Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Słowackiego 114
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-56 657 14 60, 0-56 657 14 70 , fax. 0-56 657 14 61
- Data zamieszczenia: 2013-07-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu
ul. Słowackiego 114 114
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-56 657 14 60, 0-56 657 14 70, fax. 0-56 657 14 61
REGON: 87112983100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropstorun.home.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego pn. Asystent rodziny wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych oraz wykonaniem usługi hotelarskiej i gastronomicznej w ramach projektu systemowego ROPS w Toruniu, pn. Akademia pomocy i integracji społecznej - wsparcie kadr, Priorytet VII PO KL, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego pn. Asystent rodziny wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych oraz wykonaniem usługi hotelarskiej i gastronomicznej, na potrzeby projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu. Działania realizowane w ramach projektu skierowane są do pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej (zgodnie z definicją w Szczegółowym Opisie Priorytetów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013) z terenu województwa kujawsko-pomorskiego. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania przedmiotu zamówienia z zapewnieniem realizacji warunków określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy są zobowiązani w szczególności do: 1) zorganizowania i przeprowadzenia kursu kwalifikacyjnego wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych oraz wykonaniem usługi hotelarskiej i gastronomicznej; 2) zapewnienia aby przeprowadzony kurs był zgodny z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2013 r., poz. 135 z późn. zm.)oraz z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. w sprawie szkoleń na asystenta rodziny (Dz. U. Nr 272, poz. 1608); 3) zapewnienia uczestnikom możliwość realizacji praktyk w instytucji prowadzącej pracę z dzieckiem i rodziną, zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ; 4) zapewnienia dla wszystkich uczestników kursu pakietu materiałów szkoleniowych, trwale ologowanych zawierających: materiały szkoleniowe, notatnik oraz długopis zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ; 5) opracowania dodatkowego materiału szkoleniowego zawierającego tzw. FAQ (Frequently Asked Questions) - najczęściej zadawane pytania związane z kluczowymi zagadnieniami przeprowadzonego kursu (zanotowane przez trenera) wraz z odpowiedziami oraz przekazania opracowanego materiału Zamawiającemu w jednym egzemplarzu wersji papierowej oraz wersji elektronicznej CD-R; 6) wydrukowania dla wszystkich uczestników certyfikatów imiennych o ukończeniu kursu z wyszczególnieniem liczby godzin, zakresu poruszanych zagadnień oraz doskonalonych umiejętności; 7) przygotowania sprawozdania z przeprowadzonego kursu; 8) przygotowania programu kulturalno - integracyjnego i uzgodnienia go z Zamawiającym; 9) zapewnienia zakwaterowania i wyżywienia dla uczestników kursu, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w załączniku nr 1 do SIWZ; 10) zapewnienia sal wykładowych, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń i kursów o tematyce odpowiadającej tematyce objętej zamówieniem
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropstorun.home.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkolenia komputerowego z zakresu zaawansowanej pracy z użyciem danych pochodzących z lotniczego skanowania laserowego dla grupy studentów Wydziału Nauk o Ziemi Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w ramach projektu: Geokompetencje - człowiek, środowisko, gospodarka, rozwój
Dodano: 2016-06-28 - Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń GIS (Systemy Informacji Geograficznej) dla grupy studentów Wydziału Nauk o Ziemi UMK w Toruniu w ramach projektu: Geokompetencje - człowiek, środowisko, gospodarka, rozwój.
Dodano: 2016-06-24 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Profesjonalny sprzedawca - obsługa kas fiskalnych, terminali płatniczych, obsługa komputera i fakturowanie, Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, Kurs obsługi żurawia przenośnego HDS z uprawnieniami UDT kat. IIŻ
Dodano: 2016-05-30 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych Operator obrabiarek skrawających oraz Operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych w ramach projektu Branża narzędziowo-przetwórcza poszukuje młodych pracowników Nr sprawy TARR/SZKOLENIE/MŁODZIWPRACY/2016
Dodano: 2016-05-24 - Usługi szkoleniowe oraz związane z nimi usługi hotelarsko-gastronomiczne wraz z udostępnieniem sali wykładowej dla uczestników szkolenia organizowanego dla pracowników publicznych służb zatrudnienia przez Wydział Polityki Społecznej Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2016-05-18 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Część I - szkolenie Montażysta rusztowań, Część II - szkolenie Pracownik gastronomii, Część III - szkolenie Operator maszyn budowlanych.
Dodano: 2016-05-06 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli czynnych zawodowo z terenu województwa kujawsko-pomorskiego w ramach XVII edycji wojewódzkich zadań edukacyjnych w 2016 r
Dodano: 2016-04-22 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych:Część I - szkolenie Florystyka i bukieciarstwo, Część II - szkolenie Doradca finansowy, Część III - szkolenie Barman - kelner, Część IV - szkolenie Pracownik kancelaryjno - biurowy.
Dodano: 2016-04-15 - Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Profesjonalne sprzątanie
Dodano: 2015-12-11 - Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Szwaczka
Dodano: 2015-09-18