Gmina Piątnica ogłasza przetarg
- Adres: 18-421 Piątnica Poduchowna, Stawiskowska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862 162 476, , fax. 86 218 24 56
- Data zamieszczenia: 2020-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piątnica
Stawiskowska 53
18-421 Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie
tel. 862 162 476, , fax. 86 218 24 56
REGON: 54229600017000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ (SPRZEDAŻ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI) DLA OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY PIĄTNICA - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego, budynków i obiektów zarządzanych przez Gminę Piątnica oraz jej jednostek organizacyjnych położonych na terenie gminy. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 833, z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i polskimi normami. 3. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy 915.000,00 kWh, w tym energia rozliczana w: • grupie taryfowej C 11 - 215.000,00 kWh, • grupie taryfowej C 12a - 105.000,00 kWh, w tym strefa I około 40 %, strefa II około 60 %, • grupie taryfowej C 12b - 590.000,00 kWh, w tym strefa I około 35 %, strefa II około 65 % • grupie taryfowej G 11 - 5.000,00 kWh. Wykonawca razem z ofertą składa załącznik Nr 2A do SIWZ – szczegółowe wyliczenie ofert. Podane prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. Rozliczanie dostaw energii odbywać się będzie w okresach miesięcznych na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty. Wykonanie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie przez Wykonawcę umowy na kompleksową dostawę i dystrybucję energii z Gminą Piątnica. Zamawiający wymaga, aby na fakturach odbiorców: Urząd Gminy, Centrum Usług Samorządowych, Zespół szkolno-przedszkolny, Ośrodek Pomocy Społecznej w Piątnicy jako nabywca widniała Gmina Piątnica a wymienione jednostki jako punkty odbioru lub adresaci. Rozliczenia punktów: biblioteka publiczna, Gminny Ośrodek Kultury będą przeprowadzane oddzielnie przez odbiorców - na rachunkach będą nabywcą i odbiorcą. Adresy do korespondencji mają być tożsame z odbiorcami. Zamawiający wymaga minimalnego 14 dniowego terminu płatności faktur - licząc od dnia otrzymania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że posiada: a) posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, b) posiadają aktualną koncesję na dystrybucję energii elektrycznej wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) albo umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na terenie Gminy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (na zasadach określonych w art. 22a ust 1-6 ustawy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Suwałki
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa energii elektrycznej od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r
Dodano: 2023-11-10 - Dostawa energii elektrycznej w ilości 331 365,00 kWh na potrzeby Gminy Miejskiej Wysokie Mazowieckie.
Dodano: 2023-11-03 - Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Biur Powiatowych Podlaskiego OR ARiMR w Hajnówce, Suwałkach i Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2023-08-03 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i usługa dystrybucji) na potrzeby ANSŁ
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Karnego w Czerwonym Borze
Dodano: 2023-02-10 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2022-12-20 - „Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Klukowo oraz jednostek organizacyjnych Gminy Klukowo w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.”
Dodano: 2022-12-19 - Powiat Zambrowski. Dostawa energii elektrycznej od 01. 01.2023 r. do 31.12.2023 r.
Dodano: 2022-11-23 - „KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ (SPRZEDAŻ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI) DLA OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY PIĄTNICA”
Dodano: 2022-11-18