Przetargi.pl
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Szamotuły oraz jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Szamotuły w okresie 05.2019-30.04.2023 r.”

Urząd Miasta i Gminy Szamotuły ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 927 501 , fax. 612 920 072
  • Data zamieszczenia: 2019-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Szamotuły
    ul. Dworcowa 26
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 612 927 501, fax. 612 920 072
    REGON: 52657000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szamotuly.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Szamotuły oraz jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Szamotuły w okresie 05.2019-30.04.2023 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku prowadzącego kompleksową obsługę bankową budżetu Miasta i Gminy Szamotuły oraz jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Szamotuły w okresie od dnia 1 maja 2019 r. lub podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2023 r. W czasie niniejszego postępowania oraz realizacji zamówienia obowiązująca walutą będzie waluta polska (PLN). 1. Kompleksowa obsługa bankowa obejmuje: a) otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego budżetu oraz rachunków pomocniczych do rachunku podstawowego, w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej, b) otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych jednostek organizacyjnych, rachunków pomocniczych jednostek organizacyjnych oraz rachunków funduszy celowych tych jednostek, c) nieodpłatną realizację poleceń przelewu drogą elektroniczną na rachunki prowadzone w banku obsługującym oraz w innych bankach, d) nieodpłatne przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych zamawiającego oraz osób trzecich na rachunki bankowe budżetu Miasta i Gminy Szamotuły oraz na wszystkie rachunki jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Szamotuły w siedzibie banku lub w puncie kasowym prowadzonym przez bank na terenie miasta Szamotuły. W przypadku gdy bank nie ma swojej siedziby na terenie miasta Szamotuły w terminie do dnia 1 maja 2019 roku, uruchomi na terenie miasta Szamotuły punkt kasowy, e) dokonywanie wypłat gotówkowych na podstawie pisemnej dyspozycji przekazanej przez zamawiającego w siedzibie banku lub w punkcie kasowym prowadzonym przez bank na terenie miasta Szamotuły, f) przyjmowanie wpłat gotówkowych w formie zamkniętej – przeliczanie bilonu pochodzącego z parkometrów Strefa Płatnego Parkowania oraz z targowiska miejskiego, g) udostępnienie przez bank systemu płatności masowych po zawarciu dodatkowej umowy. System powinien umożliwić wygenerowanie indywidualnych rachunków bankowych, h) potwierdzanie operacji bankowych na wyciągach bakowych z podaniem stanu konta bankowego na każdy dzień roboczy. System elektroniczny winien umożliwić uzyskanie informacji o saldzie rachunku bankowego w formie wyciągu za każdy dzień roboczy w następnym dniu po wystąpieniu operacji. Wyjątkowo, w przypadku niemożności dostarczenia wyciągu drogą elektroniczną, bank dostarczy wyciąg w formie papierowej oraz umożliwi drukowanie dowodów wpłat i wypłat dla każdego wyciągu. 2. Pozostałe usługi bankowe: a) nieodpłatne wydawanie blankietów czeków gotówkowych, ich potwierdzanie, b) wydawanie opinii bankowej o prowadzonych rachunkach bankowych oraz innych opinii i zaświadczeń, c) umożliwienie obsługi operacji zagranicznych, d) możliwości uzyskania przez Skarbnika Miasta i Gminy Szamotuły lub osobę przez niego upoważnioną, informacji o stanie rachunków jednostek organizacyjnych, bez ponoszenia opłat i prowizji. 3. Zapewnienie bezpłatnej instalacji i serwisu elektronicznego systemu obsługi bankowej wraz z przeszkoleniem pracowników. Bank zapewni dostęp do system i możliwość korzystania z usług bankowości elektronicznej przez siedem dni w tygodniu, przez dwadzieścia cztery godziny na dobę. 4. Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych objętych kompleksową obsługą bankową gminy zostanie obliczone w oparciu o stawkę WIBID 1M (stawka WIBID 1M x współczynnik banku). Do obliczania odsetek przyjmuje się rok, który liczy 365 dni. Naliczone odsetki podlegać będą dopisaniu do salda rachunku na koniec każdego miesiąca lub w dniu likwidacji rachunku. 5. Bank, na podstawie dodatkowego dokumentu – wniosku pisemnego Miasta i Gminy Szamotuły, uruchomi kredyt w rachunku bieżącym do wysokości określonej każdorazowo w uchwale budżetowej przez Radę Miasta i Gminy Szamotuły, od momentu podpisania dodatkowej umowy. Bank nie będzie pobierał prowizji w przypadku niewykorzystania kredytu w całości (prowizja za gotowość). Dopuszcza się możliwość pobrania prowizji za uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym w kwocie nie wyższej niż 1,00% wartości uruchomionego kredytu. Zamawiający zastrzega sobie, że od niewykorzystanej kwoty kredytu nie zostaną pobrane żadne opłaty lub prowizje. Bank naliczy odsetki od wykorzystanej kwoty kredytu według wyliczenia - WIBOR 1M + marża banku. Zamawiający zastrzega sobie, że marża banku nie może być wyższa niż 0,50%. I. Jednostki objęte kompleksową obsługą bankową: ­ Miasto i Gmina Szamotuły, ­ Urząd Miasta i Gminy Szamotuły, ­ Ośrodek Pomocy Społecznej w Szamotułach, ­ Straż Miejska w Szamotułach, ­ Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w Szamotułach, ­ Centrum Usług Wspólnych w Szamotułach, ­ Przedszkole Nr 1 w Szamotułach, ­ Przedszkole Nr 3 w Szamotułach, ­ Przedszkole Nr 4 w Szamotułach, ­ Przedszkole Nr 5 w Szamotułach, ­ Przedszkole w Gałowie, ­ Przedszkole w Otorowie, ­ Szkoła Podstawowa nr 1 w Szamotułach, ­ Szkoła Podstawowa nr 2 w Szamotułach, ­ Szkoła Podstawowa nr 3 w Szamotułach, ­ Szkoła Podstawowa w Baborowie, ­ Szkoła Podstawowa w Brodziszewie, ­ Szkoła Podstawowa w Otorowie, ­ Szkoła Podstawowa w Pamiątkowie, ­ Szkoła Podstawowa w Przyborowie. II. Czynności, za które prowizje i opłaty bankowe nie będą pobierane: 1. otwarcie lub zamknięcie rachunków pomocniczych, 2. realizacja poleceń przelewu na rachunki prowadzone w banku obsługującym oraz innych bankach, 3. wpłat gotówkowych własnych oraz wpłat dokonywanych przez osoby trzecie w punkcie kasowym, oddziałach lub filii banku zlokalizowanych w granicach administracyjnych Miasta i Gminy Szamotuły, 4. wypłat gotówkowych z rachunku zamawiającego i wszystkich jednostek organizacyjnych w punkcie kasowym, oddziałach lub filii banku zlokalizowanych w granicach administracyjnych Miasta i Gminy Szamotuły, 5. instalacje w Urzędzie Miasta i Gminy Szamotuły i podległych jednostkach organizacyjnych systemu bankowości elektronicznej. Koszty osprzętu koniecznego do przesyłu środków finansowych drogą elektroniczną, jego dostarczenie, zamontowanie, skonfigurowanie oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi, 6. pobieranie wyciągów bankowych w systemie bankowości elektronicznej z podaniem stanu konta na każdy dzień roboczy, 7. za rozpatrzenie wniosku o kredyt w rachunku bieżącym, 8. za niewykorzystanie części linii kredytowej w ramach przyznanego limitu, 9. za czynności związane z obsługą linii kredytowej, 10. opłat za generowanie i drukowanie informacji o numerze indywidualnym wirtualnym rachunku bankowym, 11. wystawianie referencji i opinii z prowadzonych rachunków bankowych, opinii bankowej dotyczącej terminowości regulowania zobowiązań, stanu zadłużenia, udzielonych przez bank poręczeń itp. III. Wyjaśnienia szczegółowe dotyczące warunków technicznych prowadzenia i obsługi rachunku bankowego System identyfikacji masowych płatności powinien umożliwić wygenerowanie operacji w formie wyciągu bankowego za każdy dzień roboczy najpóźniej w następnym dniu roboczym. Zarówno zamawiający jak i bank będzie mógł dokonywać operacji generowania i drukowania informacji o numerze indywidualnym wirtualnym rachunku bankowym. Budżet Miasta i Gminy Szamotuły, obok rachunku podstawowego, rachunku płatności masowych i rachunku wydatków niewygasających, obsługuje około 20 rachunków pomocniczych służących do obsługi projektów finansowanych z udziałem środków unijnych częściowo nie wykazujących już obrotów z powodu zakończenia projektu. Natomiast w jednostkach organizacyjnych działają 52 rachunki bieżące i pomocnicze jednostek. Dane dotyczące usług bankowych ustalone dla okresu od 1 października 2017 roku do 30 