Przetargi.pl
Kompleksowa organizacja 2 dniowej imprezy targowo - wystawienniczej w Pionkach, realizowanej w ramach projektu pn.: Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3414 201 , fax. 48 3414 204
  • Data zamieszczenia: 2012-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    Aleja Jana Pawła II 15 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 3414 201, fax. 48 3414 204
    REGON: 00052537500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa organizacja 2 dniowej imprezy targowo - wystawienniczej w Pionkach, realizowanej w ramach projektu pn.: Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia 1.1. Ogólny zakres zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 2 dniowej imprezy targowo - wystawienniczej zwaną dalej Targami, realizowanej w ramach projektu pn.: Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza. Miejsce: Miejska Hala Sportowa, ul. Sosnowa 3, Pionki Miejski Ośrodek Kultury w Pionkach, ul. Radomska 1, Pionki Termin: 29.11.2012 - 30.11.2012 2) Organizator: Gmina Miasto Pionki - Urząd Miasta Pionki 1.2. Uczestnicy Targów Planuje się uczestnictwo w targach 100 wystawców (dziennie po 50 wystawców). Planowani uczestnicy to: - Firmy - potencjalni inwestorzy - Gminne jednostki organizacyjne - Lokalne przedsiębiorstwa 1.3. Założenia ogólne Targów: Zamawiający stawia sobie następujące cele przed realizowaną Imprezą targowo -wystawienniczą: - wypromowanie Miasta Pionki i województwa mazowieckiego, jako regionu i Miasta przyjaznego dla przedsiębiorców i nowych inwestycji, - stworzenie miejsca spotkań lokalnych przedsiębiorców, - stworzenie możliwości promowania projektów inwestycyjnych miast i oferty lokalnych przedsiębiorców, - promocja Miasta Pionki, jego projektów inwestycyjnych i potencjału gospodarczego, - wstęp na Targi jest wolny (bezpłatny). 1.4. Zamawiający zarezerwował obiekt: Miejska Hala Sportowa oraz Miejski Ośrodek Kultury w Pionkach na potrzeby Targów w dniach 28.11.2012 - 01.12.2012, koszty wynajmu ww. obiektów ponosi Wykonawca. 1.5. Ramowy program Targów Informacje szczegółowe dot. przedmiotu zamówienia, tj. usługi zapewniającej organizację oraz merytoryczną i techniczną obsługę Targów znajdują się w załaczniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca musi wykonać przedmiot zamówienia wg opisów i wymagań opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Impreza targowo - wystawiennicza realizowana jest w ramach projektu unijnego pt.: Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza, który został zgłoszony w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Priorytet I. Tworzenie warunków dla rozwoju potencjału innowacyjnego i przedsiębiorczości na Mazowszu, Działanie 1.7 Promocja Gospodarcza. Wszystkie zadania będą realizowane zgodnie z regulaminem konkursu dla działania 1.7 (www.mazowia.eu) oraz z Zasadami kwalifikowania wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013 (www.mazowia.eu). 3. Wszystkie działania podejmowane w ramach projektu (np.: korespondencja, tablice informacyjne, inne oznakowania, działania informacyjno- promocyjne typu: identyfikatory uczestników, długopisy, torby, notatniki, ulotki, elementy strojów osób z Biura Informacyjnego Targów, plakaty itp.) muszą być prowadzone zgodnie z WYTYCZNYMI DLA BENEFICJENTÓW W ZAKRESIE DZIAŁAŃ INFORMACYJNO - PROMOCYJNYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO 2007-2013 (www.mazowia.eu). Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zapisów Wytycznych w procesie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799560000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Pionkach Nr 04 9141 0005 0000 0231 2000 0100 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pok. nr1 lub dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach