Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Wiązownica

Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg

  • Adres: 37-522 Wiązownica, Wiązownica 208
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
  • Data zamieszczenia: 2013-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
    Wiązownica 208 208
    37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie
    tel. 016 622-36-31
    REGON: 00055167400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.regiony.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Wiązownica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Wiązownica . Obsługa obejmuje: 1) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych, rachunków funduszy specjalnych i celowych (w tym rachunków związanych z rozliczanie środków otrzymanych z funduszy krajowych lub UE), rachunku sum depozytowych, 2) oprocentowanie środków znajdujących się na wszystkich rachunkach Zamawiającego, 3) przyjmowanie wpłat i realizowanie wypłat gotówkowych na terenie miejscowości Wiązownica, we wszystkie dni robocze roku, w godzinach 8:00 - 15:00, 4) realizowanie wypłat gotówkowych świadczeń rodzinnych, pielęgnacyjnych, z funduszu alimentacyjnego dla osób fizycznych na podstawie zatwierdzonych przez Wójta Gminy i Skarbnika Gminy lub w zastępstwie przez osoby upoważnione, wskazane w karcie wzorów podpisów, list wypłat, 5) lokowanie wolnych środków na lokatach terminowych, 6) automatyczne przeksięgowanie, po zamknięciu dnia operacyjnego salda środków pieniężnych z rachunku bieżącego Gminy oraz z rachunków bieżących jej jednostek organizacyjnych na rachunek lokaty typu overnight (O/N), 7) realizację poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku) w czasie rzeczywistym bez opłat, 8) realizację wszystkich poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR lub SORBNET, 9) realizację poleceń przelewów we wszystkie dni robocze roku, 10) objęcie systemem bankowości elektronicznej gminy i jednostek organizacyjnych, bez opłat za instalację i użytkowanie. System bankowości elektronicznej powinien umożliwić dostęp do rachunku na dowolnym komputerze Zamawiającego spełniającym wymogi techniczne, poprzez dostęp za pośrednictwem przeglądarki internetowej. W przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej realizacja przelewów w formie dokumentu papierowego, przy czym opłata za przelew papierowy nie może być wyższa niż za przelew elektroniczny. 11) wydawanie blankietów czeków gotówkowych, 12) wydawanie opinii bankowej o prowadzonych rachunkach oraz innych opinii i zaświadczeń, Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązany jest do posiadania oddziału, filii lub punktu kasowego na terenie miejscowości Wiązownica, zapewniający obsługę gotówkową od poniedziałku do piątku w godzinach min od 800 do 1500. W przypadku nieposiadania oddziału, filii lub punktu kasowego Wykonawca zobowiązany jest w terminie 1 miesiąca od podpisania umowy do utworzenia oddziału, filii lub punktu kasowego. Do momentu utworzenia placówki Wykonawca zagwarantuje możliwość prowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. Informacje dodatkowe: Obsługa budżetu Gminy Wiązownica prowadzona będzie na rzecz następujących jednostek gminnych: 1. Urząd Gminy Wiązownica 2. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 3. Zespól Szkół w Szówsku 4. Zespól Szkół w Wiązownicy 5. Zespól Szkół w Zapałowie 6. Szkoła Podstawowa w Manasterzu 7. Szkoła Podstawowa w Mołodyczu 8. Szkoła Podstawowa w Piwodzie 9. Szkoła Podstawowa w Ryszkowej Woli 10. Gimnazjum Publiczne w Piwodzie 11. Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Wiązownica w Wiązownicy 12. Gminne Centrum Kultury w Wiązownicy W razie przekształcenia, łączenia lub tworzenia nowych jednostek Gminy będą one obsługiwane przez Bank i jego następców prawnych na zasadach i warunkach określonych w umowie. W razie przekształceń po stronie Banku, jego następcy prawni zobowiązani są wykonywać niniejszą umowę na niezmienionych zasadach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków na rachunkach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazownica.com lub www.bip.wiazownica.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach