Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Iwanowice oraz gminnych jednostek organizacyjnych

Gmina Iwanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3884003 , fax. 012 3884030
  • Data zamieszczenia: 2011-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwanowice
    Iwanowice Włościańskie 99 99
    32-095 Iwanowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3884003, fax. 012 3884030
    REGON: 35155583200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwanowice.maloposla.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Iwanowice oraz gminnych jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Iwanowice oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2014 roku. W szczególności usługa obejmować będzie: 1. Otwarcie i prowadzenie, w tym w formie elektronicznej: a)rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Iwanowice b)rachunków bieżących i pomocniczych następujących jednostek organizacyjnych: 1)Urząd Gminy Iwanowice 2)Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iwanowicach 3)Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Iwanowicach 4)Szkoła Podstawowa w Iwanowicach Włościańskich 5)Szkoła Podstawowa w Celinach 6)Szkoła Podstawowa w Sieciechowicach 7)Szkoła Podstawowa w Widomej 8)Gimnazjum w Grzegorzowicach Wielkich 9)Gimnazjum w Iwanowicach Włościańskich 10) Przedszkole Samorządowe w Iwanowicach Włościańskich 11)Przedszkole Samorządowe w Iwanowicach Włościańskich Oddział Sieciechowice 12)Gminny Ośrodek Kultury w Iwanowicach Włościańskich 13)Gminna Biblioteka Publiczna w Iwanowicach Włościańskich 2.Realizację poleceń przelewów w dniu złożenia zlecenia płatniczego poprzez obciążenie wskazanego rachunku bankowego. 3.Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków bankowych w punkcie na terenie miejscowości Iwanowice Włościańskie albo Iwanowice Dworskie. 4.Przyjmowanie wolnych środków na lokaty długo i krótkoterminowe. 5.Uruchamianie na zlecenie Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym budżetu (nie dotyczy jednostek). Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Gminy. Kredyt zabezpieczony będzie wekslem własnym In Blanco. Maksymalna wysokość do 1 mln zł w roku budżetowym. 6.Automatyczne lokowanie środków finansowych znajdujących się na rachunkach bankowych (w tym na lokaty typu ,OVERNIGHT). W ramach umowy Bank powinien: 1)Udostępnić Zamawiającemu w siedzibie Zamawiającego system bankowości elektronicznej ( ilość stanowisk odpowiednia do potrzeb Zamawiającego - nie mniej niż 3 stanowiska komputerowe) umożliwiający dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o operacjach bankowych i stanie rachunków. 2)Zapewnić instalację oprogramowania i świadczenie usług bankowości elektronicznej we wskazanych jednostkach organizacyjnych gminy przynajmniej na 2-ch stanowiskach komputerowych umożliwiających dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o operacjach bankowych i stanie rachunku. 3)Przeprowadzić kompleksowe przeszkolenie (w siedzibie zamawiającego i siedzibach jednostek organizacyjnych miasta) osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej. 4)Świadczyć bieżące doradztwo i pomoc techniczną (w godzinach od 8-16) z zakresu obsługi systemu, a w przypadku awarii systemu wymagane jest bezzwłoczne podjęcie działań w celu jej usunięcia. 5) Świadczyć usługi doradczo-finansowe dla gminy. 6) Wydawać na pisemne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego zaświadczenia i opinie bankowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych za: a)Instalację, doradztwo i eksploatację systemu bankowości elektronicznej, pomoc techniczna b)Wpłaty gotówki przez zamawiającego, jednostki podległe oraz inkasentów podatków i opłat na rachunki bieżące i pomocnicze. c)Wypłaty gotówkowe przez zamawiającego i jednostki podległe z rachunków bieżących i pomocniczych. d)Sporządzenie wyciągów bankowych oraz wtórników do wyciągów bankowych. e)Druki czeków gotówkowych, zabezpieczenie skrytki bankowej i opłat za złożone depozyty oraz zaświadczenia i opinie bankowe. f)Doradztwo finansowe dla zamawiającego i jednostek podległych. g)Realizację przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt kredytu w rachunku bieżącym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwanowice.malopolska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach