Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa prawna na rzecz Zamawiającego, polegająca na obsłudze Gminy Knurów w zakresie zadań realizowanych przez Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta oraz komórki organizacyjne Urzędu Miasta Knurów: GKRiOŚ, GR, IM, UA

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2014-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa prawna na rzecz Zamawiającego, polegająca na obsłudze Gminy Knurów w zakresie zadań realizowanych przez Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta oraz komórki organizacyjne Urzędu Miasta Knurów: GKRiOŚ, GR, IM, UA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia publicznego pn. Kompleksowa obsługa prawna na rzecz Zamawiającego, polegająca na obsłudze Gminy Knurów w zakresie zadań realizowanych przez Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta oraz komórki organizacyjne Urzędu Miasta Knurów: GKRiOŚ, GR, IM, UA. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie kompleksowej obsługi prawnej w zakresie prawa polskiego, polegającej na obsłudze Gminy Knurów: 1) w zakresie zadań realizowanych przez Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta oraz komórki organizacyjne Urzędu Miasta Knurów: a) Wydział Gospodarki Komunalnej, Restrukturyzacji i Ochrony Środowiska (GKRiOŚ); b) Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa (GR); c) Wydział Inwestycji Miejskich (IM); d) Wydział Urbanistyki, Architektury, Strategii Rozwoju Miasta i Spraw Lokalowych (UA); 2) w zakresie opiniowania spraw dla potrzeb Prezydenta Miasta w obszarze zadań realizowanych przez: MZGLiA, PWiK Sp. z o. o. i inne podmioty, w zakresie działań przekazanych do realizacji Zastępcy Prezydenta Miasta P - 2; 3) w ramach pełnienia zastępstwa za Radcę Prawnego w zakresie zadań wynikających z obowiązującego Regulaminu Organizacyjnego. 3. Szczegółowy zakres merytoryczny odpowiada zakresowi zadań wskazanych w obowiązującym Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Knurów opublikowanym w Biuletynie Informacji Publicznej. 4. W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi w zakresie: 1) bieżącego doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego; 2) sporządzania opinii prawnych i informacji prawnych; 3) bieżącego doradztwa w sprawach realizowanych w komórkach organizacyjnych podległych Zastępcy Prezydenta Miasta P - 2, szczególnie dotyczących przepisów z zakresu: ochrony środowiska, gospodarki komunalnej, drogownictwa, utrzymania czystości i porządku w gminach, odpadów, ochrony przyrody, prawa wodnego, geodezji, geologii, górnictwa, gospodarowania nieruchomościami gminnymi, rolnictwa, rekultywacji gruntów, prawa budowlanego, spraw lokalowych i budownictwa mieszkaniowego, planowania przestrzennego, itp.; 4) bieżącego doradztwa dla potrzeb Prezydenta Miasta w sprawach przekazanych do realizacji Zastępcy Prezydenta Miasta P-2 dotyczących: sprawowania funkcji właścicielskich, komercjalizacji jednostek organizacyjnych Gminy, tworzenia i rozwiązywania spółek prawa handlowego lub przystępowania i występowania Gminy ze spółek, opiniowania i parafowania projektów uchwał zgromadzenia wspólników lub akcjonariuszy spółki, opiniowania zagadnień związanych z zadaniami realizowanymi przez MZGLiA i PWiK Sp. z o. o., doradztwa i konsultacji w zakresie roszczeń z tytułu kaucji mieszkaniowych, tworzenia, likwidacji, przekształceń zakładów budżetowych oraz optymalizacji podatkowej w obrębie gminnych jednostek organizacyjnych i spółek, w których gmina posiada udziały lub akcje,itp.; 5) doradztwa, opracowywania, uzgadniania i opiniowania pod względem redakcyjnym, merytorycznym i prawnym wewnętrznych aktów prawnych, w tym: Zarządzeń, Postanowień i Decyzji Prezydenta Miasta, projektów regulaminów, statutów, projektów umów i porozumień, pism o charakterze prawnym, projektów Uchwał Rady Miasta, w zakresie zadań realizowanych przez obsługiwane komórki organizacyjne; 6) sprawdzania w dokumentach, o których mowa w pkt 5 niniejszego ustępu, przedkładanych przez komórki organizacyjne, treści merytorycznej i podstaw prawnych pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego; 7) przygotowywania projektów pism w reakcji na wnoszone środki ochrony prawnej; 8) bieżącej współpracy i udzielania wyjaśnień pracownikom Zamawiającego w zakresie stosowania przepisów prawnych oraz aktów wewnętrznych obowiązujących u  Zamawiającego; 9) udziału w imieniu Zamawiającego w spotkaniach i naradach związanych z zadaniami obsługiwanych komórek organizacyjnych; 10) uczestniczenia w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach lub negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana, rozwiązanie stosunku prawnego, zawarcie ugody lub porozumienia; 11) kontaktów z organami administracji państwowej i samorządowej, bankami oraz podmiotami gospodarczymi w ramach uzyskanych pełnomocnictw; 12) prowadzenia spraw oraz wykonywania zastępstwa procesowego przed organami administracyjnymi i egzekucyjnymi, w tym w szczególności przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym (SKO), Urzędem Skarbowym, Izbą Skarbową, Urzędem Kontroli Skarbowej, RIO, NIK oraz przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi i Sądem Najwyższym, w sprawach dotyczących Prezydenta Miasta i osób zarządzających w imieniu Prezydenta Miasta oraz w sprawach dotyczących działania komórek organizacyjnych: GKRiOŚ, GR, IM, UA, w tym w sprawach interwencji ubocznej dotyczących sądowych nakazów opróżniania lokali; 13) weryfikacji dokumentów, sporządzania opinii prawnych dotyczących interpretacji przepisów prawnych z zakresu prowadzonych spraw i postępowań w komórkach organizacyjnych podległych Zastępcy Prezydenta Miasta P-2, ze szczególnym uwzględnieniem szybkiego terminu sporządzenia zleconej opinii lub weryfikacji dokumentów; 14) problematyki dotyczącej ordynacji podatkowej, kar umownych i praw autorskich, interpretacji przepisów VAT, egzekucji należności, spraw zarządzania majątkiem, postępowania egzekucyjnego w administracji, kodeksu postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych w prowadzonych postępowaniach oraz zamówień publicznych związanych z wydatkowaniem środków publicznych przez obsługiwane komórki organizacyjne; 15) konsultacji prawnych - ustnych, telefonicznych drogą elektroniczną lub faksową; 16) przygotowania, w miarę potrzeb, w obszarze zadań realizowanych przez obsługiwane komórki organizacyjne, skarg konstytucyjnych i ich prowadzenia przed Trybunałem Konstytucyjnym; 17) problematyki związanej z funkcjonowaniem Systemu Zarządzania Jakością ISO, prowadzenia audytu wewnętrznego, kontroli wewnętrznej i kontroli zarządczej w obsługiwanych komórkach organizacyjnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu korzystanie z pomocy prawnej zarówno w siedzibie Zamawiającego nie mniej niż trzy razy w tygodniu w wymiarze nie mniejszym niż łącznie 9 godzin tygodniowo oraz według potrzeb Zamawiającego, jak i w drodze telefonicznej, mailowej lub faksowej przez 5 dni w tygodniu w godzinach pracy Zamawiającego. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 200 godzin. W ramach wynagrodzenia za stałą obsługę prawną, Zamawiający może żądać pełnienia dodatkowych dyżurów w siedzibie Zamawiającego lub obecności na spotkaniach roboczych, negocjacjach i innych, które będą się odbywać na terenie województwa śląskiego. 6. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca, w przypadku szczególnej potrzeby Zamawiającego, stawił się na wezwanie w ciągu 60 minut od potwierdzonego zgłoszenia, w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w GETIN NOBLE Bank S.A. konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać sformułowanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach