Opolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 4
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 453 88 82 , fax. 0-77 453 88 82
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Opolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
ul. Armii Krajowej 4 4
45-071 Opole, woj. opolskie
tel. 0-77 453 88 82, fax. 0-77 453 88 82
REGON: 00700347300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa i montaż wyposażenia technologicznego kuchni oraz stołówki OHP w Namysłowie przy ul. Pułaskiego 3b - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia technologicznego kuchni oraz stołówki Ochotniczych Hufców Pracy w Namysłowie przy ul. Pułaskiego 3b Zadanie nr 1: wyposażenie technologiczne kuchni. Zadanie nr 2: wyposażenie technologiczne stołówki. Parametry sprzętu podano w wymaganiach technicznych oraz w cennikach stanowiących dodatki do SIWZ, oferowane przez wykonawcę urządzenia muszą odpowiadać parametrom i nie mogą być one gorsze jakościowo niż podano w dodatkach. W wymaganiach technicznych Zamawiający szczegółowo określił swoje potrzeby. Wykonawca w ofercie musi zaproponować sprzęt fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2008, który będzie posiadał wszystkie elementy wymienione w wymaganiach technicznych, a jego parametry techniczne i jakościowe będą na poziomie lub lepsze od podanych. Oferowany sprzęt musi zawierać wszystkie elementy startowe i być gotowy do pracy. Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. Do oferty należy dołączyć firmowe materiały i informacje z parametrami technicznymi, karty katalogowe. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 39.14.10.00-2 (Meble i wyposażenie kuchni) Przedmioty dodatkowe: 39.22.00.00-1 (Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe);39.70.00.00-9 (Sprzęt gospodarstwa domowego). Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Liczba części (zadań): 2 Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: OHP w Namysłowie, ul. Pułaskiego 3b - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391410002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1: 3000.00 PLN; zadanie nr 2: 500.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy wniosą wadium, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują co najmniej 21 dniowy termin płatności od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy zagwarantują wynagrodzenie ryczałtowe, przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy zagwarantują 2 letni okres gwarancji- zadanie nr 1, zgodny z gwarancją producenta - zadanie nr 2, którzy zaoferują produkty posiadające aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie; 5. dokument wniesienia wadium; 6. cennik - zadanie nr 1*; 7. cennik - zadanie nr 2*; 8. oświadczenie w sprawie aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie RP; 9. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa podstawy pod piec konwekcyjno-parowy w celu wyposażenia pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Józefa Lompy w Oleśnie, w ramach Projektu pod nazwą: Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy
Dodano: 2014-09-04 - Dostawa mebli do wyposażenia pracowni gospodarstwa domowego w Zespole Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy w Kędzierzynie-Koźlu, w ramach Projektu pod nazwą: Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy
Dodano: 2014-03-12 - Zakup wyposażenia kuchni w świetlicy wiejskiej w Skałągach
Dodano: 2013-11-15 - PSP nr 14 - adaptacja segmentu szkoły na potrzeby Publicznego Przedszkola Specjalnego nr 53 - dostawa i montaż wyposażenia technologicznego kuchni
Dodano: 2012-07-11 - PSP nr 14 - adaptacja segmentu szkoły na potrzeby Publicznego Przedszkola Specjalnego nr 53 - dostawa i montaż wyposażenia technologicznego kuchni
Dodano: 2012-06-13 - Kompleksowa dostawa i montaż wyposażenia zaplecza żywieniowego w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku
Dodano: 2012-06-12 - Kompleksowa dostawa i montaż wyposażenia zaplecza żywieniowego w budynku Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku
Dodano: 2012-04-03