Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa prawna Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników

Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników ogłasza przetarg

  • Adres: 00-515 Warszawa, ul. Żurawia 32/34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6297096, 6296762 , fax. 022 6299724
  • Data zamieszczenia: 2010-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
    ul. Żurawia 32/34 32/34
    00-515 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6297096, 6296762, fax. 022 6299724
    REGON: 01034702600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsusr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: osoba prawna typu korporacyjnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa prawna Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników od 01.01.2011 do 31.12.2011 r., która obejmować będzie w szczególności: - udzielanie konsultacji i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa; -sporządzanie pisemnych opinii prawnych i ekspertyz w sposób zrozumiały i wyczerpujący ze wskazaniem najlepszych z możliwych rozwiązań w sprawach budzących wątpliwości prawne; - informowanie o bieżących zmianach prawa dotyczących zakresu działalności Zamawiającego; - uczestniczenie w rokowaniach prowadzonych przez Biuro Zarządu, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, a w szczególności umów długoterminowych, nietypowych lub dotyczących znacznej wartości; - zapewnienie pełnego wsparcia prawnego w prowadzonych przez Zamawiającego postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego; - opracowywanie i aktualizacja w ścisłej współpracy z komórkami organizacyjnymi projektów wewnętrznych aktów prawnych; - przygotowywanie projektów umów, porozumień, uchwał, pełnomocnictw, upoważnień oraz projektów pism i wystąpień; - opiniowanie pod względem formalno - prawnym projektów umów i innych aktów prawnych, przygotowanych przez poszczególne komórki organizacyjne; - reprezentowanie Funduszu Składkowego przed sądami wszystkich instancji i innymi organami w zakresie pełnomocnictw udzielonych przez Zarząd; - niezwłoczne przedkładanie Zamawiającemu pisemnych informacji o przebiegu rozpraw i wydanych wyrokach w sprawach; - pomoc prawna w wykonywaniu przez Zamawiającego czynności nadzoru właścicielskiego nad rzeczowym i finansowym majątkiem trwałym w szczególności przy wypełnianiu obowiązków i korzystaniu z praw wynikających z zarządu, dzierżawy i najmu nieruchomości oraz umów dotyczących prowadzonych inwestycji; - gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi sprawami; - wykonywanie innych czynności prawnych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, - zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy, tj. od 1 stycznia 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - Zamawiający oczekuje, że Wykonawca świadczyć będzie obsługę prawną w siedzibie Biura Zarządu Funduszu Składkowego przez jedną osobę wskazaną w ofercie do stałej obsługi Zamawiającego, przez min. 20 godz. tygodniowo tj. pięć dni w tygodniu po co najmniej 4 godziny dziennie wg ustalonego harmonogramu pracy, nie więcej jednak niż 6 godzin dziennie i 30 tygodniowo. Ponadto Zamawiający oczekuje, że poza godzinami ustalonymi w harmonogramie, osoba wskazana do obsługi będzie dostępna telefonicznie do kontaktów przedstawicieli Zamawiającego w nagłych przypadkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie zawodowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsusr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach