Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Płoty oraz podległych gminnych jednostek organizacyjnych

Gmina Płoty ogłasza przetarg

  • Adres: 72-310 Płoty, Pl. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 851 415 , fax. 913 851 866
  • Data zamieszczenia: 2019-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Płoty
    Pl. Konstytucji 3 Maja 1
    72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 851 415, fax. 913 851 866
    REGON: 85718232420000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploty.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Płoty oraz podległych gminnych jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Płoty i jej jednostek organizacyjnych w, która obejmuje w szczególności: - Otwarcie, prowadzenie i likwidację rachunków bankowych, w tym: 1) rachunku podstawowego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Płoty ; 2) rachunków podstawowych i pomocniczych jednostek organizacyjnych Gminy Płoty, w tym: - 7 jednostek budżetowych: a) Ośrodek Pomocy Społecznej w Płotach; b) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Płotach; c) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płotach; d) Szkoła Podstawowa w Mechowie; e) Szkoła Podstawowa w Modlimowie; f) Przedszkole Miejskie w Płotach; g) Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Płatach. Usługa bankowości elektronicznej, Wpłaty i wypłaty gotówkowe, Realizacja przelewów (elektronicznych i papierowych), Wydawanie kart płatniczych i obsługa dokonywanych nimi transakcji, Usługa Systemu Masowych Płatności Przychodzących (MPP), Sporządzanie wyciągów bankowych, Udzielanie kredytów obrotowych krótkoterminowych w rachunku bieżącym budżetu Gminy Płoty na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy, Lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach typu overnight, Zapewnienie przez wykonawcę obsługi kasowej w co najmniej jednym oddziale lub placówce bankowej na terenie Miasta Płoty, Zapewnienie doradcy bankowego dla Zamawiającego, Wydawanie zaświadczeń, opinii i innych dokumentów (zestawień i raportów) w zakresie prowadzonej obsługi bankowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która udostępniona jest na stronie Zamawiającego: www.bip.ploty.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 2 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe, a w przypadku o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o którym mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz (wzór -zał. nr 2 do siwz) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz (wzór -zał. nr 3 do siwz) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 5 do siwz); 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), oraz firmy podwykonawców (jeśli są znane). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach