ. Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach