Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-950 Bydgoszcz, ul. Warmińskiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 5856100, , fax. 52 5842990
- Data zamieszczenia: 2020-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
ul. Warmińskiego 18
85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 5856100, , fax. 52 5842990
REGON: 10211450800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Urzędu Skarbowego w Rypinie przy ul. Dojazdowej 10 (POIS.01.03.01-00-0137/17) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane budynku Urzędu Skarbowego w Rypinie przy ul. Dojazdowej 10. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi; 2) docieplenie ścian na gruncie wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi; 3) docieplenie stropu zewnętrznego wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi; 4) wymianę istniejących okien na nowe, wyposażonych w higrosterowane nawiewniki powietrza wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi; 5) wymianę istniejących drzwi zewnętrznych na nowe wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi; 6) modernizację systemu c.o. w zakresie kompleksowej modernizacji instalacji, wymianę pionów, poziomów oraz grzejników, montaż niezbędnej armatury sterującej w celu poprawnej pracy instalacji, wymianę zaworów termostatycznych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi; 7) montaż automatyki pogodowej; 8) modernizację oświetlenia: wymianę istniejących opraw oświetleniowych na energooszczędne ze źródłem LED, wymianę źródeł światła na energooszczędne, naprawę uszkodzonych tynków powstałych w wyniku wymiany opraw oraz malowanie uszkodzonych powierzchni wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi; 9) montaż ogniw fotowoltaicznych na potrzeby oświetlenia; 10) montaż licznika energii zapewniającego pomiar efektów modernizacji; 11) niezbędne roboty towarzyszące, w szczególności naprawy tynków, malowanie pomieszczeń po wykonanych robotach, uzupełnienie okładzin ścian i podłóg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium, na cały okres związania ofertą w wysokości 16 836,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy osiemset trzydzieści sześć złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 299 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy: 41 1010 1078 0040 6613 9120 0000 w tytule wpisując: „Wadium w postępowaniu 0401-ILZ.260.2.02.2020” Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności, winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt. 2, a także w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu musi wynikać, jakiego Wykonawcy ofertę zabezpiecza wadium (jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców, że obejmuje ich wszystkich) oraz jakiego postępowania dotyczy. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu do oferty należy dołączyć kopię dokumentu, zaś oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji należy umieścić w oddzielnej kopercie z opisem „Wadium” i kopertę tę umieścić w kopercie z ofertą. 7. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w Pzp. Dokument wniesienia wadium nie może zawierać zapisów ograniczających obowiązek jego zapłaty. 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w Pzp. 9. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp zobowiązani są do złożenia Oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (wg wzoru – Załącznik nr 4 do SIWZ – w oryginale). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie winien złożyć każdy z nich, chyba że należą do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest to wymagane. 3. Jeżeli dotyczy - zobowiązania innych podmiotów (wzór - Załącznik nr 6 do SIWZ) w zakresie posiadania zdolności technicznych i zawodowych w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Muzeum Etnograficzne w Toruniu - remonty
Dodano: 2023-08-02 - Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na „Zakład Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespół Poradni Specjalistycznych"
Dodano: 2023-07-12 - Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na „Zakład Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespół Poradni Specjalistycznych"
Dodano: 2023-06-15 - Prace budowlane i modernizacyjne w budynkach OSP w miejscowościach Sadki i Anieliny
Dodano: 2023-04-18 - Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej w Cierpicach poprzez dostosowanie do wymogów sanitarnych w celu przeciwdziałania COVID -19
Dodano: 2022-10-13 - Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej w Cierpicach poprzez dostosowanie do wymogów sanitarnych w celu przeciwdziałania COVID -19
Dodano: 2022-10-13 - Budowa PSZOK w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa PSZOK z infrastrukturą dla Gminy Inowrocław w Kruśliwcu
Dodano: 2021-01-20 - Budowa PSZOK w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa PSZOK z infrastrukturą dla Gminy Inowrocław w Kruśliwcu
Dodano: 2020-12-08 - Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Pracowni Immunologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi, Pracowni Cytostatyków, Kancelarii Ogólnej oraz Zakładu Neuroonkologii Centrum Onkologii w Bydgoszczy
Dodano: 2020-11-02 - Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Kancelarii Ogólnej i Zakładu Neuroonkologii Centrum Onkologii w Bydgoszczy
Dodano: 2020-10-05