Gmina Koronowo ogłasza przetarg
- Adres: 86-010 Koronowo, Plac Zwycięstwa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 826 400 , fax. 523 826 401
- Data zamieszczenia: 2019-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Koronowo
Plac Zwycięstwa 1
86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 826 400, fax. 523 826 401
REGON: 92350665000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Koronowo oraz podległych gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 1 lipca 2019 r. do 30 czerwca 2023 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Koronowo oraz podległych gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 1 lipca 2019 r. do 30 czerwca 2023 r., dla 7 rachunków podstawowych i 27 rachunków pomocniczych (w tym 2 wirtualnych). W skład jednostek organizacyjnych Gminy Koronowo wchodzą: 1) Urząd Miejski w Koronowie; 2) Miejsko-Gminny Zespół Edukacji; 3) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej; 4) Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury; 5) Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji; 6) Miejska Biblioteka Publiczna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 2 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe, a w przypadku o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o którym mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz (wzór -zał. nr 2 do siwz) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz (wzór -zał. nr 3 do siwz) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (wzór stanowi załącznik nr 6 do siwz); 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), oraz firmy podwykonawców (jeśli są znane), W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Chełmża i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2024-01-10 - Prowadzenie bankowej obsługi Powiatowego Urzędu Pracy w Grudziądzu
Dodano: 2023-10-06 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Chełmża i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-09-28 - Zawarcie umowy ramowej na udzielenie do dziewięciu gwarancji bankowych na zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Dodano: 2023-07-25 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Strzelno i jednostek organizacyjnych gminy.
Dodano: 2022-11-18 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Brodnickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2022-09-28 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Żnin oraz wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy.
Dodano: 2021-01-22 - Kompleksowe wykonanie obsługi bankowej budżetu gminy Solec Kujawski i jednostek organizacyjnych gminy, w tym samorządowych instytucji kultury
Dodano: 2021-01-22 - Kompleksowe wykonanie obsługi bankowej budżetu gminy Solec Kujawski i jednostek organizacyjnych gminy, w tym samorządowych instytucji kultury
Dodano: 2020-12-15 - Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska i jednostek organizacyjnych, tj. Urzędu Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Chełmińskiej, Zespołu Szkół im. Celestyna Kamińskiego w Dąbrowie Chełmińskiej, Zespołu Szkół im. Mariana Rejewskiego w Ostromecku, Zespołu Szkół w Czarżu, Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Chełmińskiej
Dodano: 2020-12-02