Burmistrz Ozimka ogłasza przetarg
- Adres: 46-040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona 4B
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 46 22 869 , fax. 77 46 22 811
- Data zamieszczenia: 2012-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ozimka
ul. Ks. J. Dzierżona 4B 4B
46-040 Ozimek, woj. opolskie
tel. 77 46 22 869, fax. 77 46 22 811
REGON: 00052796000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa dostawa i montaż wyposażenia zaplecza żywieniowego w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa wraz montażem i instalacją fabrycznie nowego wyposażenia tj. urządzeń, mebli i innych elementów wyposażenia zaplecza żywieniowego w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku oraz przeszkolenie obsługi Zamawiającego w zakresie użytkowania zamontowanych urządzeń i wyposażenia . 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonanie montażu urządzeń i wyposażenia na okres co najmniej 24 miesięcy natomiast na urządzenia wyposażenia zgodnie z okresem gwarancji udzielonej przez producentów. 3. Okres gwarancji będzie liczony od daty wykonania odbioru, potwierdzonego protokołem odbioru dostawy urządzeń i wyposażenia wraz z wykonaniem montażu i udzielonym instruktażem dla pracowników. 4. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu zapoznać się ze stanem stołówki, z uwagi iż do dnia 20 lipca 2012r. prowadzone są roboty budowlane. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest po zawarciu umowy a przed wykonaniem dostawy, dokonać pomiarów kontrolnych pomieszczeń zaplecza w celu dostosowania mebli do wymiarów pomieszczeń oraz uzgodnić szczegóły dotyczące zamówionego sprzętu jego montażu z wykonawcą robót budowlanych i koordynatorem prac. 6. Wszystkie urządzenia wyposażenia zaplecza oraz sposób wykonania przyłączy sieci elektrycznej, wod-kan, gazowej, wentylacyjnej należy wykonać w sposób gwarantujący ich prawidłowe działanie w oparciu o prowadzone uzgodnienia z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych w trakcie wykonywania robót budowlano-montażowych. Wykonawca wykona na własny koszt bezpośrednie podłączenie urządzeń do wykonanych w oparciu o wspólne uzgodnienia z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlano-montażowych instalacji. 7. Wszystkie urządzenia wchodzące w skład niniejszego zamówienia winny być kompletne, wolne od wad i usterek oraz muszą posiadać odpowiednie atesty oraz certyfikaty wymagane na podstawie odrębnych przepisów. 8. W celu potwierdzenia, że oferowane elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego w szczegółowym opisie elementów wyposażenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dla wszystkich elementów wyposażenia: - Katalogi lub karty techniczne wyrobów, zdjęcia lub rysunki wszystkich elementów wyposażenia wraz z opisem dostarczanych urządzeń, Pozostałe niżej wymienione dokumenty należy dostarczyć wraz z końcowym odbiorem dostawy - Atesty higieniczne na płyty melaminowe, z których będą wykonane oferowane meble, - Certyfikat zgodności na stoły i krzesła wydany przez BBIC COBRABID-BBC sp. z o.o. lub inną jednostkę certyfikującą wyroby i dopuszczający do użytku w szkołach, - Deklaracje Techniczno-Ruchowe urządzeń gastronomicznych oraz deklaracje zgodności wystawione przez producenta w języku polskim dla wszystkich oferowanych urządzeń gastronomicznych, - Świadectwo jakości zdrowotnej Państwowego Zakładu Higieny na stal, z której wykonane będą meble ze stali nierdzewnej lub inne równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę innym państwie członkowski Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2. Szczegółowy opis zawiera opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, które stanowi integralną cześć niniejszej SIWZ. 3. Zaleca się, aby wykonawca dokonał na swój koszt wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 4. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 5. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391410002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć_tysięcy_złotych). 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa podstawy pod piec konwekcyjno-parowy w celu wyposażenia pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Józefa Lompy w Oleśnie, w ramach Projektu pod nazwą: Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy
Dodano: 2014-09-04 - Dostawa mebli do wyposażenia pracowni gospodarstwa domowego w Zespole Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy w Kędzierzynie-Koźlu, w ramach Projektu pod nazwą: Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy
Dodano: 2014-03-12 - Zakup wyposażenia kuchni w świetlicy wiejskiej w Skałągach
Dodano: 2013-11-15 - PSP nr 14 - adaptacja segmentu szkoły na potrzeby Publicznego Przedszkola Specjalnego nr 53 - dostawa i montaż wyposażenia technologicznego kuchni
Dodano: 2012-07-11 - PSP nr 14 - adaptacja segmentu szkoły na potrzeby Publicznego Przedszkola Specjalnego nr 53 - dostawa i montaż wyposażenia technologicznego kuchni
Dodano: 2012-06-13 - Kompleksowa dostawa i montaż wyposażenia zaplecza żywieniowego w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku
Dodano: 2012-06-12 - dostawa i montaż wyposażenia technologicznego kuchni oraz stołówki OHP w Namysłowie przy ul. Pułaskiego 3b
Dodano: 2009-05-12