Przetargi.pl
KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I OBSŁUGA DWUDNIOWEJ KONFERENCJI MIĘDZYNARODOWEJ W RAMACH PROJEKTU POZAKONKURSOWEGO PN. „ROZWÓJ KOMPETENCJI PIELĘGNIARSKICH”, WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ

Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 02326 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8833512, 8833552 , fax. 22 8833513, 8833552
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia
    Al. Jerozolimskie 155
    02326 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8833512, 8833552, fax. 22 8833513, 8833552
    REGON: 1070593900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzpprzymz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I OBSŁUGA DWUDNIOWEJ KONFERENCJI MIĘDZYNARODOWEJ W RAMACH PROJEKTU POZAKONKURSOWEGO PN. „ROZWÓJ KOMPETENCJI PIELĘGNIARSKICH”, WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i obsługa dwudniowej konferencji międzynarodowej dla maksymalnie 150 (stu pięćdziesięciu) osób, która odbędzie się w Warszawie w dniach 8-9 listopada 2018 r., w szczególności: • Przeprowadzenie rekrutacji wszystkich uczestników konferencji, w tym utworzenie strony internetowej; • Zapewnienie miejsca konferencji; • Zapewnienie sali konferencyjnej; • Zapewnienie wyżywienia wszystkich uczestników w trakcie konferencji (catering, serwis kawowy, obiad, kolacja dla około 130 osób wraz z częścią artystyczną); • Zapewnienie tłumaczenia symultanicznego języka angielskiego; • Zapewnienie materiałów konferencyjnych i banera (roll up); • Zapewnienie personelu obsługi w ramach konferencji; • Zapewnienie miejsc noclegowych dla maksymalnie 60 uczestników; • Zapewnienie co najmniej 20 bezpłatnych miejsc parkingowych dla uczestników konferencji; • Zakup i dostarczenie biletów lotniczych (tam i z powrotem) dla maksymalnie 15 gości z zagranicy, wskazanych przez Zamawiającego (z krajów europejskich, m.in. Hiszpanii, Portugalii, Irlandii, Szwecji i Holandii). Uwaga: Zamawiający informuje, że realizacja zadania polegającego na zakupie i dostarczeniu dla gości z zagranicy biletów lotniczych nie będzie przedmiotem oceny ofert w postępowaniu. W związku z powyższym, Wykonawca powinien każdorazowo doliczyć do oferty kwotę wynikającą z potencjalnego, maksymalnego kosztu realizacji zadania związanego z zakupem i dostarczeniem biletów lotniczych dla gości z zagranicy - koszt biletu lotniczego (tam i z powrotem) nie może przekroczyć kwoty 3.500 zł na osobę. • Pozostałe zadania Wykonawcy związane z organizacją i obsługą konferencji wynikające z umowy i SOPZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) został określony w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55120000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach