Przetargi.pl
Kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż oraz świadczenie usługi przesyłania lub dystrybucji do obiektów Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu oraz - w razie konieczności - modernizacja przyłączy energetycznych do obiektów Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu w zakresie niezbędnym do realizacji dostaw

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. M. C. Skłodowskiej 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3732308, 3732346 , fax. 032 3732308, 3732346
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu
    ul. M. C. Skłodowskiej 10 10
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 3732308, 3732346, fax. 032 3732308, 3732346
    REGON: 27273516285110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż oraz świadczenie usługi przesyłania lub dystrybucji do obiektów Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu oraz - w razie konieczności - modernizacja przyłączy energetycznych do obiektów Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu w zakresie niezbędnym do realizacji dostaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi przesyłania lub dystrybucji do obiektów Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu, ul. M. Skłodowskiej - Curie 10, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 z późniejszymi zmianami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 653000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), tj. że: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót energią elektryczną oraz posiadają zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby*. 3. aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby.* 4.oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 5.oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 3 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, Wykonawca zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa odpowiednio dokumenty określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne). W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie, winni oni ustanowić pełnomocnika zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych i przedłożyć pełnomocnictwo. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z nich winien złożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z dokumentami potwierdzającymi, zgodnie z zapisem cz. VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pozostałe oświadczenia i dokumenty wymagane art. 22 ust. 1 dot. wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego traktowane będzie jako złożone wspólnie przez Wykonawców (całe konsorcjum) i takiej będą podlegać ocenie. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie ze wskazanym pełnomocnikiem (liderem) Wykonawców. Zasada powyższa dotyczy również spółek cywilnych (wspólników spółki cywilnej). przez poświadczone kopie dokumentów, Zamawiający rozumie dokumenty podpisane i opieczętowane przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oraz opatrzone klauzulą: za zgodność z oryginałem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika-zabrze.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach