Przetargi.pl
Kompleksowa modernizacja pracowni zawodowych w Powiecie Siemiatyckim.

Powiat Siemiatycki ogłasza przetarg

  • Adres: 17300 Siemiatycze, ul. Legionów Piłsudskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 65 66 500 , fax. 85 65 66 501
  • Data zamieszczenia: 2018-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Siemiatycki
    ul. Legionów Piłsudskiego 3
    17300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 65 66 500, fax. 85 65 66 501
    REGON: 5065861100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Nie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa modernizacja pracowni zawodowych w Powiecie Siemiatyckim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót remontowo - budowlanych polegających na kompleksowej modernizacji pracowni zawodowych w Zespole Szkól Technicznych w Czartajewie oraz Zespole Szkól Rolniczych w Ostrożanach. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części i przyporządkował następujące nazwy: • „Cz. I - Modernizacja pracowni zawodowych w ZST w Czartajewie” – w skrócie „ Część I” • „CZ.II - Remont pracowni w Zespole Szkół Rolniczych w Ostrożanach - w skrócie „ Część II”; którymi będzie posługiwał się w dalej prowadzonym postępowaniu. 3. Przewidziane do wykonania roboty remontowo-budowlane dla poszczególnych części zamówienia: 3.1. W ramach „części I” modernizacji pracowni zawodowych w ZST w Czartajewie przewidziane są roboty remontowo-budowlane w budynku szkoły na I piętrze oraz w budynku internatu w piwnicy i na I piętrze w tym: branża architektoniczna - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze (demontaż istniejących parapetów, paneli ściennych, posadzek z płytek terakotowych, parkietu i paneli podłogowych oraz listew przypodłogowych i narożników ściennych, ościeży drzwiowych i drzwi wewnętrznych, listew podłogowych, i narożników ściennych, opraw oświetleniowych, przewodów i urządzeń niesprawnej instalacji, skucie posadzek, powiększenie otworów drzwiowych i wykonanie otworu drzwiowego między pomieszczeniami, wymiana kratek wentylacyjnych), - prace remontowo-budowlane (montaż nadproży, poszerzenie otworów drzwiowych, wylewki samopoziomującej i wykonanie nowych posadzek epoksydowych w piwnicy internatu i z wykładziny linoleum w szkole, nowych okładzin z tynku mozaikowego w piwnicy internatu zgodnie z opisem w dokumentacji, naprawa spękanych tynków tradycyjnych na ścianach i sufitach, szpachlowanie, malowanie ścian i sufitów, wymiana parapetów i drzwi wewnętrznych, wykonanie nowej instalacji elektrycznej wg projektu instalacji elektrycznej, udrożnienie w razie potrzeby kanałów wentylacyjnych, wymiana kratek wentylacyjnych wykonać nowoprojektowane ściany działowe (budynek szkoły), wykonanie projektowanej zabudowy w salach internatu, wszystkie okna w pomieszczeniach podlegających opracowaniu wyposażyć w rolety zewnętrzne sterowane elektrycznie). branża elektryczna: demontaż starej instalacji; montaż nowych rozdzielnic elektrycznych; wykonanie instalacji oświetleniowej przy zastosowaniu opraw LED; instalacji gniazdowej, odbiorów technologicznych i stanowisk pracowni; instalacji teletechnicznej; instalacji rolet okiennych; instalacji tablicy interaktywnej; instalacji połączeń wyrównawczych; instalacji przeciwpożarowej, Po wykonaniu robót instalacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia odpowiednich badań i pomiarów potwierdzających prawidłowość wykonania instalacji. W rozdzielniach elektrycznych należy bezwzględnie umiejscowić schematy danej rozdzielnicy oraz dokumentacje powykonawczą kompletną w tablicy głównej RG. Wyposażenie wyremontowanych pracowni w budynku szkoły i internatu w stoliki komputerowe, fotele obrotowe, biurka nauczyciela, krzesła nauczyciela, tablice sucho ścieralne, ławy szkolne. Przy wykonywaniu robót należy zwrócić szczególną uwagę na koordynację robót elektrycznych z robotami budowlanymi. Zamawiający zaleca wizję lokalną w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Dostęp do budynku szkoły ZST w Czartajewie zapewniony jest dla osób niepełnosprawnych wejściem od strony parkingu, który jest na poziomie chodnika. Na parkingu znajduje się miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych. Dostęp na poszczególne kondygnacje będzie zapewniony za sprawą schodołazu obsługiwanego przez personel szkoły. 3.2. W ramach „części II” remont pracowni w Zespole Szkół Rolniczych w Ostrożanach przedmiot zamówienia obejmuje remont pracowni obsługi konsumenta i pracowni gastronomicznej w tym: - wykonanie wylewki korygującej o gr. 2 mm z masy samopoziomującej i wykonanie posadzki z płytek z kamieni sztucznych metodą zwykłą na pow. 31,535m2+30,505m2, - licowanie słupów i kolumn prostokątnych i wielobocznych płytkami ceramicznymi – pow. 38,046m2+17,253m2, - wykonanie gładzi gipsowej i malowanie sufitów w obu salach gastronomicznej i obsługi konsumenta – pow. 30,505m2+31,535m2, oraz w sali obsługi konsumenta - wykonanie gładzi wraz z malowaniem ścian o pow. 27,27 m2, - inne wszystkie niezbędne roboty budowlane zgodnie z rysunkami sali gastronomicznej i sali obsługi konsumenta stanowiącymi załączniki do opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac obiektowych w zakresie robót instalacyjnych (elektryczne i wodociągowo-kanalizacyjne) zgodnie z załącznikiem „Wytyczne instalacyjne dla branż projektowych” - zał. 10.3. i 10.5. tj. – umożliwiających zamontowanie urządzeń wyszczególnionych w zał. nr 10.7. i nr 10.8 - zestawie sprzętu i wyposażenia sali gastronomicznej i sali obsługi konsumenta, w szczególności do wykonania w obrębie pomieszczeń a w nich w miejscu instalacji elementów niezbędnych do mediów wraz z punktami przyłączeniowymi wyposażonymi w elementy zakończające (zawory, gniazdka, puszki przyłączeniowe itp.) Zamawiający wyłącza z działań Wykonawcy poszerzenie otworu drzwiowego czyli zamówienie nie obejmuje poszerzenia otworu drzwiowego. Zamawiający zaleca wizję lokalną w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) Cz. I - Modernizacja pracowni zawodowych w ZST w Czartajewie - 18 500,00 zł (osiemnaście tysięcy pięćset zł) 2) CZ.II - Remont pracowni w Zespole Szkół Rolniczych w Ostrożanach -1 300 zł (jeden tysiąc trzysta zł) w terminie do dnia 16.10.2018 r. do godz. 11:00 Uwaga ! W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia, kwota wadium stanowi sumę kwot określonych dla każdej z części. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bank Polska Kasa Opieki S.A. w Białystoku Nr 47 1240 5211 1111 0010 5809 0007 z dopiskiem „WADIUM – ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Część (podać nazwę części) ……………………….” Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, można dołączyć do składanej oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej w dniu 16.10.2018 r. do godz. 11:00 5. Wadium w postaci niepieniężnej winno mieć oznaczone tytuły bezwzględnej wymagalności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu , czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać w szczególności: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacjach zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, wskaże także jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innymi podmiotami. Zobowiązania, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 3. W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej zamawiającego www.bip.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą. 4. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie , o którym mowa w pkt 5 składane jest przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie we własnym imieniu. 5. PełnomocnictwoJeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie) musi zostać dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach