Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Bolesławieckiego oraz jednostek organizacyjnych w latach 2011-2014

Powiat Bolesławiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 732 3258 , fax. 0-75 732 3250
  • Data zamieszczenia: 2011-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bolesławiecki
    pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2 2
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 732 3258, fax. 0-75 732 3250
    REGON: 23082929800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatboleslawiecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Bolesławieckiego oraz jednostek organizacyjnych w latach 2011-2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Bolesławieckiego, w tym jednostek organizacyjnych: 1.1. Starostwa Powiatowego w Bolesławcu, 1.2. Innych jednostek organizacyjnych Powiatu Bolesławieckiego: - Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Bolesławcu, - II Liceum Ogólnokształcące im. Janusza Korczaka w Bolesławcu, - Zespół Szkół Budowlanych w Bolesławcu, - Zespół Szkół Elektronicznych im. Ignacego Domeyki w Bolesławcu, - Zespół Szkół Handlowych i Usługowych im. Jana Kochanowskiego w Bolesławcu, - Zespół Szkół Mechanicznych im. Ludwika Waryńskiego w Bolesławcu, - Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. mjra Henryka Sucharskiego w Bolesławcu, - Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu, - Młodzieżowy Dom Kultury im. Stanisława Wyspiańskiego w Bolesławcu, - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu, - Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu, - Powiatowy Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Iwinach, - Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu, - Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu, 1.3. Powiatowych służb, inspekcji i straży: - Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bolesławcu, - Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bolesławcu, obejmującą: 1.3. Zakładanie i prowadzenie rachunków bankowych budżetu Powiatu, przez które rozumie się rachunki podstawowe i pomocnicze jednostek wyżej wymienionych, w tym m.in. rachunki związane z realizacja zadań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi, prowadzonych w PLN lub walutach wymienialnych, a także rachunki Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, sum depozytowych i na zlecenie, 1.4. Prowadzenie obsługi kasowej za Zamawiającego, w tym: - dokonywanie wypłat gotówkowych, - przyjmowanie wpłat gotówkowych, - przechowywanie depozytów, - wydawanie czeków gotówkowych, - obsługa kart płatniczych. 1.3. Prowadzenie obsługi budżetu za pomocą elektronicznego systemu obsługi bankowej, poprzez: - realizację poleceń przelewu w formie elektronicznej (w wyjątkowych wypadkach dopuszcza się realizację przelewów w formie papierowej), - generowanie i przekazywanie obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych z ustaleniem salda, na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji (przynajmniej w wersji elektronicznej). 1.4. Lokowanie wolnych środków pieniężnych: - na rachunkach lokat krótkoterminowych, - automatyczne zakładanie lokaty over night lub weekendowej na kwotę sald rachunków Zamawiającego, w przypadku gdy oprocentowanie lokaty będzie korzystniejsze od oprocentowania rachunku, - lokowanie środków na innych lokatach krótkoterminowych (z wyjątkiem over night i weekendowych) i długoterminowych dostępnych w ofercie banku, na warunkach każdorazowo ustalanych w wyniku indywidualnych negocjacji. 1.5. Udzielanie kredytów w rachunku bieżącym na cele określone w art. 89 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy. Wysokość kredytu będzie określana w każdym roku budżetowym przez Radę Powiatu. Od salda niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym bank nie będzie pobierał prowizji i opłat. 1.6. Możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych dla jednostek organizacyjnych Powiatu w trakcie obowiązywania umowy na obsługę bankową Powiatu Bolesławieckiego, na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 1.7. W przypadku tworzenia, łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub przejęcia jednostek organizacyjnych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 1.8. Wykonawca zapewni korzystanie przez Zamawiającego z systemu bankowości elektronicznej typu Home banking lub równoważnego, o takich samych lub wyższych parametrach, dla wszystkich obsługiwanych jednostek, w ilości: 10 stanowisk w siedzibie Starostwa Powiatowego w Bolesławcu, traktowane jako jedna jednostka oraz po 1 stanowisku w pozostałych jednostkach organizacyjnych Powiatu. 1.9. W ramach systemu bankowości elektronicznej, Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat: - dostawę oprogramowania, - instalację oprogramowania, - bieżącą aktualizację oprogramowania, - obsługę serwisową oprogramowania, - przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi programu. 1.10. System bankowości elektronicznej powinien umożliwiać, w szczególności: - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach oraz o liczbie rachunków bankowych Starostwa Powiatowego, - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o saldach i rachunkach pozostałych jednostek organizacyjnych Powiatu, - przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na rachunkach jednostek organizacyjnych Powiatu według rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, - wywoływanie dowolnej operacji według wyżej wymienionych kryteriów, - możliwość grupowania zleceń (według rodzaju zlecenia, operacji, osoby wystawiającej), - realizację poleceń przelewu w formie elektronicznej ze wszystkich rachunków, - składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe dostępne w ofercie publicznej banku, - obsługę systemu na platformie internetowej, - archiwizowanie wszystkich wprowadzonych danych, wykonanych operacji i sald na rachunkach, przez cały okres korzystania z systemu, - zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa systemu. 1.11. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat od wpłat gotówkowych, dokonanych na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego przez osoby fizyczne, prawne i nie posiadające osobowości prawnej, w punktach kasowych, oddziałach i filiach banku: - stanowiących dochód publiczny w rozumieniu art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 ze zm.) - dotyczy to również opłat ewidencyjnych wymienionych w § 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 11 grudnia 2009 roku w sprawie opłaty ewidencyjnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 210, poz. 1626). Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania wpłat gotówkowych stanowiących dochód publiczny, dokonywanych na wszystkie rachunki Zamawiającego przez podmioty inne niż Zamawiający, na tzw. Zlecenie - dyspozycję ustną. W przypadku wnoszenia opłaty ewidencyjnej na dowodzie wpłaty należy wyodrębnić kwoty poszczególnych opłat (§ 3 ust. 3 wyżej wymienionego Rozporządzenia), - od operacji bezgotówkowych wewnątrz bankowych na rachunkach Zamawiającego, - od wydawanych czeków gotówkowych, - od wydawania kart płatniczych. 1.12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji niezgodnych z dyspozycją posiadacza rachunku. 1.13. Naliczanie odsetek od środków na rachunkach bankowych będzie dokonywane w okresach miesięcznych. 1.14. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę rachunku przez wytypowanego pracownika banku, jak również zapewni jego zastępcę. 1.15. Wykonawca zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w ofercie, ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Powiatu Bolesławieckiego. 1.16. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi posiadać na terenie Bolesławca placówkę (oddział banku, filię) lub złoży oświadczenie, iż w przypadku wyboru jego oferty, taką placówkę utworzy i będzie ona funkcjonowała w okresie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł. (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w BGŻ Oddział Bolesławiec Nr 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980. b) poręczeniach bankowych; lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275). 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt. 1 i pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć za pokwitowaniem w pok. nr 4 - budynek Starostwa Powiatowego w Bolesławcu, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, w zamkniętej kopercie opisanej tak jak koperta z ofertą, z dopiskiem WADIUM lub złożyć w osobnej kopercie wraz z ofertą w sekretariacie (pok. Nr 14, I piętro). Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach