Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko na rok 2024

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko ogłasza przetarg

  • Adres: 62-095 Murowana Goślina, Łopuchówko 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 61 8 122 161 , fax. +48 61 8 122 161 w.128
  • Data zamieszczenia: 2024-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko
    Łopuchówko 1
    62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie
    tel. +48 61 8 122 161, fax. +48 61 8 122 161 w.128
    REGON: 630011510
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko na rok 2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2024 r., wymienionych w Załączniku nr 7 do SWZ stanowiącym wykaz punktów poboru energii PPE. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosić będzie: 277,00 MWh.3.2. Przedmiot zamówienia ma ustalone parametry jakościowe, które określa ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 3885, 1723,2127, 2243, 2370). Przedmiot zamówienia z powodów ekonomicznych nie został podzielony na części. Dokonując podziału przedmiotowego zamówienia na części, uzyskanie wskazanego powyżej efektu nie byłoby możliwe z uwagi na brak efektu skali, który dla potencjalnego wykonawcy skutkuje zapewnieniem sprzedaży w okresie realizacji przedmiotu zamówienia atrakcyjnego, stosunkowo dużego wolumenu energii w ramach stabilnego, bezpiecznego kontraktu. Ponadto, kolejną przesłanką braku podziału niniejszego zamówienia na części jest jego tożsamość przedmiotowa, tożsamość czasowa i możliwość realizacji zamówienia przez jednego wykonawcę. Podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne koszty jego organizacji oraz przy tak dużej ilości punktów poboru energii elektrycznej również nadmierne trudności techniczne. Konieczność skoordynowania działań, w przypadku podziału na części, zagrażałaby prawidłowej realizacji całości zamówienia.3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:- SWZ;- Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ;- Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ;- Wykazach punktu poboru energii PPE - Załącznik nr 7 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.3.4. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Niemniej jednak zalecane jest dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca przeznaczonego do realizacji dostawy i otoczenia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi wykonawca. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim kontakcie z pracownikiem, o którym mowa w pkt. 10.1. SWZ i po ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu spotkania, przy uwzględnieniu godzin pracy siedziby Zamawiającego – biuro Nadleśnictwa Łopuchówko czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.3.5. Podwykonawstwo:1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). 2) W związku z realizacją zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań (części) zamówienia. 3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.4) Powierzenie części zamówienia do realizacji podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.3.6. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca bezzwłocznie ma obowiązek informowania Zamawiającego o szczególnych, prawdopodobnych, nie tylko o aktualnych, ale i o przyszłych wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą niesprzyjająco wpłynąć na realizację umowy lub ją opóźnić.3.9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8) ustawy PZP.3.10. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, zgodnie z „Projektowanymi postanowieniami umowy” stanowiącymi załącznik nr 8 do SWZ.3.11. Wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy – zamówienie dotyczy dostaw wobec czego Zamawiający nie ma obowiązku stawiania wymagań odnośnie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, których realizacja polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465, ze zm.).3.12. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (wymagania w zakresie zatrudniania osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp).3.13. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ważnej generalnej umowy dystrybucyjnej zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego tzw. OSD, umożliwiającą dostawę energii elektrycznej do obiektów odbiorcy końcowego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD przez cały okres obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach