Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa ratownicza na obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - II postępowanie

Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Aleja Chopina 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 4130700 , fax. 54 4130777
  • Data zamieszczenia: 2015-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji
    Aleja Chopina 8 8
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 4130700, fax. 54 4130777
    REGON: 00032996400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa ratownicza na obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi ratownicze określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 75.25.20.00-7 Służby ratownicze Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa ratownicza w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku wymienionych poniżej. Usługa polegać będzie na: zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji (OSiR) we Włocławku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z: Ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. Nr 208, poz. 1240), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz.108), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 r. poz. 261), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz.U. z 2012 r. poz. 747), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz. U. z 2012 r. poz. 286); kontroli nad przestrzeganiem postanowień regulaminu obiektu; wykonywaniu wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika; zapewnieniu świadczenia usługi przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa; zapewnieniu ciągłości obsady trzech stanowisk ratowniczych w godzinach pracy Międzyosiedlowego Basenu Miejskiego, Krytej Pływalni Delfin - dwóch stanowisk ratowniczych, na kąpieliskach miejskich nad jeziorami Czarne i Wikaryjskie - po trzy stanowiska ratownicze, w następujących dniach i godzinach: Międzyosiedlowy Basen Miejski od poniedziałku do niedzieli od godziny 6:30 do 21:30, Kryta Pływalnia Delfin od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 21:00, od soboty do niedzieli w godzinach od 10:30 do 21:00 Kąpieliska miejskie nad j. Czarne i j. Wikaryjskie w sezonie letnim(wakacje szkolne) od poniedziałku do niedzieli od godziny 10:00 do 18:00; udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej, podstawowym opatrzeniu ran i urazów, a w poważnych przypadkach wezwania Pogotowia Ratunkowego; zabezpieczeniu wyposażenia pływalni i kąpielisk w niezbędny sprzęt ratunkowy zgodny z obowiązującymi przepisami tj. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne z dnia 27 lutego 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 261); bieżącym wyposażeniu ratowników w stroje z logo firmy i obuwie zgodne z wymogami BHP; dbaniu o stanowisko świadczenia usług oraz konserwację powierzonego sprzętu; prowadzeniu podstawowej dokumentacji systemu raportowania; przestrzeganiu procedur: obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru, alarmowych, przy wypadkach w różnych miejscach obiektu, udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, łączności; określeniu i przestrzeganiu zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach. W zakres usług ratowniczych będących przedmiotem zamówienia wchodzi na poszczególnych obiektach OSiR-u, w szczególności : Międzyosiedlowy Basen Miejski (MBM): przystępowania do pracy punktualnie i w pełnej zdolności fizycznej i psychicznej; pełnienia dyżuru na wyznaczonym stanowisku, stałego obserwowania ludzi przebywających w wodzie i niezwłocznego reagowania na każdy sygnał wzywania pomocy poprzez podejmowanie akcji ratowniczej; kontroli stref dla umiejących i nieumiejących pływać; kontroli stanu urządzeń oraz sprzętu, który zapewnia bezpieczeństwo osób kąpiących się. sygnalizowania za pomocą urządzeń alarmowych (np. syrena, gong, gwizdek) przekraczania obowiązującego regulaminu; reagowania na wszelkie przypadki naruszania regulaminu obowiązującego na terenie basenu; przygotowania sprzętu ratowniczego i pomocniczego przed rozpoczęciem dyżuru i jego konserwacji po zakończeniu; przeciwdziałania używania sprzętu ratowniczego niezgodnie z jego przeznaczeniem; usuwania nadmiaru wody z plaży przy nieckach basenowych; niedopuszczania do korzystania z pływalni osób o niewłaściwej higienie, widocznych schorzeniach skóry bądź ranach; awaryjnego zabezpieczania miejsc zanieczyszczonych przez korzystających z pływalni; zgłaszania przełożonym braków w wyposażeniu apteczki pierwszej pomocy; niedopuszczania do korzystania z niecek basenu osób w niewłaściwych strojach; bieżącego prowadzenia dziennika pracy i innej niezbędnej dokumentacji; włączania i wyłączania atrakcji wodnych np. gejzera, zjeżdżalni, grzybka itp.; obsługa i opieka przedmedyczna dla osób korzystających z sauny; wydawanie i utrzymanie w odpowiednim porządku pokoju ze sprzętem do pływania; powiadamianie o wszelkich naruszeniach i nieprawidłowościach kierownika MBM. Kryta Pływalnia Delfin : zabezpieczenie sprzętu ratowniczego i medycznego; wykonanie zadań musi odbywać się w godzinach funkcjonowania basenu ustalonych przez Zamawiającego; utrzymywanie czystości wokół niecki basenu. nadzór nad przestrzeganiem regulaminu krytej pływalni Delfin przez korzystających z niecki dużego basenu; wykonywanie zadań zleconych przez Zamawiającego związanych z funkcjonowaniem krytej pływalni Delfin. Zapewnienie bezpieczeństwa osób kapiących się na kąpieliskach miejskich nad jeziorem Czarne i jeziorem Wikaryjskie : zabezpieczenie sprzętu ratowniczego i medycznego; nadzór nad przestrzeganiem regulaminu kąpielisk i wyeliminowanie osób nie stosujących się do regulaminu kąpielisk; przygotowanie kąpielisk do komisyjnego ich odbioru na dzień określony wcześniej przez Zamawiającego; utrzymywanie porządku poprzez wygrabienie pasa plaży wzdłuż linii brzegowej kąpielisk o szerokości dwóch metrów; reagowanie na wszelkie przypadki dewastacji urządzeń kąpielisk; bieżące prowadzenie dziennika pracy do wglądu dla Zamawiającego; wykonywanie zadań zleconych przez Zamawiającego związanych z funkcjonowaniem kąpielisk; używanie stroju ratownika wyróżniającego go od osób korzystających z kąpielisk; wykonawca zobowiązany jest zawrzeć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody wyrządzone uczestnikom kąpielisk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752520007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osir.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach