Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Dobromierz wraz z jednostkami organizacyjnymi

Gmina Dobromierz ogłasza przetarg

  • Adres: 58-170 Dobromierz, Plac Wolności 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8586217 , fax. 074 8586460
  • Data zamieszczenia: 2011-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobromierz
    Plac Wolności 24 24
    58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8586217, fax. 074 8586460
    REGON: 89071834300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobromierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Dobromierz wraz z jednostkami organizacyjnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Dobromierz i jednostek organizacyjnych objętych budżetem gminy zaliczanych do sektora finansów publicznych na okres 5 lat. I. Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie 10 rachunków Gminy Dobromierz oraz następujących jednostek: a) Zespołu Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Roztoce - 2 rachunki, b) Szkoły Podstawowej im Jana Brzechwy w Dobromierzu - 2 rachunki, c) Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Gniewkowie - 2 rachun d) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobromierzu - 4 rachunki, e) Zakładu Obsługi Komunalnej w Dobromierzu - 3 rachunk II. Obsługa bankowa obejmować będzie (uwzględniając potrzeby wszystkich jednostek: 1.Otwarcie i prowadzeniu 23 oprocentowanych rachunków bankowych 2.Realizacja poleceń przelewów 3.Przyjmowanie wpłat gotówkowych 4.Dokonywaniu wypłat gotówkowych 5.Lokowaniu wolnych środków na lokaty jednodniowe, weekendowe, i na dłuższy okres, 6.Uruchomienie w miarę potrzeb kredytu w rachunku bieżącym, 7.Codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych z potwierdzeniem stanu salda na każdy dzień roboczy 8.Doradztwie inwestycyjnym 9.Wdrożenie elektronicznej obsługi rachunków bankowych we wszystkich siedzibach jednostek organizacyjnych Gminy, w tym: a) siedziba Urzędu Gminy - wdrożenie systemu na dowolnej ilości stanowisk wskazanej przez Zamawiającego (zainstalowanie systemu, czytników, wydanie kart i szkolenie pracowników) b) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobromierzu i Zakład Obsługi Komunalnej Dobromierzu - wdrożenie systemu na 2 stanowiskach poprzez zainstalowanie systemu, czytników, wydanie kart i szkolenie pracowników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość otwarcia i prowadzenia dowolnej liczby dodatkowych rachunków w całym okresie trwania umowy z Wykonawcą z zastosowaniem stawek wynikających z oferty i umowy zawartej z Wykonawcą. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wdrożenia elektronicznej obsługi rachunków bankowych we wszystkich siedzibach jednostek organizacyjnych, które w trakcie trwania umowy z Wykonawcą uzyskają samodzielność finansową (będą prowadziły samodzielną księgowość) z zastosowaniem stawek wynikających z oferty i umowy zawartej w Wykonawcą. 4. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamawiający stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawcy muszą posiadać w dniu składania ofert oddział, filię lub ekspozyturę banku w odległości do 15 km od siedziby Urzędu Gminy w Dobromierzu, b) Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zamontuje 1 bankomat na terenie Gminy Dobromierz, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. 5. OBSŁUGA BANKOWA POLEGAĆ BĘDZIE NA: 1) Otwarciu i prowadzeniu oprocentowanych rachunków bankowych bieżących i pomocniczych w PLN z możliwością otwarcia kont w walutach obcych; 2) Przechowywaniu środków pieniężnych na oprocentowanych rachunkach bieżących Gminy i jej jednostek organizacyjnych . Jedna stopa procentowa dla wszystkich rachunków. Oprocentowanie oparte będzie na WIBOR 3 M; 3) Realizowaniu poleceń przelewów w formie elektronicznej, sporadycznie papierowej; 4) Realizowaniu poleceń SORBET ( średniorocznie 20 ) i przelewów walutowych ( średniorocznie 2 ); 5) Wykonawcy dostarczą i zainstalują w Urzędzie Gminy w Dobromierzu i jednostkach podległych w terminie do 1 miesiąca od daty podpisania umowy program do elektronicznej obsługi bankowej oraz przeszkolą bezpłatnie pracowników w zakresie obsługi ww. programu; 6) Udzielanie osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku, a także skarbnikowi informacji telefonicznej o stanie rachunku i wszystkich operacjach poprzedniego dnia do czasu wdrożenia przez jednostkę systemu systemu elektronicznego lub w przypadku utrudnień technicznych w systemie wdrożonym; 7) Przyjmowaniu wpłat gotówkowych . Planowana kwota wpłat gotówkowych w skali roku - ok. 1.500.000,00zł 8) Dokonywanie wypłat gotówkowych . Planowana kwota wypłat gotówkowych w skali roku - ok. 3.000.000,00zł 9) Lokowaniu bez odrębnego zlecenia Zamawiającego środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunku podstawowym Gminy Dobromierz na rachunek typu overnight, o ile ich wysokość stanowić będzie kwotę co najmniej 30 000,00 zł. 10) Wykonawca udzieli Gminie Dobromierz na jej wniosek kredytu (bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem) w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetu. Wysokość kredytu będzie określana w każdym roku budżetowym przez Rade Gminy. 11) Prowadzenie lokat terminowych; 12) Zapewnienie serwisu elektronicznej obsługi rachunków. 13) Zainstalowanie na terenie Gminy Dobromierz jeden bankomat w celu obsługi przy pomocy kart płatniczych zasiłków rodzinnych i innych zasiłków wypłacanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobromierzu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie środków na rachunkach bankowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobromierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach