Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa i wykonanie robót remontowych oraz usuwanie awarii w obiektach PR Wrocław

"Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 50-084 Wrocław, ul. Małachowskiego 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 717 14 00 , fax. 71 717 55 09
  • Data zamieszczenia: 2012-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych
    ul. Małachowskiego 9 9
    50-084 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 717 14 00, fax. 71 717 55 09
    REGON: 01731971900173
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przewozyregionalne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: transport kolejowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa i wykonanie robót remontowych oraz usuwanie awarii w obiektach PR Wrocław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest -kompleksowa obsługa i dokonywanie robót remontowych oraz usuwanie awarii w obiektach P R Wrocław. 2.Zamawiający zleca a Wykonawca, na podstawie każdorazowego zamówienia przyjmuje do wykonania - naprawę, usuwanie awarii, w obiektach i pomieszczeniach: 2.1.Budynek Dworca WROCŁAW NADODRZE, pl. Staszica 50, Wrocław, 2.2.Budynek biurowy, pl. Staszica 50, Wrocław, 2.3.Budynek ekspedycji towarowej, pl. Staszica 50, Wrocław, 2.4.Hala PK EZT, ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.5.Zaplecze socjalne Grupa F, ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.6.Zaplecze socjalne Grupa I, ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.7.Warsztat - Schronisko, ul Paczkowska 26, Wrocław 2.8.Pomieszczenia sekcji PRSM w lokomotywowni, ul. Paczkowska 26, Wrocław 2.9. Budynek, ul. Pułaskiego 50a we Wrocławiu, 2.10 Pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, ul. Małachowskiego 9, Wrocław, 2.11. Pomieszczenia biurowo-magazynowe , ul. Pułaskiego 48, Wrocław, 2.12. Pomieszczenia w budynku WARS , ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.13. Pomieszczenia kasowe PRSP Wrocław, na st. Wrocław Główny, 2.14. Budynek biurowy ROS, ul. Sucha 10/12, Wrocław 2.15. Budynek administracyjno - warsztatowy, ul. Krakowska 7, Jelenia Góra, 2.16. Pomieszczenia drużyn pociągowych, budynek Dworca, Jelenia Góra 2.17. Budynek za 5 peronem Legnica, 2.18. Pomieszczenia kasowe, Legnica - budynek Dworca, 2.19. Magazyn Zakładowy (dawne Laboratorium), ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.20. Pomieszczenia socjalno-biurowe, Węgliniec - budynek Dworca, 2.21. Pomieszczenia kasowe, socjalne, Głogów - budynek Dworca, 2.22. Budynek magazynowo-biurowy, ul. Szpitalna, Kłodzko, 2.23. Pomieszczenia kasowe, Kłodzko-budynek Dworca, 2.24. Pomieszczenia kasowe, socjalne, Oleśnica - budynek Dworca, 2.25. Pomieszczenia kasowe, socjalne, Ścinawa - budynek Dworca, 2.26. Pomieszczenia socjalne, Jelcz Laskowice - budynek Dworca, 2.27. Pomieszczenia kasowe, socjalne, Wołów - budynek Dworca, 2.28. Pomieszczenie kasowe, Bierutów - budynek Dworca, 2.29. Pomieszczenia kasowe, socjalne, Bolesławiec - budynek Dworca, 2.30. Pomieszczenie kasowe, Strzelin - budynek Dworca, 2.31 .Pomieszczenie socjalne, Międzylesie - budynek Dworca, 2.32. Instalacje wodociągowe, kanalizacyjne w obrębie działek Zamawiającego w wyżej wymienionych lokalizacjach, 2.33. Place i drogi dojazdowe, urządzenia i budowle w obrębie działek Zamawiającego w wyżej wymienionych lokalizacjach . Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z niektórych pomieszczeń i obiektów wymienionych w ust. 2, z przyczyn finansowych , organizacyjnych. 3. Zakres usług związanych z budownictwem obejmuje: 3.1. dokonywanie napraw w branżach:konstrukcyjno-budowlanej tj. naprawy dachów (również instalacji wentylacyjnych,odgromowych), robót stolarskich, ciesielskich, ślusarskich, murarskich , na instalacjach wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania (c.o.), wentylacyjnych, na instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych ( w tym wykonywanie pomiarów rezystancji izolacji i skuteczności zabezpieczeń przeciwporażeniowych oraz działania wyłączników różnicowo- prądowych) oraz innych drobnych napraw związanych z konserwacją i utrzymaniem obiektów w należytym stanie wraz z usługami transportowymi, powiązanymi z zamówieniem; 3.2. dokonywanie napraw awaryjnych w branżach określonych w pkt1 , a nadto: zabezpieczenie miejsca awarii w taki sposób, by nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi lub mienia obiektu oraz usunięcia awarii w zakresie ustalonym z Zamawiającym oraz skuteczne ograniczenie bądź wyeliminowanie ewentualnego zagrożenia bezpieczeństwa lub dalszych strat materialnych zabezpieczenia przed rozszerzaniem się awarii, jak również usunięcia skutków awarii, 3.3. realizowanie usługi budowlanej będzie na podstawie każdorazowo udzielonego przez Zamawiającego zamówienia dla konkretnego zakresu robót, polegającego na naprawie, naprawie awaryjnej, zgodnie z zasadami aktualnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno-budowlanymi, w sposób zapewniający spełnienie bezpieczeństwa: ruchu kolejowego, konstrukcji, pożarowego, użytkowania, ochrony środowiska. O stopniu kwalifikacji danej naprawy - pilna, awaryjna - decyduje Zamawiający. 3.4. Zamawiający zastrzega, iż zlecając dane zamówienie może określić wymagane materiały i sprzęt oraz rozwiązania technologiczne odnośnie wykonania usługi odpowiadające wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz ich jakości. Zamawiający zastrzega prawo ograniczenia zakresu realizowanych robót z przyczyn finansowych, organizacyjnych; 3.5. usługi związane z budownictwem , sposób ich wykonania , materiały, muszą być zgodnie z wymaganiami : 3.5.1. Prawa budowlanego, 3.5.2. zastosowane materiały budowlane powinny posiadać: certyfikaty na znak bezpieczeństwa, aprobaty, atesty, 3.5.3. sztuki budowlanej, 3.6. dysponowanie środkami technicznymi , umożliwiającymi zaopatrzenie w energię elektryczną i niezbędne media , w przypadkach gdy będzie to niezbędne, a Zamawiający nie będzie posiadał dostępu do mediów o potrzebnych parametrach, Zamawiający zastrzega, iż przed przystąpieniem do wykonania usługi budowlanej, wskaże materiały , które Wykonawca winien odzyskać i złożyć na wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Inne nie wskazane materiały, Wykonawca powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt. Wykonawca zobowiązany jest w miejscu usuwania awarii do zabezpieczenia mienia ruchomego i nieruchomego użytkownika oraz przywrócenia terenu wykonania prac do stanu pierwotnego . Wszelkie wyłączenia na sieciach i instalacjach nie należących do Zamawiającego oraz formalności z tym związane, zostaną wykonane przez Wykonawcę usługi we własnym zakresie i na własny koszt. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) sporządzenia kosztorysu wstępnego dla wykonania robót remontowych, a następnie jego uzgodnienia dla realizacji zamówienia. 2) sporządzenie kosztorysu powykonawczego dla rozliczenia naprawy awaryjnej i robót remontowych zgodnie z zamówieniem. Wykonawca ma sporządzić kosztorys na roboty budowlane na jego podstawie wykonać i rozliczać kosztorysem powykonawczym roboty. 3) Zgłoszone telefonicznie naprawy awaryjne będą rozliczane na podstawie kosztorysu powykonawczego. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu fakt usunięcia awarii bądź zakończenia remontu celem dokonania odbioru, 3.9. Przedmiotem odbioru będą usługi związane z budownictwem objęte zamówieniem. Wykonawca przy wykonywaniu umowy, zobowiązany jest dochować staranności wynikającej z prowadzonej przez niego działalność gospodarczej. Odbiór usługi nastąpi na podstawie złożonego u Zamawiającego kosztorysu powykonawczego w ciągu 3 dni po dniu oznaczonym w zamówieniu, jako zakończenie wykonanej usługi oraz za potwierdzonym protokołem odbioru wykonanej usługi, bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. (Zał. nr 8 do SIWZ). Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączonym projekcie umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium - w kwocie: 1 400,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu na składanie ofert w formie określonej w 45 ust. 6 ustawy Pzp , w zależności od wyboru Wykonawcy. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE Bank Spółka Akcyjna Oddział Regionalny Warszawa 00-950 Warszawa, ul. Królewska 14 numer konta: 04 1140 1010 0000 2604 8200 1086 UWAGA: Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca winien złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych, we Wrocławiu przy ulicy Stanisława Małachowskiego 9, pokój nr 209, którego uwierzytelnioną za zgodność z oryginałem kopię Wykonawca winien załączyć do oferty. Wykonawca otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia wadium. 5. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa w ust. 1, najpóźniej w terminie składania ofert wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1 w formie określonej w ust. 2, zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formach innych niż pieniężna za spełniony, gdy umowa zabezpieczająca (tj. wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 punkty 2-5 ustawy Pzp) będzie zawierała co najmniej następujące elementy: 7.1. nazwę i dokładny adres gwaranta, 7.2. zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty beneficjentowi (Zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej dokładnie odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, gdy wystąpi jedna z następujących sytuacji: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 7.3. zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium w terminie nie dłuższym niż 21 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego, 8. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 13. 9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 14.1. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, 14.2. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 14.3. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości i formie zgodnie z SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przewozyregionalne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach