Gmina Lipce Reymontowskie ogłasza przetarg
- Adres: 96-127 Lipce Reymontowskie, Reymonta 24
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 468316197, 468316166
- Data zamieszczenia: 2023-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipce Reymontowskie
Reymonta 24
96-127 Lipce Reymontowskie, woj. łódzkie
tel. 468316197, 468316166
REGON: 750148302 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipcereymontowskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa organizacja Forum gospodarczego wraz z targami na potrzeby projektu „Wykorzystanie potencjału kulturowego Gminy Lipce Reymontowskie dla promocji gospodarki regionu” - Edycja 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym zorganizowaniu Forum gospodarczego wraz z targami w dniu 17 czerwca 2023 roku w miejscowości Lipce Reymontowskie.2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:1) organizacji i zapewnienia występu artysty estradowego w dniu 17 czerwca 2023 roku. Rozpoczęcie występu artystycznego godzina 19:00-19:30. Czas trwania występu gwiazdy minimum 60 minut + bisy.Artystę estradowego wybrać spośród wymienionych gwiazd wymienionych w grupach preferencyjnych – wybór gwiazdy jest kryterium wyboru oferty: I Grupa preferencyjna:• Golec uOrkiestra,• Enej • Maryla Rodowicz, II Grupa preferencyjna:• MIG,• Long&Junior,• Łobuzy.W formularzu ofertowym Wykonawca ma złożyć oświadczenie o zagwarantowaniu występu artysty wybranego spośród wyżej wymienionych. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy z artystą i opłacenia kosztów występu artystycznego, w tym uregulowanie wszelkich opłat wymaganych z tytułu praw autorskich i praw pokrewnych typu ZAIKS oraz kosztów związanych z wyżywieniem i innych określonych przez artystę.2) organizacji i zapewnienia kompleksowej oprawy i obsługi technicznej, a także sprzętowej koncertu w dniu 17 czerwca 2023 roku zgodnie z wymaganiami artysty.Do oprawy technicznej zalicza się zapewnienie nagłośnienia i oświetlenia zgodnego z riderem wybranej gwiazdy. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić zasilanie oświetlenia i nagłośnienia agregatem prądotwórczym o mocy zgodnej z Riderem gwiazdy wraz z jego obsługą i paliwem oraz osobą do obsługi na cały czas trwania imprezy.Dodatkowo Wykonawca zapewni mikrofony dla zespołu folklorystycznego w ilości 2 sztuk. Wszystkie urządzenia powinny posiadać wymagane atesty. Zamawiający wymaga aby oświetlenie i nagłośnienie zostało w pełni zamontowane i uruchomione do godziny 10:00 w dniu imprezy. Wykonawca zobowiązany jest do demontażu sprzętu. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za sprzęt w trakcie trwania imprezy. 3) wynajem, rozłożenie we wskazane miejsce przez Zamawiającego namiotów wystawienniczych w ilości 10 sztuk o wymiarach min. 3m x 3m. Namioty wyposażone w trzy ściany pełne, konstrukcja namiotu aluminiowa, kolor namiotów do ustalenia z Zamawiającym. Po zakończeniu imprezy Wykonawca zobowiązany jest do demontażu namiotów. Zamawiający wymaga, aby namioty były rozłożone do godziny 10:00 w dniu imprezy.4) zorganizowania ochrony imprezy. Wykonawca zapewni ochronę w celu zapewnienia zabezpieczenia imprezy. Ochronę imprezy winna zapewnić firma świadcząca usługi w zakresie ochrony osób i mienia poprzez oddelegowanie licencjonowanych pracowników ochrony, w celu zapewnienia bezpieczeństwa na organizowanej imprezie (zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi organizacji imprez masowych), w tym pełne zabezpieczenie terenu i dbałość o uczestników imprezy. Zamawiający zakłada, że w imprezie uczestniczyć będzie ok. 900 osób, minimalna wymagana ilość osób ochrony wynosi 16 osób. Zamawiający wymaga, aby ochrona imprezy była zapewniona w godzinach 18:00-24:00. W ramach zadania Wykonawca przygotuje identyfikatory zarówno dla pracowników ochrony jak również dla organizatorów w ilości 50 sztuk.5) wynajęcie barierek ochronnych (płotków ochronnych) o łącznej długości min. 50 m . Ilość barierek winna zapewnić zabezpieczenie imprezy. Zamawiający wymaga, aby barierki zostały rozłożone do godziny 10:00 w dniu imprezy. Wykonawca jest odpowiedzialny za wynajem sprzętu, transport, rozładunek, montaż na terenie imprezy, obsługę w trakcie trwania koncertu oraz demontaż,6) wynajem 10 toalet typu VIP w tym 1 dla osób niepełnosprawnych, serwis pośredni kabin, dyżur czystościowy, transport, odbiór kabin po pierwszym dniu użytkowania. Zamawiający wymaga, aby toalety zostały rozstawione do godziny 10:00 w dniu imprezy. Dokładną lokalizację toalet wskaże Zamawiający. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79952000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający odstępuje od konkretyzacji tego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający odstępuje od konkretyzacji tego warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający odstępuje od konkretyzacji tego warunku.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej dwie usługi, których przedmiotem była organizacja imprezy plenerowej, artystycznej, koncertu o wartość min. 70 000,00 brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-30
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja „Wojewódzkich Obchodów Dnia Seniora 2022”
Dodano: 2022-08-22 - Świadczenie usługi kompleksowej organizacji konferencji regionalnej pn. „Zawodowe rodziny zastępcze i rodzinne domy dziecka w województwie łódzkim”
Dodano: 2019-07-31 - Organizacja Wojewódzkich Dni Seniora 2019
Dodano: 2019-06-26 - Kompleksowa organizacja pikniku rodzinnego na Zjeździe rodzin zastępczych i wielodzietnych w ramach XI Wojewódzkich Obchodów Dnia Rodziny
Dodano: 2019-04-01 - Kompleksowa organizacja pikniku rodzinnego na Zjeździe rodzin zastępczych i wielodzietnych w ramach XI Wojewódzkich Obchodów Dnia Rodziny
Dodano: 2019-03-19 - Świadczenie usługi kompleksowej organizacji dwudniowego panelu eksperckiego w Warszawie polegającej na obsłudze organizacyjnej i merytorycznej zakończonej opracowaniem raportu końcowego w związku z realizacją projektu pn. „STAY. Wsparcie aktywności zawodowej osób 50+ w przedsiębiorstwie. Zdrowy i zmotywowany pracownik - zadowolony pracodawca. STAY. SupporTing ActivitY for people 50+ in the company. Healthy and motivated employee - satisfied employer”, współfinansowanego przez UE w ramach EFS (Nr postępowania 67/ZP/2018).
Dodano: 2018-10-31 - Organizacja Wojewódzkich Dni Seniora 2018
Dodano: 2018-06-29 - Kompleksowa organizacja pikniku rodzinnego na Zjeździe rodzin zastępczych i wielodzietnych w ramach X Wojewódzkich obchodów Dnia Rodziny
Dodano: 2018-03-20 - Usługa organizacji imprez w postaci szkolenia "Nowe zasady zatrudniania cudzoziemców"
Dodano: 2017-08-29 - Usługa organizacji imprez w postaci szkoleń dotyczących poradnictwa grupowego.2 postępowanie
Dodano: 2017-06-29