Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usług dystrybucji energii elektrycznej na rzecz Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-124 Warszawa, ul. Pańska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 596 40 32, 596 40 00 , fax. 022 596 40 22
  • Data zamieszczenia: 2019-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
    ul. Pańska 3
    00-124 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 596 40 32, 596 40 00, fax. 022 596 40 22
    REGON: 14018743500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.artmuseum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Muzeum/inne instytucje kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usług dystrybucji energii elektrycznej na rzecz Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usług dystrybucji energii elektrycznej na rzecz Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. 2. Zamawiający udzieli zamówienia na kompleksową usługę, w rozumieniu art. 3 pkt. 30 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. 2019. Poz.755 ze zm.) – dalej: „ustawa PE”, realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 i 4 ustawy PE. 3. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usług dystrybucji energii elektrycznej realizowana będzie zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej SIWZ i załącznikach do niej, w tym w szczególności zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ i na warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie obowiązywania umowy wyniesie 1.000.000 + 160.000 kWh. 5. Przewidywany termin rozpoczęcia dostaw – od podpisania umowy – przez okres 24 miesięcy.( lub do wyczerpania kwoty przewidzianej na realizacje zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Na potwierdzenia spełniania warunku wymagane jest, aby Wykonawca wykazał, że posiada: - aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z przepisami ustawy PE, - w wypadku Wykonawcy będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej – aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z przepisami ustawy PE, a w wypadku Wykonawcy niebędącego właścicielem sieci dystrybucyjnej – oświadczenie o posiadaniu podpisanej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu złożenia kompletnej oferty należy przedłożyć: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, należy z ofertą przedłożyć: oświadczenie (według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ): potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie zachodzi względem niego podstawa do wykluczenia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z nich składa osobne oświadczenie); pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik; (W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach