Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa inwestorska przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Budowa instalacji ogniw fotowoltaicznych oraz montaż pomp ciepła w ramach projektu Zastosowanie instalacji aktywnej energii odnawialnej w obiektach użyteczności publicznej w Powiecie Świdwińskim

Powiat Świdwiński ogłasza przetarg

  • Adres: 78-300 Świdwin, ul. Mieszka I 16
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3650301, 3650335 , fax. 094 3650330
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdwiński
    ul. Mieszka I 16 16
    78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3650301, 3650335, fax. 094 3650330
    REGON: 33092078800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa inwestorska przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Budowa instalacji ogniw fotowoltaicznych oraz montaż pomp ciepła w ramach projektu Zastosowanie instalacji aktywnej energii odnawialnej w obiektach użyteczności publicznej w Powiecie Świdwińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Obiekty objęte przedsięwzięciem inwestycyjnym: I. Budynek Starostwa Powiatowego w Świdwinie, ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin: - Podwyższenie dachu strychu nieużytkowego, w tym elementy nośne konstrukcji ( krokwie, słupy, płatwie, ściany zewnętrzne itp. ), pokrycie dachu - Wykonanie konstrukcji pod ogniwa fotowoltaiczne - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy docelowej 5,8 kWp ( ogniwa fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, falowniki ) - Wykonanie instalacji odgromowej z wpięciem w istniejącą instalację na budynku II. Budynek Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wł. Broniewskiego w Świdwinie, ul. Kościuszki 28, 78-300 Świdwin: - Wykonanie 4 konstrukcji wsporczych pod instalację fotowoltaiczną ( dwie pod 24 szt. ogniw fotowoltaicznych oraz po jednej konstrukcji na 18 oraz 8 szt. ) - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy docelowej 17,3 kWp ( ogniwa fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, falowniki ) - Wykonanie instalacji odgromowej z wpięciem w istniejącą instalację na budynku - Zainstalowanie pomp ciepła powietrze/woda w ustawieniu wewnętrznym w celu poprawy funkcjonalności pracy instalacji c.w.u. III. Budynek Zespołu Szkół Rolniczych CKP im. Stefana Żeromskiego ( Internat ), ul. Szczecińska 88, 78-300 Świdwin: - Wykonanie 30 konstrukcji wsporczych pod instalację fotowoltaiczną - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy docelowej 36 kWp ( ogniwa fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, falowniki ) - Wykonanie instalacji odgromowej z wpięciem w istniejącą instalację na budynku IV. Budynek przychodni lekarskiej, ul. Drawska 38, 78-300 Świdwin: - Wykonanie 8 konstrukcji wsporczych pod instalację fotowoltaiczną - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy docelowej 11,5 kWp ( ogniwa fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, falowniki ) - Wykonanie instalacji odgromowej z wpięciem w istniejącą instalację na budynku V. Teren Powiatowego Zarządu Dróg, ul. Podmiejska 18, 78-300 Świdwin: - Budowa wiaty z drewna klejonego o wymiarach 9,44 x 30,14 m wysokość wiaty w kalenicy 7,18 m - Instalacja 153 szt. ogniw fotowoltaicznych płasko na szynach - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy docelowej 36,7 kWp ( ogniwa fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, falowniki ) - Wykonanie instalacji odgromowej - Wykonanie centrali grzewczej z pompą ciepła na potrzeby ogrzewania i przygotowania c.w.u. ze wspomaganiem istniejącej kotłowni opalanej drewnem VI. Budynek Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica, ul. Staszica 6, 78-320 Połczyn - Zdrój: - Instalacja 123 sztuk ogniw fotowoltaicznych płasko na szynach - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy docelowej 29,5 kWp ( ogniwa fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, falowniki ) - Wykonanie instalacji odgromowej z wpięciem w istniejącą instalację na budynku VII. Budynek Domu Wczasów Dziecięcych, ul. Grunwaldzka 33, 78-320 Połczyn - Zdrój: - Wykonanie 8 konstrukcji wsporczych pod instalację fotowoltaiczną - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy docelowej 16,8 kWp ( ogniwa fotowoltaiczne, urządzenia towarzyszące, falowniki ) - Wykonanie instalacji odgromowej z wpięciem w istniejącą instalację na budynku 2. Zakres kompleksowej obsługi inwestorskiej obejmuje wykonanie przez Wykonawcę następujących czynności: 1. Przygotowanie zgodnie z wymogami Zamawiającego, raportów okresowych i końcowych oraz informacji niezbędnych do sporządzenia wniosków o płatność oraz wszystkich innych dokumentów i informacji związanych z realizacją Projektu, których zażądają instytucje uczestniczące w realizacji projektu w terminie minimum 2 dni przed planowanym terminem przekazania dokumentów. Harmonogram składania raportów i wniosków o płatność oraz innych czynności związanych z realizacją inwestycji, których terminy są możliwe do ustalenia zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy. 2. Przygotowanie dokumentów do kontroli i udział w kontroli przeprowadzanej przez instytucje uczestniczące w realizacji projektu. 3. Udział w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót. 4. Obecność na placu budowy, nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego i organizowanie nie rzadziej niż raz w miesiącu (przed podpisaniem protokołu zaawansowania robót) spotkań koordynacyjnych z przedstawicielami Wykonawcy robót budowlanych i Inwestora. 5. Nadzór inwestorski nad realizacją robót zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i innych przepisów wykonawczych tj.: a) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) Dokonywanie niezbędnych ustaleń i uzgodnień z autorami projektu budowlanego. c) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych (ich zgodności z wymaganiami STWiOR), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, d) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, e) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad 6. Sprawdzanie kalkulacji kosztów za roboty wykonane, kontrola ich zgodności z dokumentacją techniczną i zakresem robót wykonanych. 7. Wykonywanie dokumentacji fotograficznej obiektów (zdjęcia opatrzone datą) wraz z postępem robót ze wskazanych przez Zamawiającego ujęć, opisywanie zdjęć i przesyłanie Zamawiającemu. 8. Sprawdzanie i akceptacja dokumentów finansowych, przekazywanie ich do zapłaty Zamawiającemu. 9. Podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych budowy zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i umową o wykonanie robót budowlanych 10. Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych. 11. W razie przerwy w robotach oraz innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót - stwierdzić wspólnie z wykonawcą robót aktualny stan robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym. 12. Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej spraw budowy w toku jej realizacji, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu. 13. Udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji. 14. Po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w przepisach i umowie prób i sprawdzeń potwierdzenie w dzienniku budowy zapis kierownika budowy o gotowości obiektu lub robót do odbioru oraz należyte wykonanie urządzenia i uporządkowania terenu budowy. 15. Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru. 16. Rozpisanie odbioru, udział w dokonaniu czynności odbioru przedmiotu umowy i przekazaniu Zamawiającemu. 17. Udział w rocznych przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym. 18. Przygotowanie protokołu przejęcia środka trwałego na druku PT / OT. 3. Czynności dodatkowe a) Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty związane z realizacją umowy dostarczone były Zamawiającemu w formie plików doc., xls, pdf, a w przypadku, gdy dokumenty wymagają podpisu w formie skanu w formacie pdf oraz w formie papierowej. Każdy z dokumentów musi być opisany i oznaczony wg. schematu ustalonego przez Zamawiającego. b) Zamawiający ustala, że obowiązującą i wiążącą obie strony jest korespondencja elektroniczna wysyłana z adresu inwestora, wykonawcy robót budowlanych i inspektora nadzoru oraz wymaga, aby Wykonawca reagował na każdą wiadomość wysłaną przez inwestora lub wykonawcę robót budowlanych nie później niż w ciągu 18 godzin od jej wysłania oraz niezwłocznie potwierdzał jej otrzymanie. Kopię korespondencji elektronicznej z wykonawcą robót budowlanych należy wysyłać Zamawiającemu. (z wyjątkiem przypadku, gdy termin upływa w dzień wolny od pracy, wtedy reakcja musi nastąpić nie później niż do godz. 12.00 następnego dnia roboczego - soboty traktuje się jako dni robocze)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od obowiązku wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach