Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa kotłowni gazowych w budynkach komunalnych w podziale na 2 części

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2018-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa kotłowni gazowych w budynkach komunalnych w podziale na 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie obsługi kotłowni, w podziale na II części. Zamówienie zostało podzielona na II części: a) część I: obsługa kotłowni w budynkach mieszkalnych położonych w Poznaniu przy: ul. Św. Wawrzyńca 26 a, b, ul. Dworkowej 16, ul. Kościelnej 4, ul. Nowotarskiej 26b.7, ul. Bałtyckiej 12, ul. Szczepankowo 72, al. Marcinkowskiego 24a, al. Marcinkowskiego 24b, ul. Garbary 34, ul. Garncarskiej 3, ul. Woźnej 15, ul. Lipowej 3, ul. Madalińskiego 19, ul. Lubeckiego 8, ul. Wrocławskiej 20/Podgórnej 19, ul. Słowackiego 19, ul. Fabrycznej 18a,b,c, ul. Półwiejskiej 31, ul. Dąbrowskiego 84/Polna 2, ul. Karpackiej 12, ul. Darzyborskiej 15a, ul. Darzyborskiej 15b, ul. Darzyborskiej 15c, ul. Darzyborskiej 15d, ul. Nadolnik 10b, ul. Głogowskiej 195 a, b, ul. Głogowskiej 183-185, ul. Nadolnik 9, ul. Sempołowskiej 10,12/ Okrzei 46-48, ul. Naramowickiej 144a, ul. Nadolnik 10, ul. Siemiradzkiego 2, ul. Głuszyna 123, ul. Głuszyna 123a, ul. Głuszyna 123b, ul. Głuszyna 123c, ul. Bolka 8, zapewniającej bezpieczną i ekonomiczną pracę kotłowni oraz ciągłość ogrzewania zasilanych przez kotłownię obiektów. b) część II: obsługa kotłowni w budynkach o przeznaczeniu użytkowym położonych w Poznaniu przy: ul. Krzesiny 13, ul. Łagodnej 4, ul. Sasankowej 25, ul. Matejki 57, ul. Ratajczaka 44, ul. Kórnickiej 24, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 149, ul. Opolskiej 58, ul. Mickiewicza 31, ul. Saperskiej 14, ul. Garczyńskiego 15/17, Słowackiego 43, ul. Galla 2d, ul. Starołęckiej 52, ul. Szczepankowo 72 d, ul. Kostrzyńskiej 3, ul. Litewskiej 8, ul. Kasprzaka 16, ul. Głogowskiej 148, ul. Śniadeckich 42, ul. Grunwaldzkiej 50, ul. Ziębickiej 16a, ul. Woźna 12, ul. Ratajczaka 37, Al. Marcinkowskiego 20a, zapewniającej bezpieczną i ekonomiczną pracę kotłowni oraz ciągłość ogrzewania zasilanych przez kotłownię obiektów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50721000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert: a) wadium w kwocie 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100) w przypadku składania oferty na część I zamówienia, b) wadium w kwocie 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100) w przypadku składania oferty na część II zamówienia, W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia kwoty wadium należy zsumować. 2) Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt. 17.3, 17.4, 17.6, 17.9, 17.10, 17.11, 17.12 SIWZ dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 16 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 17.9, 17.10, 17.11 i 17.12 SIWZ. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 17.9, 17.10 i 17.11 przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 17.9, 17.10 i 17.11 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone, przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach