Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa Auli Koncertowej Akademii Muzycznej Florianka w budynku przy ul. Basztowej 8 w Krakowie.

Akademia Muzyczna w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-027 Kraków, ul. Św. Tomasza 43
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna w Krakowie
    ul. Św. Tomasza 43 43
    31-027 Kraków, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa Auli Koncertowej Akademii Muzycznej Florianka w budynku przy ul. Basztowej 8 w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa obsługa Auli Koncertowej Akademii Muzycznej Florianka w budynku przy ul. Basztowej 8 w Krakowie. Szczegółowy zakres zamówienia : - całodobowe prowadzenie portierni oraz dozorowanie budynku Florianka (dokładny zakres czynności określa załącznik nr 1 do nin. specyfikacji), - zabezpieczenie doraźne portierni przez portiera (portiernia Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej 1st.), - obsługa szatni (według zasad określonych w załączniku nr 2 do nin. specyfikacji), - utrzymanie czystości i stanu sanitarnego wewnątrz i na zewnątrz budynku (rodzaj i częstotliwość prac podaje załącznik nr 3 do nin. specyfikacji), - bieżąca konserwacja urządzeń i sprzętów w budynku oraz zakup i wymiana żarówek, bezpieczników, itp. (zgodnie z załącznikiem nr 4 do nin. specyfikacji), - doraźne uruchamianie bufetu w terminach zgłaszanych przez Zamawiającego (kawa, herbata, napoje, artykuły spożywcze pakowane). Zamawiający nieodpłatnie użyczy pomieszczenie do prowadzenia bufetu oraz znajdujące się tam sprzęty (kuchenka elektryczna, lodówka). - kompleksowa obsługa koncertów i innych imprez Akademii Muzycznej (szczegółowe warunki podaje załącznik nr 5). Dodatkowe informacje dla oferentów : - szczegółowe zestawienie powierzchni i kubatur w obiekcie przedstawia załącznik nr 6, - czynniki mające wpływ na cenę ryczałtową określono w załączniku nr 7, - wymagane jest wykonywanie zamówienia przez stały zespół pracowników (wyłącznie pełnosprawnych), w liczbie co najmniej 7 osób (na pełnych etatach), - nie jest wymagane sprawowanie dozoru budynku przez licencjonowanych Pracowników, - ze względu na specjalistyczny charakter przedmiotu zamówienia nie przewiduje się udziału podwykonawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1. Wykonawca udokumentuje, że prowadzi działalność polegającą na świadczeniu usług odpowiadających swoim rodzajem usługom objętym niniejszym zamówieniem od co najmniej 2 lat, 2. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest : a) udokumentować należyte wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia nin. postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - lub aktualne wykonywanie, co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, przestawiając dokumenty potwierdzające, należyte jej wykonanie/ wykonywanie. Przez usługę odpowiadającą przedmiotowi nin. zamówienia należy rozumieć usługę polegającą na kompleksowym wykonywaniu wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem w zabytkowych obiektach użyteczności publicznej (z uwzględnieniem specyfiki obsługi sal koncertowych), świadczoną przez 6 dni w tygodniu, dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy. Wymagany minimalny czasokres świadczenia usługi (12 miesięcy) musi zawierać się w ustawowym okresie trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. b) przedstawić informację na temat liczby pracowników (zatrudnianych średnio w okresie rocznym) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający oczekuje, że wykonawca udokumentuje zatrudnianie, w okresie ostatnich 2 lat, co najmniej 5 pracowników - na podstawie umowy o pracę (średnio w okresie rocznym). c) udokumentować, że dysponuje lub będzie dysponował i przeznaczy do realizacji niniejszego zamówienia odpowiednią ilość osób posiadających kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do wykonywania przez nie czynności objętych niniejszym zamówieniem. Zamawiający uzna za spełniony ten warunku, jeżeli wykonawca przedstawi w ofercie informację o zespole wykonawczym składającym się z pracowników tego wykonawcy lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca złoży do oferty oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza w tym zakresie stanowi załącznik nr 9 do nin. Specyfikacji). 4. Wymagania dodatkowe : - pracownicy zatrudnieni na portierni przy ul. Basztowej 8 muszą wykazywać się komunikatywnością, uprzejmością, samodzielnością, schludnością w ubiorze oraz być wyposażeni w identyfikatory, - wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia środków czystości i sprzętu niezbędnego do wykonywania prac porządkowych oraz zaopatrzenia toalet w mydło w płynie, ręczniki jednorazowe, papier toaletowy i środki zapachowe, Zamiarem Zamawiającego jest utrzymanie poziomu czystości wnętrz w standardzie nie gorszym niż dotychczas (należy stosować m.in. środki typu Cif, Ajax, AmbiPur, mydło w płynie i ręczniki firmy Merida, pasta i zmywacz do podłóg typu Dispersion, Raptopur, Striper). - wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace porządkowe zgodnie z zaleceniami Pracowni Konserwacji Zabytków (załącznik nr 10 do nin. specyfikacji) oraz instrukcją obsługi kołowrotków do opuszczania żyrandoli (załącznik nr 11), - wykonawca jest zobowiązany do wzięcia odpowiedzialności za sprzęt i wyposażenie znajdujące się w pomieszczeniach, za stan powierzonych mu pomieszczeń oraz za szkody powstałe z jego winy, - wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, - wykonawca wyrazi zgodę na realizację zamówienia zgodnie z warunkami nin. specyfikacji, - ewentualne zastrzeżenia i zapytania do nin. specyfikacji wykonawca złoży w siedzibie Zamawiającego nie później niż do sześciu dni przed terminem otwarcia ofert, - w przypadku wybrania jego oferty zawrze umowę w brzmieniu jak we wzorze załączonym do nin. specyfikacji (zał. nr 12). Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkcie VI nin. SIWZ, według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Podpisane oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informacja o doświadczeniu zawodowym wykonawcy w wykonywaniu tego rodzaju zamówień - należy przedstawić szczegółową informację, zgodnie z opisem przedstawionym w punkcie Vb.2a nin. Specyfikacji. Informacja ta winna być podana w układzie tabelarycznym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do nin. Specyfikacji) i poparta dokumentami (np. referencje poprzednio zamawiających), potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. W referencjach (datowanych) winna być zawarta informacja o szczegółowym zakresie wykonanych prac, terminach realizacji, wartości zamówienia oraz ocena jakości zrealizowanego zamówienia. 4. Szczegółowa informacja o pełnym zespole wykonawczym przewidzianym do wykonania nin. zamówienia - wraz z załączeniem dokumentów wskazanych w punkcie Vb.2c nin. Specyfikacji, lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia takich osób, 5. Informacja o liczbie pracowników zatrudnianych przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę (średnio w okresie rocznym), 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI.2 Wykonawca składa odpowiednio dokumenty i oświadczenia zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605, ze zm.). 7. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w punkcie VI.1 oraz dokumenty wystawione dla każdego z nich, a wymienione w punkcie VI. 2 - 5 nin. SIWZ, które potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu każdego wykonawcy. Pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać, że wykonawcy wspólnie spełniają pozostałe warunki udziału w postępowaniu. 8. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli do oferty oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa wyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach