Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w latach 2019-2021 obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu

Urząd Statystyczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-624 Poznań, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 27 98 200 , fax. 61 27 98 100
  • Data zamieszczenia: 2019-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Statystyczny w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 27/29
    60-624 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 27 98 200, fax. 61 27 98 100
    REGON: 33167100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://poznan.stat.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w latach 2019-2021 obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w latach 2019-2021 obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu”, w podziale na części wynikająca z lokalizacji Punktów Poboru Energii (PPE) : - Część I zamówienia – Poznań, 60-624, ul. Wojska Polskiego 27/29; - Część II zamówienia – Piła, 64-920, Al. Niepodległości 37; - Część III zamówienia – Konin, 62-510, ul. Poznańska 84; - Część IV zamówienia – Kalisz, 62-800, Pl. Jana Kilińskiego 13 oraz ul. Piwonicka 7-9.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności tj. - posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku wykonawcy będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej lub oświadczenia o zawartej umowie z Operatorem Systemu Dystrybucji (OSD) właściwym terytorialnie dla obiektów objętych zamówieniem bądź oświadczenia o zapewnieniu zawarcia takiej umowy wydane przez OSD – w przypadku Wykonawcy nie będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej – zał. Nr 7 Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie niżej wymienionych dokumentów wg formuły spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumentu wystawione w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że n8e otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastopuje się je dokumentem potwierdzającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć: - Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. Pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Zał. Nr 8 do SIWZ. Forma dokumentu: oryginał. 3. Inne dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą: - Formularz ofertowy Wzór formularza oferty na dostawy – Zał. Nr 2 do SIWZ. Forma dokumentu: oryginał. - Szczegółowy formularz cenowy – Zał. Nr 3 do SIWZ. Forma dokumentu: oryginał.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach