Przetargi.pl
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu

Szkoła Policealna im. Jadwigi Romanowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Saperów
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48(55)2336319 , fax. +48(55)2336319
  • Data zamieszczenia: 2018-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policealna im. Jadwigi Romanowskiej
    Saperów 14 E
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48(55)2336319, fax. +48(55)2336319
    REGON: 000289710
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk-elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: “Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu” Przedmiot główny: CPV:45260000-7 Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegajcych między innymi na: wymianie pokrycia dachu wraz z dociepleniem i pracami remontowymi, wymianie stolarki okiennej i drzwi zew., docieplenie stropodachu, demontaż i montaz instalcji c.o., montaz 5 pomp powietrznych. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa: a) przedmiar robót stanowiący, ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ, b) Projekt budowlano-wykonawczy,ZAŁACZNIK nr 6 do SIWZ c) SPECYFIKACJA wykonania i odbioru robót, ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia. Przewidywany zakres zamówienia obejmuje wykonanie: • Wymianę stolarki okiennej na PCV zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym – 280,31 m2 , nawiewniki higrosterowane, na parterze antywłamaniowa • Wymiana stolarki okiennej połaciowej -8,914 m2 • Wymianę drzwi zewnetrznych na drewniane – 6,978 m2 • Wymianę parapetów wewnętrznych na parapety z PCV białe zgodnie z projektem – 147 szt. • Montaż nowych parapetów z blachy stalowej ocynkowanej -4,02 m2 • Regulacja otworów okiennych i drzwiowych. • Docieplenie połaci dachu wełną mineralna 12+12 cm, montaż stalowego rusztu pod okładziny poddasza, montaż pierwszej warstwy wełny skalnej r. 12cm; wypełnienie wełną skalną zamocowanych profili rusztu stalowego; montaż drugiej warstwy wełny skalnej gr. 12cm, montaż folii paroizolacyjnej, montaż płyt g-k na stelażu aluminiowych. -990,222 m2 • Wykonanie ścianek kolankowych z płyt g-k na stelażu aluminiowym, odmalowanie docieplanych i remontowanych powierzchni pomieszczeń -990,222 m2 • Demontaż pokrycia dachu, łacenia , obróbek blacharskich i rynien, demontaż akcesoriów połaci dachu: instalacji odgromowej, ław kominiarskich, rur wywiewnych, płotków przeciwśniegowych, okien połaciowych itp.-990,222 m2 • Oczyszczenie z pleśni i odgrzybienie konstrukcji więźby dachowej; osuszenie konstrukcji drewnianej, zabezpieczenie konstrukcji drewnianej więźby dachowej ogniochronem -987,345 m2 • Naprawa uszkodzeń czapek kominowych, umocowanie siatki tynkarskiej w zaprawie klejowej na kominach; wykonanie tynku mineralnego na kominach; naprawa czapek kominowych; montaż nasad kominowych; • Ułożenie membrany dachowej paroprzepuszczalnej na krokwiach dachu i lukarnach-990,222 m2 • Wykonanie pokrycia za pomocą płyty OSB-3 wodoodpornej gr. 12mm, ułożenie kontrłat i łat na połaci dachu i lukarnach-990,222 m2 • Ocieplenie ścian lukarn za pomocą styropianu gr. 12cm, umocowanie siatki tynkarskiej w zaprawie klejowej na ścianach lukarn, wykonanie tynku na ścianach lukarn; -869,229m2 • Ułożenie pokrycia dachu z dachówki karpiówki w koronkę; montaż akcesoriów połaci dachu: rury wywiewne, instalacji odgromowej, ław kominiarskich, płotków przeciwśniegowych, montaż obróbek blacharskich; -990,222 m2 • docieplenie stropodachu styropianem laminowanym 20 cm -39,942 m2 • ułożenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej-39,942 m2 • montaż rozdzielnic elektrycznych wraz z osprzętem- 6 szt. • montaż instalacji elektrycznej a w niej oprzewodowania instalacji oświetlenia podstawowego, • montaż opraw-370szt • montaż opraw awaryjnych -64 szt. • montaż opraw ewakuacyjnych -15 szt. • montaż instalacji odgromowej- 260 m zwody pionowe i 9 szt. zwody poziome • pomiary rezystencji • demontaż i montaż instalacji centralnego ogrzewania z montażem – 150 szt. grzejników konwektorowych • układ pomp ciepła: 5 pomp powietrznych, 2-sprężarkowych wraz z podłączeniem zgodnie z projektem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 31 1030 1218 0000 0000 9251 1065 z dopiskiem ”Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu” Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający, uważa wadium, które w terminie do dnia 07.09.2018r. do godziny 8:00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sejfie Zamawiającego pokój 112 (sekretariat) przed terminem składania ofert. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć w formie pisemnej i ma zawierać informacje jak w pkt.1 a). 2. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach