Gmina Skalbmierz ogłasza przetarg
- Adres: 28-530 Skalbmierz, ul. Kościuszki 1
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3529085 , fax. 041 3529085 w. 232
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Skalbmierz
ul. Kościuszki 1 1
28-530 Skalbmierz, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3529085, fax. 041 3529085 w. 232
REGON: 29100986300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skalbmierz.eobip.pl www.skalbmierz.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa modernizacja placówek oświatowych w Skalbmierzu i Topoli szansą na zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych - Remont placówki oświatowej w Skalbmierzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie nr 3 projektu pn. Kompleksowa modernizacja placówek oświatowych w Skalbmierzu i Topoli szansą na zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych Remont placówki oświatowej w Skalbmierzu Zad. Nr 3 obejmuje: wymiana - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 3 000,00 zł. do dnia 27.05.2009r. do godz. 9.00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058) 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiający pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia metoda ocen: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 1SIWZ) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Wyżej wymieniony dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem 3) Wykaz wykonanych (przynajmniej dwóch) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Aby spełniać ten warunek, prace na które Wykonawca się powołuje muszą być ukończone, a ich wartość nie mniejsza niż 50% ceny ofertowej danego zadania. Warunek ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w załączniku nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, wraz z jej uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby (kierownika robót ) na listę członków właściwej izby (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie), załącznik nr 5 5) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skalbmierz.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NAPRAWA I KONSERWACJA ZABYTKOWYCH INSTALACJI W HUCIE ŻELAZA Z PRZEŁOMU XIX I XX. 1.REMONT KONSTRUKCJI WSPORCZYCH (K1 I K2) POD RUROCIĄGIEM TECHNOLOGICZNYM; 2. RUROCIĄG R3 WRAZ Z KONSTRUKCJĄ WSPORCZĄ, FUNDAMENTAMI I PRZYLEGŁYMI URZĄDZENIAMI.
Dodano: 2016-07-22 - Docieplenie ścian zewnętrznych budynku wielorodzinnego przy ulicy Barwinek 1 w Kielcach
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie instalacji wodociągu ochrony przeciwpożarowej w budynkach przy ul. Barwinek 22, 23, 24 w Kielcach
Dodano: 2016-07-20 - Modernizacja sali gimnastycznej, boiska wielofunkcyjnego oraz urządzeń lekkoatletycznych przy Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Staszowie w ramach Programu modernizacji infrastruktury sportowej
Dodano: 2016-07-19 - Remont w placówkach oświatowych na terenie Miasta i Gminy Połaniec
Dodano: 2016-07-06 - Remont i modernizacja stacji zlewczej ścieków dowożonych oraz piaskownika na oczyszczalni ścieków w Zakruczu.
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie instalacji wodociągu ochrony przeciwpożarowej w budynku przy ul. Kochanowskiego 5 w Kielcach
Dodano: 2016-06-22 - Docieplenie ścian zewnętrznych budynku wielorodzinnego przy ulicy Barwinek 10 w Kielcach
Dodano: 2016-06-21 - NAPRAWA I KONSERWACJA ZABYTKOWYCH INSTALACJI W HUCIE ŻELAZA Z PRZEŁOMU XIX I XX. 1.REMONT KONSTRUKCJI WSPORCZYCH (K1 I K2) POD RUROCIĄGIEM TECHNOLOGICZNYM; 2.RUROCIĄG R3 WRAZ Z KONSTRUKCJĄ WSPORCZĄ, FUNDAMENTAMI I PRZYLEGŁYMI URZĄDZENIAMI.
Dodano: 2016-06-17 - Docieplenie ścian zewnętrznych budynku wielorodzinnego przy ulicy Barwinek 2 na działce nr 1145/211 obr. 0024 w Kielcach
Dodano: 2016-05-25