Przetargi.pl
Budowa Szkoły Podstawowej i sali gimnastycznej dla Zespołu Szkół w Poczesnej

Urząd Gminy Poczesna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-262 Poczesna, ul. Wolności 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 3274070
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Poczesna
    ul. Wolności 2 2
    42-262 Poczesna, woj. śląskie
    tel. 033 3274070
    REGON: 15677000548672
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poczesna.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Szkoły Podstawowej i sali gimnastycznej dla Zespołu Szkół w Poczesnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku Szkoły Podstawowej i sali gimnastycznej przy ul. Szkolnej 1 w Poczesnej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Cenę należy obliczyć na podstawie dokumentacji projektowej. Dokonanie wizji w terenie i zapoznanie się Wykonawcy z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową jest obowiązkiem Wykonawcy. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za kompletność opracowanych przez siebie kosztorysów a tym samym za rzetelność obliczenia ceny oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 150 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych którzy : a) udokumentują należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej : jednego nowego obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3 klasy 12.20 lub 12.63 według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych oraz jednego nowego obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 25 000 m3 klasy 12.65 według PKOB, b) dysponują w celu wykonania zamówienia osobami posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności d) potwierdzą przychód netto ze sprzedaży robót kubaturowych z ostatnich dwóch lat c)potwierdzą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zwarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mają dostarczyć : oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego,- aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenie Społecznego,- aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, tj. przed data publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej : jednego nowego obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3 klasy 12.20 lub 12.63 według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych oraz jednego nowego obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 25 000 m3 klasy 12.65 według PKOB, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, - wykaz zatrudnionych przez Wykonawcę pracowników posiadających uprawnienia do kierowania robotami oraz dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie tych uprawnień budowlanych, - polisę lub innych dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 5 mln zł -potwierdza dokumentami przychód netto ze sprzedaży robót kubaturowych z ostatnich dwóch lat na kwotę co najmniej 5 mln zł rocznie - potwierdzą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 5 mln zł- zaakceptowany wzór umowy - kosztorysy ofertowe

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poczesna.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach