Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa miasta Międzyrzec Podlaski i jednostek budżetowych miasta Międzyrzec Podlaski w okresie od 1 stycznia 2010r. - 31 grudnia 2013r

Miasto Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3717789 , fax. 083 3717790
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Międzyrzec Podlaski
    ul. Pocztowa 8 8
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 083 3717789, fax. 083 3717790
    REGON: 00052557600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa miasta Międzyrzec Podlaski i jednostek budżetowych miasta Międzyrzec Podlaski w okresie od 1 stycznia 2010r. - 31 grudnia 2013r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu miasta Międzyrzec Podlaski i jednostek budżetowych miasta Międzyrzec Podlaski w okresie od 1 stycznia 2010 - 31 grudnia 2013r.: a) w zakresie budżetu Miasta Międzyrzec Podlaski:rachunku podstawowego Urzędu Miasta Międzyrzec Podlaski; rachunku Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; rachunku Sum Depozytowych;rachunku Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska b)w zakresie jednostek budżetowych Miasta Międzyrzec Podlaski - rachunki bieżące jednostek budżetowych Miasta Międzyrzec Podlaski, tj.:Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej; Miejskiego Zespołu Gospodarczo-Administracyjnego; Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji; Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Międzyrzecu Podlaskim; Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim; Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim; Gimnazjum Nr 1 w Międzyrzecu Podlaskim; Gimnazjum Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim; Gimnazjum Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim; Samorządowego Przedszkola Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim; Samorządowego Przedszkola Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim; Samorządowego Przedszkola Nr 4 w Międzyrzecu Podlaskim; Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Międzyrzecu Podlaskim - rachunki Zakładowych Funduszy Świadczeń Socjalnych i rachunki dochodów własnych jednostek c) rachunek Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej przy Urzędzie Miasta Międzyrzec Podlaski d) rachunek Międzygminnego Związku Komunalnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postepowaniu: posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - bank państwowy działający na podstawie ustawy Prawo bankowe lub bank utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe i innych przepisów prawa polskiego, bank spółdzielczy, bank zrzeszony w rozumieniu ustawyo funkcjonowaniu banków spółdzielczych, ich zrzeszeniu się i bankach zrzeszających; Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawienie pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona w oparciu o analizę dokumentów wymienionych w nastepnym punkcie i w punkcie 3 SIWZ poprzez zapis spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach