Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Siekierczyn i jednostek organizacyjnych gminy

Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 59-818 Siekierczyn, Siekierczyn 271
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7221778 , fax. 075 7221750
  • Data zamieszczenia: 2014-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
    Siekierczyn 271 271
    59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7221778, fax. 075 7221750
    REGON: 23082156900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Siekierczyn i jednostek organizacyjnych gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór banku prowadzącego kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Siekierczyn oraz jej jednostek organizacyjnych. A. Wykaz jednostek organizacyjnych objętych przedmiotem zamówienia: 1. Gmina Siekierczyn, 59-818 Siekierczyn Nr 271 2. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siekierczynie, 59-818 Siekierczyn Nr 271, 3. Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Siekierczynie, 59-818 Siekierczyn Nr 200 A, 4. Gimnazjum w Siekierczynie, 59-818 Siekierczyn Nr 200 A, 5. Gimnazjum im. Juliusza Słowackiego w Zarębie, ul. Szkolna Nr 2, 59-800 Lubań, 6. Szkoła Podstawowa w Zarębie, ul. Szkolna Nr 2, 59-800 Lubań, 7. Przedszkole w Zarębie, ul. Brzechwy Nr 2, 59-800 Lubań. B. W zakres usługi wchodzą: 1. obsługa bankowa polegająca na: 1.1. Otwarciu, prowadzeniu i ewentualnej likwidacji rachunków podstawowych i pomocniczych. 1.2. Przyjmowaniu wpłat gotówkowych oraz wpłat obcych (obejmuje wpłaty podatków i innych należności dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nieposiadające osobowości prawnej). 1.3. Dokonywaniu wypłat gotówkowych. 1.4. Realizacji poleceń przelewów wewnętrznych - w ramach tego samego banku i zewnętrznych - do innych banków. 1.5. Sporządzaniu i udostępnianiu dziennych wyciągów bankowych wraz z załącznikami kasowymi w terminie do następnego dnia roboczego Zamawiającemu i pozostałym jednostkom. 1.6. Potwierdzaniu salda na dzień 31 grudnia każdego roku. 1.7. Nieodpłatnym przekazaniu Zamawiającemu oprogramowania do korzystania z Internet -Banking lub innego programu do transmisji danych. 1.8. Korzystaniu z systemu Internet- Banking lub innego programu do transmisji danych. 1.9. Bezpłatnym przeszkoleniu osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi oferowanego systemu transmisji danych. 1.10. Zapewnieniu nieodpłatnego udostępnienia oprogramowania w terminie 24 godzin od zgłoszenia awarii. 1.11. Wymianie oprogramowania w przypadku jego zużycia albo stwierdzenia więcej niż 3 awarii w okresie jednego roku w trakcie obowiązywania umowy. 1.12. Udostępnienie i korzystanie z usługi Identyfikacji Przychodzących Płatności Masowych. 2. Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku bieżącym. 2.1. Środki zgromadzone na rachunkach bankowych oprocentowane będą według stawki oprocentowania kredytu redyskontowego. 2.2. Do oferty należy przyjąć stawkę oprocentowania kredytu redyskontowego, która na dzień 18.12.2013 r. wynosi 3,00 %. 3. Wykonawca zapewni spełnienie wymagań Zamawiającego, który żąda, aby: 3.1. Wykonawca pobierał opłatę za prowadzenie rachunków pomocniczych w wysokości nie większej niż 50% opłaty za rachunek podstawowy, 3.2. Wykonawca nie pobierał opłat i prowizji bankowych od operacji na wewnętrznych rachunkach bankowych Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, 3.3. wyciągi z rachunków bankowych wraz z załącznikami kasowymi Zamawiający mógł otrzymywać do godziny 10:00 następnego dnia roboczego po przeprowadzonej operacji, 3.4. zabezpieczeniem kredytu w rachunku bankowym był weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, 3.5. Wykonawca nie pobierał opłaty za uruchomienie dopuszczalnego ujemnego salda w rachunku bieżącym. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania środków w innych bankach. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru wysokości i terminu zaciągania kredytu w rachunku bieżącym. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji oprocentowania lokat terminowych. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowy na obsługę bankową z Gminą Siekierczyn i oddzielnie z każdą jednostką organizacyjną. W przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powołania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. Dane dotyczące Zmawiającego znajdują się na stronie: www.bip.siekierczyn.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowania środków zgromadzonych na rachunkach bankowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siekierczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach