Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do obiektów Spec. Psych. ZOZ w Łodzi

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6529639 , fax. 042 6528620
  • Data zamieszczenia: 2014-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Aleksandrowska 159 159
    91-229 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6529639, fax. 042 6528620
    REGON: 00029718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do obiektów Spec. Psych. ZOZ w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do obiektów Spec. Psych. ZOZ w Łodzi. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w tabeli nr 1 i tabeli nr 2. Parametry-wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: - Odbiorca zamawia energię elektryczną, moc i usługę dystrybucji energii elektrycznej z sieci średniego napięcia. Rozliczenia należności za pobraną energię elektryczną będą odbywać się w okresach miesięcznych na podstawie odczytu licznika dokonywanego w ostatnim dniu każdego miesiąca. - Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2015r. wynosi: -Dla obiektu przy ul. Aleksandrowskiej 159 - ok 800 000 kWh - Dla obiektu przy ul. Lnianej 2 - ok 12 000 kWh - Dla obiektu przy ul. Sieradzkiej 11 - ok 24 000 kWh Podana w opisie przedmiotu zamówienia szacunkowa wartość zużycia energii elektrycznej ma charakter jedynie orientacyjny, przyjęty do obliczenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym wypadku nie stanowi, ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu pobrania przez Zamawiającego mniejszej niż przewidywana ilość energii elektrycznej. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (tekst ujedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059), oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, Kodeksu cywilnego oraz przepisami wydanymi na ich podstawie, w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców, określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 04.05.2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007r. Nr 93, poz. 623 ze zmianami), oraz innymi właściwymi w tym zakresie powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Podstawą rozliczenia za sprzedaną energię elektryczną będzie faktyczne zużycie energii w kWh oraz zaoferowana przez Wykonawcę cena jednostkowa. Dostarczana energia elektryczna musi spełniać parametry jakościowe oraz techniczne energii elektrycznej określone ustawą Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy oraz polskimi normami. Dostawa energii odbywać się będzie całodobowo, za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do PGE Dystrybucja Łódź Sp z o.o. z uwagi na fakt, iż sieć Zamawiającego jest przyłączona do PGE Dystrybucja Łódź Sp z o.o. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji będą się odbywać na zasadach - określonych w obowiązujących przepisach Ustawy z dnia 10.04.1997r. - Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2012r., poz. 1059 z późniejszymi zamianami) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi. - Ustawy z dnia 29.01.2004r. - prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz.493 z późn. zm), - powszechnie obowiązujących przepisach prawnych. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zagwarantowania stałości ceny ofertowej (w tym w szczególności ceny jednostkowej) do czasu pełnej realizacji zamówienia, określonego w dziale IV pkt. 1 SIWZ), z zastrzeżeniem, iż ceny i stawki opłat określone przez Wykonawcę, ulegną zmianie w przypadku zmiany Taryfy OSD, a także ceny i stawki opłat ulegają automatycznie zmianie od dnia ich wejścia w życie bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. Strony umowy dopuszczają możliwość zmiany cen i stawek opłat również w przypadku zmiany przepisów skutkujących zmianą stawki podatku VAT, akcyzy lub innych zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności zmiany Ustawy Prawo energetyczne, Ustawy o efektywności energetycznej lub aktów wykonawczych wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikaty dotyczące efektywności energetycznej ( w tych sytuacjach wymagane jest zawarcie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności zmiany). Ceny energii elektrycznej zostają powiększone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami od dnia ich wejścia w życie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach