Gmina Lubomia ogłasza przetarg
- Adres: 44-360 Lubomia, Szkolna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4516614/ 4516128 , fax. 324 516 614
- Data zamieszczenia: 2018-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomia
Szkolna 1
44-360 Lubomia, woj. śląskie
tel. 032 4516614/ 4516128, fax. 324 516 614
REGON: 53737800000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Lubomia, w tym jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2022 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres zamówienia obejmuje obsługę bankowa budżetu Gminy Lubomia, w tym jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2022 r.: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego dla budżetu Gminy, którego właścicielem będzie Gmina Lubomia, a dysponentem – Urząd Gminy Lubomia; 2) otwarcie, prowadzenie i likwidację rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych (zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, rachunków na środki z UE, rachunku na wpłaty wadium) dla jednostek organizacyjnych Gminy, których właścicielem będzie Gmina Lubomia, a dysponentami poszczególne jednostki, czyli: - Urząd Gminy Lubomia, - Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubomi, - Szkoła Podstawowa w Lubomi, - Szkoła Podstawowa w Syryni, - Przedszkole w Lubomi, - Przedszkole w Syryni, - Przedszkole w Nieboczowach, - Zakład Wodociągowo-Kanalizacyjny w Lubomi; 3) otwarcie, prowadzenie i likwidację rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych (zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, rachunków na środki z UE, rachunku na wpłaty wadium) dla jednostek organizacyjnych Gminy, których właścicielem i dysponentem będą jednostki organizacyjne posiadające osobowość prawną, czyli: - Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Lubomi, - Gminna Biblioteka Publiczna w Lubomi; 4) otwarcie i prowadzenie rachunków Pracowniczych Kas Zapomogowo-Pożyczkowych funkcjonujących przy jednostkach organizacyjnych Gminy; 5) otwarcie, prowadzenie i likwidacja rachunków bieżących i pomocniczych dla jednostek organizacyjnych Gminy, nowopowstałych w trakcie realizacji zamówienia; 6) ewidencja wpływu środków oraz wpłat gotówkowych na rachunki Zamawiającego, zarówno wpłaty własne jak i wpłaty innych podmiotów (np. podatników); 7) realizacja przelewów środków z rachunków Zamawiającego na rachunki Zamawiającego (tzw. przelewy własne), na rachunki innych podmiotów prowadzone w ramach obsługującego banku oraz na rachunki w innych bankach, 8) wypłaty gotówkowe na podstawie dyspozycji ustnej osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem lub realizacja czeków podpisanych przez osoby upoważnione do dysponowania rachunkiem; 9) lokowanie wolnych środków i obsługę bankową rachunków lokat terminowych (w ramach potrzeb), z tym że, Zamawiający zastrzega sobie prawo do lokowania wolnych środków również w innych instytucjach finansowych; 10) oprocentowanie środków pieniężnych na wszystkich obsługiwanych rachunkach (chyba, że Zleceniodawca wskaże, iż dany rachunek nie powinien być oprocentowany); 11) kapitalizację odsetek na wskazanych rachunkach bankowych; 12) pobieranie prowizji i opłat za prowadzenie i obsługę rachunków, z rachunków wskazanych przez Zamawiającego; 13) zainstalowanie na koszt banku programu komputerowego umożliwiającego obsługę rachunków bankowych (dotyczy także lokat), w tym realizację zleceń płatniczych (tzw. systemu bakowości elektronicznej) dla wszystkich jednostek (min. 32 stanowiska, z tego: 30 stanowisk dla Gminy i jej jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, a 2 dla jednostek organizacyjnych Gminy posiadających osobowość prawną); 14) dostęp do rachunków bankowych (również poprzez system bankowości elektronicznej) dla poszczególnych dysponentów rachunków (osób upoważnionych); 15) realizację w tym samym dniu roboczym, zleceń płatniczych składanych do godziny 12.00 za pomocą systemu bankowości elektronicznej, z wyłączeniem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy; 16) przyjmowanie i wykonywanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie papierowej w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem do godziny 15.00 w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy; 17) realizacja zleceń płatniczych Zamawiającego (uznanie rachunku innego podmiotu) nie dłużej niż 2 dni robocze, nie wliczając sobót, niedziel i dni wolnych od pracy; 18) możliwość generowania wyciągów bankowych z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji na każdy dzień, w którym operacje te miały miejsce; 19) możliwość odtwarzania historii rachunku (również w systemie bankowości elektronicznej) wszystkich rachunków (również rachunków już zamkniętych); 20) bezpłatne przeszkolenie pracowników w zakresie zainstalowanego systemu bankowości elektronicznej w każdej jednostce; 21) świadczenie usługi Identyfikacji Przychodzących Płatności Masowych; 22) bezpłatne sporządzanie codziennych wyciągów bankowych; 23 bezpłatne udostępnienie blankietów czekowych; 24) sporządzanie opinii lub zaświadczeń bankowych (w ramach potrzeb); 25) udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku podstawowym budżetu Gminy na sfinansowanie przejściowego deficytu: a) który będzie miał charakter odnawialny i uruchamiany będzie na każdy rok budżetowy po podpisaniu umowy (aneksu do umowy) przez Wójta Gminy Lubomia, który będzie posiadał stosowne upoważnienie, b) spłacany będzie z bieżących wpływów, a całkowita spłata kredytu nastąpi nie później niż 31 grudnia każdego roku budżetowego, czyli w ostatnim dniu umowy, c) kwota kredytu będzie wynikała z uchwały budżetowej podejmowanej corocznie przez Radę Gminy Lubomia (obecnie jest to kwota: 2 000 000,00 zł), d) oprocentowanie kredytu będzie opierało się o zmienną stopę procentową opartą na stawce WIBOR 1M powiększoną/pomniejszoną o marżę zaoferowaną przez Wykonawcę i będzie naliczane od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu oraz pobierane ostatniego dnia każdego miesiąca z rachunku wskazanego przez Zamawiającego; e) limit kredytu wynikający z umowy będzie do dyspozycji Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy w danym roku budżetowym i będzie uruchamiany w dowolnej wysokości, bez wcześniejszej konieczności zawiadamiania o zamiarze jego uruchomienia, f) każdy wpływ na rachunek podstawowy budżetu Gminy będzie powodował zmniejszenie salda kredytu i możliwość zaciągnięcia kolejnej jego transzy do wysokości limitu określonego w umowie, g) dopuszczalnym zabezpieczeniem kredytu w rachunku bieżącym będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową opatrzoną kontrasygnatą Skarbnika Gminy (w ramach zabezpieczenia spłaty kredytu nie dopuszcza się stosowania w umowie o kredyt zapisów niezgodnych z treścią art. 264 ust. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2077 z poźn. zm). 2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy, wskutek nieterminowej lub nieprawidłowej realizacji zlecenia płatniczego dysponenta rachunku. 3. Wykonawca pokryje straty Zamawiającego z tytułu dopuszczenia przez system bankowości elektronicznej do zrealizowania transakcji nieautoryzowanych (np. przez nieuprawnionego użytkownika). 4. Wykonawca zobowiązuje się do zapłacenia odszkodowania za zawinione przez siebie opóźnienie w realizacji zlecenia płatniczego dysponenta rachunku, w wysokości stanowiącej równowartość odsetek naliczonych za każdy dzień opóźnienia, według aktualnej stopy oprocentowania środków na rachunku, obliczonej w stosunku do kwoty objętej dyspozycją. 4. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank. 5. Wykonawca zapewni realizację nie uwzględnionych w specyfikacji czynności i zleceń wynikających z działalności Zamawiającego, z zastosowaniem cen obowiązujących w ogólnej taryfie prowizji i opłat bankowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności tj.: a) posiadanie zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe, b) posiadać zgodę Prezesa NBP na utworzenie banku lub inny dokument uprawniający do podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z art. 178 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Gorzyce w latach 2021-2023
Dodano: 2020-12-11 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Jejkowice i jej jednostek organizacyjnych w latach 2021-2024
Dodano: 2020-10-23 - Wybór banku w celu wykonywania bankowej obsługi budżetu Powiatu Cieszyńskiego oraz jego jednostek organizacyjnych w okresie listopad 2020 – grudzień 2021 (z możliwością skorzystania z prawa opcji do 31 grudnia 2022)
Dodano: 2020-09-14 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Jejkowice i jej jednostek organizacyjnych w latach 2020-2023
Dodano: 2019-11-26 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Krzepice i jej jednostek organizacyjnych w latach 2019 - 2022.
Dodano: 2019-03-13 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Krzepice i jej jednostek organizacyjnych w latach 2019 - 2022.
Dodano: 2019-02-28 - Kompleksowa bankowa obsługa SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie łącznie z udzieleniem kredytu obrotowego odnawialnego w rachunku bieżącym.
Dodano: 2017-05-24 - Kompleksowa bankowa obsługa SP ZOZ Stacji Pogotowia Ratunkowego w Częstochowie łącznie z udzieleniem kredytu obrotowego odnawialnego w rachunku bieżącym.
Dodano: 2017-04-12