Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa i wykonanie napraw konserwacyjnych oraz usuwanie awarii w obiektach PR Wrocław

"Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 50-084 Wrocław, ul. Małachowskiego 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 717 14 00 , fax. 71 717 55 09
  • Data zamieszczenia: 2012-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych
    ul. Małachowskiego 9 9
    50-084 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 717 14 00, fax. 71 717 55 09
    REGON: 01731971900173
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: transport kolejowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa i wykonanie napraw konserwacyjnych oraz usuwanie awarii w obiektach PR Wrocław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest - kompleksowa obsługa i wykonanie napraw konserwacyjnych oraz usuwanie awarii w obiektach P R Wrocław.Wskazany jak wyżej przedmiot zamówienia , określony w pkt 1 , zgodnie z nomenklaturą określa Wspólny słownik Zamówień ( CPV) :71 50 00 00-3 - Usługi związane z budownictwem . 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie na podstawie każdorazowego zamówienia : naprawę, usuwanie awarii, w obiektach i pomieszczeniach. (Wzór zamówienia zawiera Załącznik nr 7a do SIWZ): 2.1. Budynek Dworca WROCŁAW NADODRZE, pl. Staszica 50, Wrocław, 2.2. Budynek biurowy, pl. Staszica 50, Wrocław, 2.3. Budynek ekspedycji towarowej, pl. Staszica 50, Wrocław, 2.4. Hala PK EZT, ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.5. Zaplecze socjalne Grupa I ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.6. Warsztat - schronisko ul Paczkowska 26, Wrocław 2.7. Pomieszczenia sekcji PRSM w lokomotywowni, ul. Paczkowska 26, Wrocław 2.8. Budynek przy ul. Pułaskiego 50a we Wrocławiu, 2.9. Pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, ul. Małachowskiego 9, Wrocław, 2.10 Pomieszczenia biurowo-magazynowe przy ul. Pułaskiego 48, Wrocław, 2.11 Pomieszczenia w budynku WARS , ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.12 Pomieszczenia kasowe PRSP Wrocław na st. Wrocław Główny, 2.13 Budynek administracyjno - warsztatowy ul. Krakowska 7, Jelenia Góra, 2.14 Budynek za 5 peronem Legnica, 2.15 Magazyn Zakładowy (dawne Laboratorium) ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.16 Instalacje wodociągowe, kanalizacyjne w obrębie działek Zamawiającego w w/w lokalizacjach, 2.17 Place i drogi dojazdowe, urządzenia i budowle w obrębie działek Zamawiającego w ww lokalizacjach . Zakres usług związanych z budownictwem obejmuje: 1) Dokonywanie napraw w branżach w specjalności : konstrukcyjno-budowlanej , instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, naprawy dachów, robót stolarskich, ciesielskich, robót ślusarskich, robót murarskich oraz innych robót związanych z konserwacją i utrzymaniem obiektów w należytym stanie wraz z usługami transportowymi powiązanymi z zamówieniem.; 2) Dokonywanie napraw awaryjnych w branżach j.w., zabezpieczenie miejsca awarii (w taki sposób, by nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi, mienia oraz zabezpieczenie przed rozszerzeniem się awarii), usuniecie awarii oraz usunięcie skutków awarii; 3) Wykonywanie pomiarów rezystancji izolacji i skuteczności zabezpieczeń przeciwporażeniowych oraz działania wyłączników różnicowo- prądowych; 4) Zamawiający zastrzega sobie, iż zlecając dane zamówienie może określić wymagane materiały i sprzęt i rozwiązania technologiczne odnośnie wykonania usługi. Usługi związane z budownictwem, sposób ich wykonania , materiały, muszą być zgodne z wymaganiami : 4.1 Prawa budowlanego, 4.2 Zastosowane materiały budowlane powinny posiadać: - certyfikaty na znak bezpieczeństwa , aprobaty techniczne, atesty 4.3 Sztuki budowlanej. 5) Dostarczenia materiałów i sprzętu do wykonania przedmiotu umowy w zakresie określonym w zamówieniach. Materiały powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz wymaganiom co do ich jakości, 6) Dysponowania środkami technicznymi , umożliwiającymi zaopatrzenie w energię elektryczną i niezbędne media, w przypadkach gdy będzie to niezbędne a Zamawiający nie będzie posiadał dostępu do mediów o potrzebnych parametrach, Zamawiający zastrzega, iż przed przystąpieniem do wykonania usługi budowlanej, wskaże materiały , które Wykonawca winien odzyskać i złożyć na wskazanym przez Zamawiającego miejscu . Inne nie wskazane Wykonawcy materiały , powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt. Polecenia Zamawiającego wskazuje Załącznik nr 7a do SIWZ. 7) Przedmiotem odbioru są usługi związane z budownictwem objęte zamówieniem. Odbiór usługi związanej z budownictwem nastąpi na podstawie złożonego u Zamawiającego kosztorysu powykonawczego w ciągu 3 dni po dniu oznaczonym w zamówieniu, jako zakończenie wykonanej usługi oraz za potwierdzonym protokołem odbioru wykonanej usługi ,bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego (Załącznik nr 8 do SIWZ). Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączonym projekcie Umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ). 8) Zamawiający ustala poniższą procedurę odbioru: - w ciągu 3- dni po upływie terminu wyznaczonego jako dzień wykonania usługi, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kosztorys powykonawczy. Sprawdzony kosztorys jest podstawą do podpisania protokołu odbioru (Załącznik nr 8 do SIWZ). Podpisanie protokołu ze strony Zamawiającego bez zastrzeżeń, jest podstawą do wystawienia faktury. 3. Zlecone usługi będą rozliczane w oparciu o dokumenty rozliczeniowe (kosztorysy powykonawcze sporządzone przez Wykonawcę), za rzeczywiście wykonane i odebrane usługi, przy zachowaniu składników cenotwórczych , określonych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium - w kwocie: 1 400,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu na składanie ofert w formie określonej w 45 ust. 6 ustawy Pzp , w zależności od wyboru Wykonawcy. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE Bank Spółka Akcyjna Oddział Regionalny Warszawa 00-950 Warszawa, ul. Królewska 14 numer konta: 04 1140 1010 0000 2604 8200 1086 UWAGA: Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca winien złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Dziale Ekonomicznym, we Wrocławiu przy ulicy Stanisława Małachowskiego 9, pokój nr 206, którego uwierzytelnioną za zgodność z oryginałem kopię Wykonawca winien załączyć do oferty. Wykonawca otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia wadium. 5. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa w ust. 1, najpóźniej w terminie składania ofert wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1 w formie określonej w ust. 2, zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formach innych niż pieniężna za spełniony, gdy umowa zabezpieczająca (tj. wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 punkty 2-5 ustawy Pzp) będzie zawierała co najmniej następujące elementy: 7.1. nazwę i dokładny adres gwaranta, 7.2. zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej dokładnie odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, gdy wystąpi jedna z następujących sytuacji: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 7.3. zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium w terminie nie dłuższym niż 21 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego, 8. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 13. 9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 14.1. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, 14.2. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przewozyregionalne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach