Przetargi.pl
Kompleksowa modernizacja dróg w 2019 r. – 4 części

Gmina Sławków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-260 Sławków, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2931552 w. 41 , fax. 322 931 233
  • Data zamieszczenia: 2019-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławków
    ul. Rynek 1
    41-260 Sławków, woj. śląskie
    tel. 32 2931552 w. 41, fax. 322 931 233
    REGON: 27625755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa modernizacja dróg w 2019 r. – 4 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją dróg w 2019 r. – 4 części. 2. Zamówienie obejmuje 4 zadania – części: 1) Część nr 1 - Modernizacja fragmentów dróg gminnych – ul. 23 Stycznia (95 m.b.), Wrocławska (240 m.b.), Zakościelna (5 m.b.), ul. W. Sikorskiego (3mb) zakres: frezowanie nawierzchni bitumicznych, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych – grubość po zagęszczeniu 6 cm), wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubość po zagęszczeniu 5 cm, opaski z kruszywa szer. 0,5 m wraz ze ścięciem poboczy i urobku. Orientacyjna ilość: 1281,5 m2 2) Część nr 2 - Modernizacja fragmentów chodników przy ul. Fabrycznej i ul. PCK. a) Modernizacja chodnika przy ul. Fabrycznej: przełożenie istniejącego krawężnika z wysokiego 12 cm na niski 2 cm wraz z robotami ziemnymi na ławie betonowej, zdjęcie górnej warstwy nawierzchni z kruszywa na grubość 10 cm wraz z utylizacją, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej inwestora 8 cm na podsypce z kruszywa 0-4 mm (należy skalkulować załadunek i transport z siedziby MZWiK Sławków). Orientacyjna ilość -168 m2. b) Modernizacja fragmentu chodnika przy ul. PCK: Wykonanie chodnika przy ulicy PCK w odcinku od przejścia dla pieszych przy bloku nr 7 do sklepu. Przełożenie istniejącego krawężnika (z wysokiego 12 cm na niski 6 cm) wraz z robotami ziemnymi na ławie betonowej z oporem, ułożenie obrzeża 30/8/100 na ławie betonowej z oporem wraz z robotami ziemnymi, demontażem istniejącego oraz utylizacją urobku, Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej HOLLAND 6 szarej wraz z podbudową 15 cm z kruszywa łamanego 0- 31,5 z robotami ziemnymi, demontażem istniejącej nawierzchni i utylizacją urobku we własnym zakresie. Wykonanie utwardzenia kruszywem 0-31,5 pasa między chodnikiem a jezdnią szer. 1,5 m na głębokość 20 cm wraz z korytem i utylizacją urobku we własnym zakresie. Orientacyjna ilość: 148 m2. 3) Część nr 3 - Utwardzenie terenu ul. Słonecznikowej na osiedlu Stawki etap II: tyczenie geodezyjne, karczowanie krzaków wraz z utylizacją, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm stabilizowanego mechanicznie grubości 40 cm. Zakres obejmuje wykonanie koryta wraz z utylizacją urobku we własnym zakresie. Orientacyjna ilość: 201 m2. 4) Część nr 4 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysem: remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami przy pomocy remontera drogowego (bez podziału na grubości). Orientacyjna ilość: 325 m2. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu następujących gwarancji na przedmiot zamówienia: 1) Dla części nr 1 – minimalny: 36 miesięcy maksymalny: 48 miesięcy 2) Dla części nr 2 – minimalny: 36 miesięcy maksymalny 48 miesięcy – gwarancja nie dot. materiału Zamawiającego, dotyczy wykonania robót. 3) Dla części nr 3 – minimalny: 12 miesięcy maksymalny 24 miesięcy 4) Dla części nr 4 – minimalny: 6 miesięcy maksymalny 12 miesięcy 4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) Przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 7A – dla części nr 1, 7B – dla części nr 2, 7C – dla części nr 3, 7D – dla części nr 4. 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiącej załącznik nr 8 dla części od 1 do 4. 4. Zamawiający - w każdej części- wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby, przewidziane do realizacji zamówienia (osoby, które wykonują czynności związane bezpośrednio z wykonywaniem robót), wykonujące roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy np. pracownicy fizyczni, operatorzy maszyn budowlanych oraz operatorzy sprzętu budowlanego, kierowcy) byli zatrudnieni przez Wykonawcę, lub Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.). Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w stosunku do kierownika budowy, geodetów, dostawców. Wykonawca obowiązany jest wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia – dotyczy każdej z części.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne oświadczenia i dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: a) formularz oferty na wzorze lub ściśle wg wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony czytelnie, z ceną wyliczoną zgodnie z zapisami Rozdziału XIV SIWZ (załącznik nr 1 do SIWZ) – załączniki odrębne dla poszczególnych części, b) pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem – w sytuacjach, gdy uprawnienie do podpisania oferty i poświadczania dokumentów nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym pełnomocnictwo wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku spółki cywilnej upoważnienie do występowania w imieniu spółki może wynikać z umowy spółki dołączonej do oferty bądź oferta może zostać podpisana przez wszystkich wspólników. c) dokument/y, z którego wynika zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (Rozdział V pkt 5),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach