Przetargi.pl
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Zakładu Usług Komunalnych ul. Lipowa 5 Wierzchowice

Gmina Krośnice ogłasza przetarg

  • Adres: 56320 Krośnice, ul. Sportowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 846 019 , fax. 713 846 015
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krośnice
    ul. Sportowa 4
    56320 Krośnice, woj. dolnośląskie
    tel. 713 846 019, fax. 713 846 015
    REGON: 93193470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.krosnice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Zakładu Usług Komunalnych ul. Lipowa 5 Wierzchowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    − docieplenie ścian zewnętrznych budynku SZ25 styropianem EPS 70-040 FASADA gr. 15 cm lambda min. 0,040 W/mK wraz z otynkowaniem; − docieplenie ściany zewnętrznej SZ45 płytą styropianową EPS 70-040 FASADA gr. 13 cm lambda min. 0,040 W/mK wraz z otynkowaniem; − docieplenie ściany zewnętrznej od strony pomieszczeń gospodarczo-garażowych z bloczków YTONG Energo 300 mm lambda min. 0,095 W/mK wraz z otynkowaniem; − docieplenie ściany zewnętrznej SZ45 od strony wewnętrznej z płyty z wełny mineralnej 100 gr. 14 cm, lambda min. 0,042 W/mK wraz z obudową stelażem i płytą GK; − ocieplenie ścian zewnętrznych poniżej terenu polistyrenem ekstrudowanym XPS gr. 5 cm; − ocieplenie stropodachu budynku styropapą EPS 100-038 DACH gr. 19 cm, lambda min. 0,038 W/mK, z niezbędnymi pracami; − wymiana zewnętrznej stolarki okiennej na nową stolarkę z PCV o U=1,100 W/(m2*K), z nawiewnikami powietrza, otwierane dwuskrzydłowo przy czym jedno skrzydło również otwierane uchylnie; − wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej na nową stolarkę z PCV o U=1,700 W/(m2*K); − wymiana istniejących bram garażowych stalowych na nowe bramy ocieplone systemowe U=1,100 W/(m2*K); − wymianę kotła gazowego o mocy 27 kW na nowy kocioł gazowy dwufunkcyjny o mocy 48kW o sprawności min. 94% z zamkniętą komorą spalania, wyposażony w automatykę sterowania pogodowego, zestaw pomp obiegowych wraz z montażem wkładu kominowego SPS. Urządzenie grzewcze musi się charakteryzować obowiązującymi od 2020 roku minimalnym poziomem efektywności energetycznej i normami emisji zanieczyszczeń, które zostały określone w Rozporządzeniu Komisji (UE) nr 813/2013 z dn. 02.08.2013r. w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla ogrzewaczy pomieszczeń i ogrzewaczy wielofunkcyjnych oraz Rozporządzeniu Komisji (UE) nr 2015/1189 z dn. 28.04.2015r. w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla kotłów na paliwo stałe; − wymianę grzejników członowych na płytowe wyposażone w głowice termostatyczne; − montaż instalacji c.o. wraz z zaizolowanymi przewodami w zabudowie GK; − montaż instalacji c.w.u. wraz z zaizolowanymi przewodami w zabudowie GK; Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej opracowanej przez biuro Projektowanie i Realizacje Inwestycji Tomasz Król z/s w Sułowie, gm. Milicz w skład której wchodzi: • audyt energetyczny – załącznik Nr 8 do SIWZ • dokumentacja projektowa – załącznik Nr 9 do SIWZ • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 10 do SIWZ • przedmiar robót – załącznik Nr 11 do SIWZ oraz pozwolenie na budowę decyzja nr 77/2016 z dnia 08.04.2016r. – załącznik Nr 12 do SIWZ. UWAGA: Załączony do SIWZ przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do skalkulowania ceny oferty i jej sporządzenia. Przedmiar robót stanowiący podstawę sporządzenia uproszczonego kosztorysu ofertowego odpowiadającego pozycjom z harmonogramu rzeczowo – termino –finansowego, którego wzór stanowi załącznik do projektu umowy (zał. Nr 7 do SIWZ) jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zawarte w przedmiarze robót zestawienie ma jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11. 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy w Krośnicach w Banku Spółdzielczym w Miliczu o /Krośnice nr 77 9582 1023 2002 0200 0101 0004 z adnotacją: „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Zakładu Usług Komunalnych ul. Lipowa 5 Wierzchowice" 4. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 16.05.2018 r. do godz. 10:00. 5. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 6. Wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty w formie oryginału. 7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela oraz wskazywać termin obowiązywania, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólną uważa się za wniesione prawidłowo. 9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 10. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, dokumenty wadialne (gwarancja) wystawione w walutach obcych innych niż złoty polski zostaną przeliczone przez Zamawiającego dla potrzeb oceny wniesienia wadium w wymaganej wysokości, według średniego kursu złotego dla danej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje informacje. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem tego Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy zwróci wadium w przypadku wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zgodnie z treścią przepisu art. 46 ust. 5 ustawy Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego wyłącznie wtedy gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) Wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach