Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-302 Łódź, ul. Snycerska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 203 48 00 , fax. 0-42 203 48 17
- Data zamieszczenia: 2019-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi
ul. Snycerska 8
91-302 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 203 48 00, fax. 0-42 203 48 17
REGON: 47207753400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcpslodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa organizacja pikniku rodzinnego na Zjeździe rodzin zastępczych i wielodzietnych w ramach XI Wojewódzkich Obchodów Dnia Rodziny - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kompleksowa organizacja pikniku rodzinnego na Zjeździe rodzin zastępczych i wielodzietnych w ramach XI Wojewódzkich Obchodów Dnia Rodziny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79952000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oferta złożona na formularzu ofertowym, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ – podpisana przez Wykonawcę, 2. dokumenty, o których mowa w rozdziale VII SIWZ. 3. Scenariusz pikniku umożliwiający ocenę oferty zgodnie z przyjętymi kryteriami koncepcji realizacji pikniku, określonymi w rozdziale XIV SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt.1 i pkt.2 rozdział VII SIWZ dla każdego z tych podmiotów odrębnie. 5. Wykonawcy ubiegając się wspólnie o zamówienie (konsorcja) zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa umocowującego jednego z nich do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt.1 i pkt.2 rozdział VII SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.rozdział VII SIWZ. 9. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, składają listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informację o tym, że nie należą do grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 10. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę (dokumentów nie należy załączać do oferty), którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w postaci: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 11. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi kompleksowej organizacji imprez plenerowych
Dodano: 2024-04-24 - Kompleksowa organizacja Forum gospodarczego wraz z targami na potrzeby projektu „Wykorzystanie potencjału kulturowego Gminy Lipce Reymontowskie dla promocji gospodarki regionu” - Edycja 2
Dodano: 2023-03-22 - Organizacja „Wojewódzkich Obchodów Dnia Seniora 2022”
Dodano: 2022-08-22 - Świadczenie usługi kompleksowej organizacji konferencji regionalnej pn. „Zawodowe rodziny zastępcze i rodzinne domy dziecka w województwie łódzkim”
Dodano: 2019-07-31 - Organizacja Wojewódzkich Dni Seniora 2019
Dodano: 2019-06-26 - Kompleksowa organizacja pikniku rodzinnego na Zjeździe rodzin zastępczych i wielodzietnych w ramach XI Wojewódzkich Obchodów Dnia Rodziny
Dodano: 2019-03-19 - Świadczenie usługi kompleksowej organizacji dwudniowego panelu eksperckiego w Warszawie polegającej na obsłudze organizacyjnej i merytorycznej zakończonej opracowaniem raportu końcowego w związku z realizacją projektu pn. „STAY. Wsparcie aktywności zawodowej osób 50+ w przedsiębiorstwie. Zdrowy i zmotywowany pracownik - zadowolony pracodawca. STAY. SupporTing ActivitY for people 50+ in the company. Healthy and motivated employee - satisfied employer”, współfinansowanego przez UE w ramach EFS (Nr postępowania 67/ZP/2018).
Dodano: 2018-10-31 - Organizacja Wojewódzkich Dni Seniora 2018
Dodano: 2018-06-29 - Kompleksowa organizacja pikniku rodzinnego na Zjeździe rodzin zastępczych i wielodzietnych w ramach X Wojewódzkich obchodów Dnia Rodziny
Dodano: 2018-03-20 - Usługa organizacji imprez w postaci szkolenia "Nowe zasady zatrudniania cudzoziemców"
Dodano: 2017-08-29