Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Olszyna i jednostek organizacyjnych Gminy.

Gmina Olszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-830 Olszyna, ul. Wolności 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7212368 , fax. 075 7212050
  • Data zamieszczenia: 2011-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszyna
    ul. Wolności 6 6
    59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7212368, fax. 075 7212050
    REGON: 23082148600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.olszyna.nv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Olszyna i jednostek organizacyjnych Gminy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej Gminy Olszyna i jednostek organizacyjnych Gminy przez okres 3 lat. Bank powinien posiadać na terenie miejscowości Olszyna siedzibę centrali, oddział, filię. W przypadku gdy taki punkt nie istnieje jest zobowiązany w ciągu 30 dni do otwarcia takiego punktu. W punkcie tym będzie wykonywana: 2. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Olszyna i jednostek organizacyjnych Gminy. 3. Bieżąca obsługa bankowa: a) Otwieranie niezwłocznie lub ciągu 24 godzin i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych i inne rachunki. b) realizacja poleceń przelewu, c) przyjmowanie wpłat gotówkowych d) dokonywanie wypłat gotówkowych e) wydawanie codziennie wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi. 4. Pozostałe usługi bankowe: a) wydawanie blankietów czeków gotówkowych, ich potwierdzenia b) wydawanie opinii bankowej o prowadzenie rachunku bankowego oraz innych opinii i zaświadczeń w terminie 24 godzin c) udzielanie kredytów krótkoterminowych na podstawie corocznych uchwał budżetowych, w których Rada Miejska udziela upoważnienia dla Burmistrza Olszyny na zaciągnięcie zobowiązania na występujący w ciągu roku przejściowy deficyt budżetu. 5. W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych lub utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Gminy będą one obsługiwane przez bank na zasadach i warunkach niniejszego zamówienia. 6. Kapitalizacja odsetek na rachunkach budżetu Gminy i jednostek organizacyjnych. 7. Bank nie będzie pobierał opłat i prowizji bankowych od: - wszystkich wpłat gotówkowych na rachunek - wpłat w kasie banku od klientów - przelewów dokonywanych w ramach banku Wykonawcy - sporządzanie wyciągów bankowych oraz dokumentów źródłowych w formie papierowej oraz możliwość ich drukowania bezpośrednio przez zamawiającego w ramach bankowości elektronicznej. - wydawanych zaświadczeń i opinii przez bank. - depozytów - skrytki bankowej - otwieranych i likwidowanych rachunków bankowych na pisemny wniosek. 8. Bank zobowiązany jest dostarczyć profesjonalne oprogramowanie (typu on-line) charakteryzujące się wysokim poziomem bezpieczeństwa oraz łatwością obsługi dużej ilości przelewów. 9. Programy do elektronicznej obsługi rachunków musi spełniać następujące warunki: Udostępnienie dokonywania drogą elektroniczną niżej wymienionych czynności: - składanie poleceń przelewów ze wszystkich rachunków własnych, - bieżący dostęp do informacji o stanie realizacji przelewów oraz stanu środków na rachunkach bankowych, - możliwość zakładania przez bank lokat terminowych oraz lokat typu Overnight, - udostępnienie historii rachunków bankowych, - dostęp do wyciągów z rachunków bankowych oraz możliwość ich wydrukowania, - możliwość wydrukowania potwierdzenia przelewu, - zbiorcze podpisywanie grupy przelewów, - dostęp wszystkich użytkowników do programu, - pełną informację o procesie autoryzacji zleceń, poprzez podanie daty i godziny podpisu zlecenia przez każdą z osób, - generowanie wydruków - wyciągów bankowych nie wymagających stempla bankowego, - generowanie wydruków - historii do rachunku bankowego za dany miesiąc, - potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on - line, - przechowywanie wysyłanych przelewów w archiwum systemu przez okres 5 lat (dotyczy czynnych rachunków), - zapewnienie dostępu do pomocy technicznej w zakresie obsługi systemu elektronicznej obsługi rachunków prowadzonych dla Gminy Olszyna i innych jednostek organizacyjnych Gminy Olszyna. 10. Bank bez pobierania opłat i prowizji zobowiązany jest zapewnić wdrożenie w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej, jednolitego dla rachunków bankowych Gminy Olszyna i wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Olszyna. 11. Bank zapewni instalację, uruchomienie stanowisk bankowości elektronicznej oraz poprawne działanie oprogramowania bankowości elektronicznej na stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego, oraz zapewni wszelkie dodatkowe akcesoria zapewniające bezpieczeństwo pracy dla użytkowników systemu bankowości elektronicznej, a zwłaszcza dla podpisujących przelewy. Jeśli system bankowości elektronicznej, który oferuje wykonawca wymaga zastosowania dodatkowych akcesoriów, wówczas wykonawca dostarczy odpowiednią ilość narzędzi bankowości elektronicznej bez pobierania opłat i prowizji. 12. Rozliczenia obsługi bankowej pomiędzy Zamawiającym i Bankiem będą dokonywane w złotych polskich (PLN). 13. Bank zapewni obsługę kasową upoważnionego pracownika Zamawiającego poza kolejnością. 14. Bank zapewni wykonywanie czynności organizacyjnych związanych z obsługą bankową budżetu Gminy Olszyna oraz jednostek organizacyjnych Gminy Olszyna codziennie od poniedziałku do piątku, nie krócej niż w godzinach 7.30-15.30. 15. Wypłaty i wpłaty gotówkowe w siedzibie oddziału, filii wykonawcy w miejscowości Olszyna, od poniedziałku do piątku włącznie, w godzinach 7.30-15.30. 16. Bank zapewni dostęp do natychmiastowej wypłaty gotówki do 15.000 zł. Powyżej wymienionej kwoty Zamawiający zobowiązany będzie powiadomić Bank w ciągu 2 dni poprzedzających termin wypłaty gotówki 17. Bank umożliwi wypłatę gotówki wg nominałów określonych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza cen za poszczególne usługi - wyższych niż: - prowizja od przelewów dokonywanych do innych banków - nie więcej niż 1,50 zł/szt.; - prowizja od wypłat gotówkowych -(czeków) - nie więcej niż 1 zł./szt.; - opłata za prowadzenie rachunku - nie więcej niż 15 zł./miesięcznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość oprocentowania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olszyna.bip.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach