Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 4426600, 4426641 , fax. 614 422 754
- Data zamieszczenia: 2020-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Poznańska 33
64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
tel. 61 4426600, 4426641, fax. 614 422 754
REGON: 52693700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Kompleksowa obsługa informatyczna Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi informatycznej Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu. 4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści IDW „przedmiotem zamówienia”. 4.3. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz.1320 ze zm.). 4.3.1. Wymagania w zakresie zatrudnienia: a) Zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt 4.3.1. c) na podstawie umowy o pracę; b) Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamówienia, tj. od 01-01-2021 do 31-12-2021. c) Rodzaj czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na umowę o prace: - obsługa informatyczna Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 6 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Wykonawcy. 4.3.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, b) oświadczenie osób, o których mowa w pkt 4.3.1 ppkt a), że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 4.3.3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia będzie uprawniony do kontroli oraz żądania od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dowodów zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4.3.1 ppkt a) na podstawie umów o pracę. Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym dowodów zatrudnienia ww. osób, w szczególności: odpowiednio zanonimizowanych kopii umów o pracę, potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych określonych przez Zamawiającego dokumentów. 4.3.4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: Nieprzedstawienie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w ppkt 4.3.2 lub 4.3.3 będzie równoznaczne z niespełnieniem przez wykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: zostały szczegółowo w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 4.3.5. W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu określonego w ppkt 4.3.1. pkt b) Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 4. 4.4. Podwykonawstwo 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 4) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 5) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 6) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 7) Przepisy pkt 5 i 6 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 8) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: : 1. wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ "Formularz oferty" oraz oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 8.1 IDW; 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wsparcia przy konfiguracji i tworzeniu raportów w programie Power BI
Dodano: 2024-03-21 - Usługi serwisowe i opieka powdrożeniowa wraz z nadzorem autorskim dla szpitalnego systemu informatycznego Simple. ERP 6.30
Dodano: 2024-03-13 - OBJĘCIE NADZOREM AUTORSKIM I SERWISEM OPROGRAMOWANIA INFOMEDICA i AMMS
Dodano: 2023-11-16 - TPm-29/23 Opracowanie oraz wdrożenie systemu do zarządzania badaniami klinicznymi (ang. CTMS) dla Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych (UCWBK) oraz Szpitali UMP
Dodano: 2023-04-25 - Dostawa i wdrożenie rozwiązań zwiększających cyberbezpieczeństwo infrastruktury i systemów IT w SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie
Dodano: 2023-03-02 - Świadczenie usług dla Aplikacji Mobilnej Smart City Poznań
Dodano: 2022-11-30 - Udostępnienie i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego służącego realizacji zadań statutowych Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” w likwidacji.
Dodano: 2022-10-12 - Świadczenie usług dla Aplikacji Mobilnej Smart City Poznań
Dodano: 2022-10-04 - OBJĘCIE NADZOREM AUTORSKIM I SERWISEM OPROGRAMOWANIA INFOMEDICA i AMMS
Dodano: 2021-02-22 - Świadczenie usługi opieki serwisowej umożliwiającej bieżącą eksploatację szpitalnych systemów informatycznych
Dodano: 2021-01-28