września 2018 roku: 1) przelewy do banku obsługującego - 23.471 sztuk, 2) przelewy poza bank obsługujący - 91.834 sztuki, 3) wpłaty gotówkowe własne – 500 sztuk, 4) wpłaty osób trzecich na rachunki budżetu i jednostek – 37.957 sztuk, 5) wpłaty na indywidualne rachunki bankowe w ramach płatności masowych – 132.156 sztuk. Oferent winien złożyć oświadczenie "Posiada Punkt Kasowy, oddział lub filię na terenie Miasta Szamotuły w celu prowadzenia czynności kasowych lub zagwarantują jego (jej) otwarcie przed podpisaniem umowy, lecz nie później niż do dnia 1 maja 2019r." W przypadku odstąpienia przez bank od realizacji umowy, bank jest zobowiązany do prowadzenia obsługi budżetu gminy wraz z kredytem w rachunku bieżącym na dotychczasowych warunkach do czasu podpisania umowy z wyłonionym w postępowaniu przetargowym nowym bankiem. Kredyt w rachunku bieżącym – na podstawie zapisu paragrafu 7 ust. 1 uchwały budżetowej Miasta i Gminy Szamotuły na rok 2019, uchwała Nr V/35/18 z dnia 28 grudnia 2018 roku, Burmistrz Miasta i Gminy Szamotuły otrzymał upoważnienie do zaciągnięcia kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego deficytu budżetu do wysokości 5.000.000,00 PLN. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy o finansach publicznych, jednostki samorządu terytorialnego mogą zaciągać kredyty i pożyczki oraz emitować papiery wartościowe na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego. Kredyt podlega spłacie w tym samym roku, w którym został zaciągnięty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 128) lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa bankowego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: „spełnia-nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, OTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA 8.1. Oświadczenie wykonawcy 8.1.1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia: a) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania; b) dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, których wzór stanowią załączniki 2, 3 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 8.1.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, 8.1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8.2 Dokumenty składane przez Wykonawcę 8.2.1.Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: 8.2.1.1 spełnianie warunków udziału w postępowaniu – wskazanych w pkt 8.3. siwz 8.2.1.2 brak podstaw wykluczenia – wskazanych w pkt 8.4. siwz 8.2.2.Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8.2.3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 8.2.4.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustwy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.5 Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt 8.4 ppkt 1) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) pkt 8.4 ppkt 2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.6 Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 8.4 ppkt 1), składa dokument, o którym mowa w pkt 8.5 ppkt 1), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.7 Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt 8.4 oraz 8.5. 8.8 Dokumenty dotyczące podmiotów trzecich i podwykonawców 1. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.4 ppkt 1-4 siwz. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 8.4 ppkt 1-4 siwz, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Ustawy. 8.9 Forma oświadczeń i dokumentów 1)Oświadczenia, o których mowa w pkt 8.3-8.9, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 2)Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3-8.9, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 1), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem 3)Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą 4)Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 5) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w pkt 8.3-8.9, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. UWAGA: Wykonawca nie załącza do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 8.3, 8.4 i 8.8, które są składane zgodnie z procedurą wskazaną w pkt 8.2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach